Stránka 3 z 3

Napsal: pon 29.12.2008 16:28
od troutny
To napájení toho červenobílého kabelu toho ventilu,jde od toho hlavního relé řj motoru.Zkusit prohlídnout ty kabely,jestli není nikde nalomený,či na zkoušku tam na něj přivéct napětí +12V.řj motoru ten ventil ovládá přes ten bílý kabel ,ktewrý ukostřuje a tím ho otvírá a zavírá a tím reguluje předvstřik.
Zkus to.

Napsal: pon 29.12.2008 16:43
od troutny
Hale a zkus proměřit i ten červenobílý kabel na tom upadlým konektoru,jestli je to od EGR což asi bude,měl by mít taky větší napětí jak 8.5V.
To je taky napájený z toho hlavního relé řj motoru,takže napětí by tam mělo být stejný jako na tom ventilu vstřikovacího čerpadla.

Napsal: pon 29.12.2008 17:39
od troutny
Jsem to sválně změřil u svýho a já tam mám na tom červenobílom u vstřikovacího čerpadla 11.34V
A na tom u červenobílom u EGR mám 10.5V
Někde ti tam padá napětí po cestě.
Baterii ve voze máš v pořádku?

Napsal: úte 30.12.2008 18:01
od JasonWoorhes
Tak problém se zdá být vyřešen . Po tom co jsi mě psal že mám změřit a jít případně po kabelech . Jsem došel k samotnému relé řj. skrz něj vubec neprocházel proud ,tak jsem ho ručně sepnul a vše šlo jako dříve i kontrolka diagnostiky zhasla. Tak jsem ho rozebral očistil a složil seplo asi tak 2x a pak zase nic . Tak usuzuji že je KO. Nevíš kde sehnat jiné relé řj ? Je to tohle pod číslem 2 http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... l-12_0495/

Napsal: pát 02.01.2009 01:33
od Killca
vrakac, nebo kup origo novy, stoji kolem 4kil

Napsal: pát 02.01.2009 22:43
od JasonWoorhes
To jo jen nevim kde koupit to new rele