Stránka 3 z 4
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: úte 13.12.2016 06:17
				od johnyfly1
				tato jednotka 34 51 6 756 287 je asc+t alebo je bez pribrzdovania? 

 
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: úte 13.12.2016 08:33
				od Francis
				
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: úte 13.12.2016 14:53
				od johnyfly1
				lebo je to jedina asc jednotka ktora sa davala do toho rocnika....a ked si rozkliknes riadiace moora je tam jedna s acs+t...
a ta hydro jednotka ma 2vyvody k zadnym kolesam hmmmm...ja som s toho blazen 

 
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: sob 17.12.2016 15:43
				od helikon
				kdyz u asc+t ho vypnu knoflikem v aute tak se vypne skrceni vykonu i s dobrzdovanim kol ? nebo jen skrceni vykonu ? planuju svor tak premyslim jak to vyresit
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: sob 24.12.2016 07:45
				od Totic
				Jestli to tady na předchozích 5ti stranách ještě nikdo nenapsal, tak zmáčknutím ASC tlačítka před řadičkou se má v E36 vypnout všechno.. JENŽE teď jsem slyšel překotnej objev po letech s E36, že se jedním zmáčknutím vypne jen ASC, kdežto až dlouhým držením vše (?) ..podobně jako u novějších DSC atd.
A pozná se to prý tak, že kontrolka na budíkách pak nejde tlačítkem vypnout až do zhasnutí motoru. No nechcu tady šířit bludy, v příručce jsem to nikdy neviděl ani ještě nestih vyzkoušet, ale říkal to borec co si odpálil tímhle LSD.
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: sob 24.12.2016 16:30
				od Francis
				Nešiř bludy.
U E36 krátký stisk vypne vše, jak regulaci výkonu škrtící klapkou tak přibržďování kol, kontrolka pak trvale svítí. Dalším krátkým stiskem lze vše aktivovat a kontrolka zhasne. Další krátký stisk vypne vše a tak dokola ... 
Dlouhým stiskem je možno vypnout jen ASC nebo jen +T, jedno je z vypnutého stavu a druhé za zapnutého stavu, nepamatuju se co z kterého. Po dlouhém stisku na další nereaguje, do normálního stavu lze uvést jen vypnutím zapalování.
Toto chování mám vyzkoušené na několika autech.
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: ned 25.12.2016 01:23
				od johnyfly1
				ok a co kombinace asc+t a svor???
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: ned 25.12.2016 13:47
				od Francis
				Co by, nic.
Zamysli se: ASC jen sníží výkon, nekoliduje se svorem. +T přibrzdí protáčející se kolo, k čemuž díky svoru nedojde. 
Kde je problém? 

 
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: ned 25.12.2016 22:54
				od johnyfly1
				len sa uistujem lebo planujem dorobit asct 

 
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: pon 26.12.2016 09:48
				od Francis
				Pokud máš samosvor, je to zbytečná práce. Mám ASC+T trvale vypnuté i v zimě.
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: pon 26.12.2016 11:41
				od johnyfly1
				pre mna ani nie...lebo uz kopeckrat som potreboval pribrzdit jedno kolo...myslel som ze ten svor bude cosi lepsie....ale ked je kopec a jedno koleso na klzkom tak sa toci len to a druhe stoji a nevladze vytlacit auto hore kopcom 

 
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: pon 26.12.2016 14:17
				od Francis
				Samosvor nesvoří. Repasuj.
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: pon 26.12.2016 23:32
				od johnyfly1
				no ked to odtrhnem poriadne tak pekne svori ale ked sa pomaly clovek rozbieha a raz preklzne jedno koleso tak uz len preklzuje.... svor potocim momentom cca 40Nm...na 316i to ma byt 30-50nm cize by to malo byt ok ale neviem no...
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: úte 27.12.2016 02:38
				od MattyX
				není tam dostatečný předpětí lamelek, malej svor by měl mít okolo 60-70nm určitě 

 střední 80-90 a velký přes 100nm ...
ono ale za určitých podmínek těch 25% nestačí a budou prokluzovat tak či tak ... 

 
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: úte 27.12.2016 11:00
				od Francis
				ASC+T problém nevyřeší, zasáhne až po prokluzu.
Ono s máloválcem malého objemu se některé zimní situace špatně řeší, "dole" to netahá a s dalším přišlápnutím akcelerátoru to prohrábne. 323/328 je v tomto směru jednodušší, rozjíždí se na volnoběh a podtočená na 400 rpm též tahá.
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: úte 27.12.2016 12:12
				od johnyfly1
				v tise je pisane ze ma mat 30-50Nm a potom tam je ze 324td...M3 ma 50-75Nm 

ale na repas sa chystam uz dlho len som chcel tie momenty porovnat s niekym ale nik koho som oslovil nemal momentak...
francis mne nevadi ze zasiahne az po preklze...mne sa jedna len aby donutilo tocit to koleso ktore je na dobrom povrchu 

 a ked to bude zle tak ho vypnem no  

 
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: úte 27.12.2016 16:58
				od Francis
				Koukni někdy na auto s ASC+T jak se snaží rozjet: jedno kolo se protočí, systém jej zabrzdí a kolo se zastaví, ráz se přenese na druhé kolo a to se protočí, systém jej zabrzdí a kolo se zastaví, ráz se přenese na druhou stranu a kolo se protočí ... a tak pořád dokola. Na střídačku hrábne levé-pravé-levé-pravé a auto stojí.
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: úte 27.12.2016 18:20
				od johnyfly1
				ale pokial je jedno na betone tak to neprehrabne 

 dla mna to je vzdy lepsie ako nic 

 a dalsia vec ze cim mam toho v aute viac tym lepsie 

 
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: pát 30.12.2016 11:07
				od riman
				A tím víc se toho může pokazit 

 Osobně mi u Coupe bohatě stačí svor a při zapadnutí jsem ASC+T stejně musel vypnout, protože to tak nesmyslně škrtí výkon, že se člověk nevyhrabe. Na compactu, pouhá 1.6, nemám nic a svor bych ocenil, ale dávat za něj třetinu ceny auta mi příjde zhůvěřilost 

 
			 
			
					
				Re: ASC+T a ASC v E36
				Napsal: pát 30.12.2016 13:02
				od johnyfly1
				no pri 6valcoch je asc napojene aj na klapku a tym skrti vykon, m43 tu klapku nema a asc len komunikuje z riadiacou jednotkou a netusim ako pri 1,6 skrti vykon a ci ho vlastne skrti 

no ja som splasil svor za 50e 

 ale dam na vasu radu skusim repas a ked nie tak skusim to asc 
