Stránka 3 z 3

Napsal: sob 20.02.2010 23:39
od Mira328i
je to jednou lambdou, kluk co mi to diagnostikoval není flákač-pro jistotu to zkoušel víckrát a pak je ještě zaměnil a tak se potvrdila ta sonda.
Už aby to zase lítalo-mam nutkání ho prohnat:-).

Napsal: sob 20.02.2010 23:55
od BudVlad
Lambda sonda je dost drahá, myslím že stojí něco přes 4K. Dá se to také řešit simulátorem. Oxygen sensor simulátor stojí kolem 50USD. Většinou se používá když se odstraní katalyzátor.

Napsal: ned 21.02.2010 23:23
od Mira328i
abych se přiznal tak z tohodle řešení bych měl trochu strach-má s tím někdo zkušenosti?
Neví někdo o lambda sondě za dobrou cenu?

Napsal: pon 22.02.2010 00:11
od BudVlad
Originál BMW z USA $120 + 29 (přibližně 2 830 Kč):

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OEM-BMW- ... 5ad6d7f10e

Universální z Německa €37,54 + 5,96 (přibližně 1 130 kč):

http://cgi.ebay.de/Oxygen-Sensor-BMW-31 ... 2305028d38

Napsal: pon 22.02.2010 00:29
od Mira328i
dík moc za odkazy-jak moc se liší ten neorigo?nebude to dělat neplechu?
Koukal sem na windecoder- mam rok 1995/4 a píšou tam typ lambdy 11781748762.

Napsal: pon 22.02.2010 00:45
od BudVlad
Zkušenost s tím nemám, ale z obrázku je vidět že se u toho universálního musí přidělat zásuvka.

Napsal: pon 22.02.2010 10:48
od frank325i
univerzalni nebrat stejnak budes mit potom na diagnostice mimo rozsah...ja uz takove blbosti nedelam stalo me to dost penez...kup co tam ma byt a hotovo...

Napsal: pon 22.02.2010 11:11
od xSAFA
Dej tam předepsanou lambdu, např NGK se dá koupit už od 3000,-

např haspa.cz ;)

Napsal: pon 22.02.2010 11:11
od Francis
Koukni na http://www.rockauto.com, tak jsou lambdy Bosch pod $100

Napsal: pon 22.02.2010 13:46
od Fx
Na M52 snad ani uni lambda dát nejde, ne? Fyzicky teda asi jo, ale má jinou metodu měření, takže nedává pro jednotku správné výsledky...

Napsal: pon 22.02.2010 16:56
od Jarouch
Přesně tak! To je jako kdyby jsi tu díru zavařil a dráty střuhnul a za izoloval... tyto měřící věci určitě to co tam patří :wink:

Napsal: pon 22.02.2010 17:54
od BudVlad
Proč by universální lambda fungovala jako kdyby se ustřihly dráty? Universální je protože jde na 318, 320, 325. Jde o to kolik dává voltů do řídící jednotky. Simulátory fungují tak, že dávají předepsané volty do řídící jednotky a pak tu díru můžeš ucpat. To není žádná novinka. :idea:

Napsal: pon 22.02.2010 18:04
od xSAFA
Jak se zde už Xkrát potvrdilo UNI lambdy na M52B28 NE! Jsou to vyhozené peníze. Rovněž na nějaké simulátory bych se vyprdnul. Pokud máš v háji jen jednu tak 3000 myslím není zas taková pálka? Znovu už ji měnit nebudeš ;) Maximálně pak ještě dokoupíš druhou :D

Napsal: pon 22.02.2010 18:13
od Slavisimo
BudVlad píše:Proč by universální lambda fungovala jako kdyby se ustřihly dráty? Universální je protože jde na 318, 320, 325. Jde o to kolik dává voltů do řídící jednotky. Simulátory fungují tak, že dávají předepsané volty do řídící jednotky a pak tu díru můžeš ucpat. To není žádná novinka. :idea:
Tim chtel rict ze kdyz tam das neco co tam byt nema, ze muzes rovnou ty draty ustrihnout...Nebude to fungovat..Rekl bych ze lambda ma zrovna vyznam, to jen Cesi se snazej se vsim vymdrat... :roll: a pak to tak vypada

Napsal: pon 22.02.2010 18:22
od BudVlad
Slavisimo píše:
BudVlad píše:Proč by universální lambda fungovala jako kdyby se ustřihly dráty? Universální je protože jde na 318, 320, 325. Jde o to kolik dává voltů do řídící jednotky. Simulátory fungují tak, že dávají předepsané volty do řídící jednotky a pak tu díru můžeš ucpat. To není žádná novinka. :idea:
Tim chtel rict ze kdyz tam das neco co tam byt nema, ze muzes rovnou ty draty ustrihnout...Nebude to fungovat..Rekl bych ze lambda ma zrovna vyznam, to jen Cesi se snazej se vsim vymdrat... :roll: a pak to tak vypada
Neříkal jsem že ustřihneš dráty, naopak tam dáš něco co dodává do řídící jednotky předepsané volty. Nevím jestli se Češi snaží vymrdat, ale simulátory se běžně používají v USA kdž se odstrani katalyzátor. Ještě jsem neslyšel že by to nefungovalo.

Napsal: úte 23.02.2010 08:41
od Mira328i
Tak je tam nová Bosch, ale problém se tím uplně neodstranil - diagnostika při vícero načtení občas hlásí čidlo otáček - takže ho čeká výměna, asi je načatý.
Začalo to asi tímhle:asi před dvěma měsíci mi trošku kapala voda mezi blokem motoru a krytem termostatu, přímo na čidlo otáček...to tím pravděp. odešlo a zničilo lambdu...asi tak nějak byl ten domino efekt...

Napsal: úte 23.02.2010 08:59
od capri
a nemáš na něm jen z oxidovany kontakty ? a zkoušel si ho proměřit ?

Napsal: úte 23.02.2010 09:07
od xSAFA
Nemyslím, že jen kapající voda by to čidlo zničila. Je celé zapouzdřené a konektor je v "suchu" pod sáním. Spíš prostě odešlo, není to nic drahého tak vyměň a snad už to budeš mít OK 8)

Za kolik si nakonec sehnal tu lambdu? Rovněž mě čeká výměna...


///MOD Killca: trochu procisteno

Napsal: úte 23.02.2010 13:42
od Mira328i
1500,- čidlo od VDO, cca 3300lambda od Bosch
..možná padla stářím...přece jen je to veterán :cry: