Stránka 3 z 6

Napsal: pon 09.03.2009 21:49
od nicoczech
mathias22 píše:kdyz mam sport. filtr???je tam nejaky rozdil mezi origo a jim ve spotrebe?a +- o kolik?diky
tam sand ani žádnej neni né?

Napsal: pon 09.03.2009 21:58
od mathias22
kde zadny neni?myslim vzduchac v motoru!

Napsal: pon 09.03.2009 22:03
od nicoczech
mathias22 píše:kde zadny neni?myslim vzduchac v motoru!
myslel sem žádný rozdíl ve spotřebě...

Napsal: pon 09.03.2009 22:05
od Kami1
mathias22 píše:kdyz mam sport. filtr???je tam nejaky rozdil mezi origo a jim ve spotrebe?a +- o kolik?diky
spotrebu rozhodne nezvysi, ale snizeni tak 1% (odhad, nejde to moc zmerit)
to samy vykon
zvuk motoru je zajimavejsi, ne neprijemnej
nutno odstinit filtr od sani teplyho vzduchu od motoru

Napsal: pon 09.03.2009 22:16
od petabmw
podle me je lepsi ponechat origo filtr!jinak by spravne melo dojit k preprogramovani jednotky!sani je nastaveny na urcitej odpor vzduchu a navic byz mel potom mit rychlej pruchozi vyfuk!je to vice mene jen o zvuku.

Napsal: pon 09.03.2009 23:38
od Kami1
to teda nechapu, co by se melo preprogramovat?
cim tomu motoru uskodim kdyz tam dam sport. filtr?

a navic byz mel potom mit rychlej pruchozi vyfuk!
a jeste k tomu turbo, vylestit s/v kanaly a pak by ten sport. filtr sporil palivo a zvysil vykon

Napsal: úte 10.03.2009 08:25
od petabmw
nicemu neuskodis!ale tenn filtr ti prida neco vykonu ve vys.otackach,ale od spodu prides o naky newtometry!je to jak kdyz oddelas kat.taky do otacek motor leti rychlej ale kroutak ti spadne!

Napsal: úte 10.03.2009 15:59
od Killca
sport vlozku do origo airboxu nebo konus sport filtr?

ten konus totiz muze delat problem

jak vic saje, muze se v motoru odrazet vzduch zpet

proto jsou na airboxech jeste takovy odbocky, kde se to protahuje jinou cestou aby se vzduch v motoru neodrazel

Napsal: úte 10.03.2009 17:17
od petabmw
navic vaha vzduchu si to stejne upravi podle prednastavenych honot!tyto uprav maji smysl na karburatorech tam se s tim da ledasco poladit

Napsal: úte 10.03.2009 19:05
od Kami1
co si vaha upravi?
proc to ma smysl na karburatorech a na vstrikach ne??!

Benal:
Akusticky vlny z motoru se podle me odrazej mezi ventylama a klapkou plynu. Toho treba fikane vyuziva ISo.
V pripade ze je klapka otevrena na plno, tak vlny muzou castecne prochazet k filtru nebo merici objemu, ale to je sani uz tak dlouhy, ze by to mohlo delat problemy pouze pri nizkych otackach.
- ja osobne kdyz plnej plyn, tak vyssi tocky, ale nejakej osmival... :Confused2:

Dyzly me moc nezajimaj, ale tam by bezturbace asi problemy s konem mohly mit(potreba to naladit).

Vse zalezi na provedeni a dobre namontovanej sport. filtr rozhodne nemuze nic zkazit

Napsal: úte 10.03.2009 20:04
od petabmw
jednoduse vsichni si myslite ze kdyz tam hodite hribek apod ze to prida kdovi kolik!opak je pravdou!primi sani je az nekolikaty v rade po jinych upravach to zn ladeny svody vyfuk nastaveni palivove mapy v elektronice apod!takze de jen o zvuk byl sem svedkem nekolika mereni kdy po vymene doslo ke snizeni jak kw tak nm........

Napsal: úte 10.03.2009 20:17
od Kami1
Jestli sis neprecet o co tu slo, tak o vyhody/nevyhody sport filtru.
Nevidim, ze by tu nekdo psal o kdovi jakym navyseni vykonu.
Kdyz ses tak chytrej, tak bys mi mohl odpovedet na my otazky(viz vyse) abych se priucil.

takze de jen o zvuk byl sem svedkem nekolika mereni kdy po vymene doslo ke snizeni jak kw tak nm........
kolika mereni(a na cem)? Jaky vysledky?

PS: Nemas na klavesnici osoupanej vykricnik? :D

Napsal: úte 10.03.2009 21:12
od petabmw
jo vykricnik uz mam uplne smazanej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P co se tyce toho proc sem se tak rouzepsal tak si to zpatky precti ty na kazdou vyhodu ci nevyhodu ses ptal proc a jak tak ti to bylo vysvetleno.a pokud nechces se bavit tak si to najdi v predchozich clancich.je tam toho mraky........

Napsal: úte 10.03.2009 21:26
od Kami1
to teda nechapu, co by se melo preprogramovat?
cim tomu motoru uskodim kdyz tam dam sport. filtr?---zodpovezeno
co si vaha upravi?
proc to ma smysl na karburatorech a na vstrikach ne??!
kolika mereni(a na cem)? Jaky vysledky?
PS: Nemas na klavesnici osoupanej vykricnik?---zodpovezeno

Napsal: úte 10.03.2009 21:42
od petabmw
programovani:jestlize motoru das vic vzduchu musis mu dat i vic paliva coz prave vsechno ovlada vaha vzduchu a jine cidla.no proste tu vahu ryglopruchozim filtrem neoblbnes.ono si to vezme stejne tolik vzduchu kolik je potreba.zkus jet uplne bez filtru a uvidis ze to pojede uplne stejne.vaha upravuje bohatost smesi cili vzduch vs.benzin.na karbecu elektronika neni tudis tam poladis karbec na vetsi prutok paliva a hodis tam jiny sani.toto vse v podsate plati i pro stzrikacku s vahou vzduchu akorat tam tech uprav proste musi byt vic a by to bylo efektni.zkusenosti dynojet na bmw m5 3.8 a bmw 740i sezenu klidne aj ty grafy

Napsal: úte 10.03.2009 22:11
od Kami1
Dik za odpoved, ty grafy by byly super + co tam teda bylo meneny.

podle me vaha je jenom snimac a nic neovlada, to dela r.j.
vahu neoblbnes, ale pokud zmensis odpor (zvysis propustnost) filtru, do valce se dostane vice vzduchu, vaha to zmeri a r.j. prida vic paliva, bez toho abys musel neco preprogramovavat

pokud je spatne navrzeny sani z vyroby nebo nespravne namontovanej s. filtr, tak to muze byt o nicem
pokud je zas seriovej filtr poddimenziovanej tak je zas navyseni vykonu znatelny, kazdopadne je to jenom nejaky to procento

Jak to tak ctu tak ty pises spis o navyseni vykonu komplexne, s tim v podstate souhlasim, ja probiral jenom ten filtr

Napsal: úte 10.03.2009 22:17
od petabmw
jo jasny trosku sme odbocili!a na jaky auto bys to mel?

Napsal: úte 10.03.2009 22:25
od Kami1
e36 m42 1,8is a filtr tam uz mam, ale asi tam pude vetsi nebo zpatky airbox
ja sem odpovidal mathias22

Napsal: čtv 12.03.2009 16:25
od Nien
Tak jsem to tu trochu přečtl a podle mě u sportovního filtru nejde tak o navýšení výkonu jak o reakci na přidání plynu.

Napsal: čtv 12.03.2009 16:41
od ARMAN
petabmw píše:jednoduse vsichni si myslite ze kdyz tam hodite hribek apod ze to prida kdovi kolik!opak je pravdou!primi sani je az nekolikaty v rade po jinych upravach to zn ladeny svody vyfuk nastaveni palivove mapy v elektronice apod!takze de jen o zvuk byl sem svedkem nekolika mereni kdy po vymene doslo ke snizeni jak kw tak nm........
nevspominam si uplně dobře ale na e30.cz jednou byl velky topik ohledně buď vložky do boxu nebo konickeho filtru a vsadili se, brzda potvrdila změnu(myslim že k lepšimu) DC by mohl potvrdit byl jeden ze zučasněnych myslim