Stránka 3 z 4

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: úte 13.12.2016 06:17
od johnyfly1
tato jednotka 34 51 6 756 287 je asc+t alebo je bez pribrzdovania? :)

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: úte 13.12.2016 08:33
od Francis

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: úte 13.12.2016 14:53
od johnyfly1
lebo je to jedina asc jednotka ktora sa davala do toho rocnika....a ked si rozkliknes riadiace moora je tam jedna s acs+t...
a ta hydro jednotka ma 2vyvody k zadnym kolesam hmmmm...ja som s toho blazen :D

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: sob 17.12.2016 15:43
od helikon
kdyz u asc+t ho vypnu knoflikem v aute tak se vypne skrceni vykonu i s dobrzdovanim kol ? nebo jen skrceni vykonu ? planuju svor tak premyslim jak to vyresit

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: sob 24.12.2016 07:45
od Totic
Jestli to tady na předchozích 5ti stranách ještě nikdo nenapsal, tak zmáčknutím ASC tlačítka před řadičkou se má v E36 vypnout všechno.. JENŽE teď jsem slyšel překotnej objev po letech s E36, že se jedním zmáčknutím vypne jen ASC, kdežto až dlouhým držením vše (?) ..podobně jako u novějších DSC atd.
A pozná se to prý tak, že kontrolka na budíkách pak nejde tlačítkem vypnout až do zhasnutí motoru. No nechcu tady šířit bludy, v příručce jsem to nikdy neviděl ani ještě nestih vyzkoušet, ale říkal to borec co si odpálil tímhle LSD.

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: sob 24.12.2016 16:30
od Francis
Nešiř bludy.
U E36 krátký stisk vypne vše, jak regulaci výkonu škrtící klapkou tak přibržďování kol, kontrolka pak trvale svítí. Dalším krátkým stiskem lze vše aktivovat a kontrolka zhasne. Další krátký stisk vypne vše a tak dokola ...
Dlouhým stiskem je možno vypnout jen ASC nebo jen +T, jedno je z vypnutého stavu a druhé za zapnutého stavu, nepamatuju se co z kterého. Po dlouhém stisku na další nereaguje, do normálního stavu lze uvést jen vypnutím zapalování.
Toto chování mám vyzkoušené na několika autech.

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: ned 25.12.2016 01:23
od johnyfly1
ok a co kombinace asc+t a svor???

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: ned 25.12.2016 13:47
od Francis
Co by, nic.
Zamysli se: ASC jen sníží výkon, nekoliduje se svorem. +T přibrzdí protáčející se kolo, k čemuž díky svoru nedojde.
Kde je problém? :-D

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: ned 25.12.2016 22:54
od johnyfly1
len sa uistujem lebo planujem dorobit asct :D

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: pon 26.12.2016 09:48
od Francis
Pokud máš samosvor, je to zbytečná práce. Mám ASC+T trvale vypnuté i v zimě.

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: pon 26.12.2016 11:41
od johnyfly1
pre mna ani nie...lebo uz kopeckrat som potreboval pribrzdit jedno kolo...myslel som ze ten svor bude cosi lepsie....ale ked je kopec a jedno koleso na klzkom tak sa toci len to a druhe stoji a nevladze vytlacit auto hore kopcom :)

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: pon 26.12.2016 14:17
od Francis
Samosvor nesvoří. Repasuj.

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: pon 26.12.2016 23:32
od johnyfly1
no ked to odtrhnem poriadne tak pekne svori ale ked sa pomaly clovek rozbieha a raz preklzne jedno koleso tak uz len preklzuje.... svor potocim momentom cca 40Nm...na 316i to ma byt 30-50nm cize by to malo byt ok ale neviem no...

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: úte 27.12.2016 02:38
od MattyX
není tam dostatečný předpětí lamelek, malej svor by měl mít okolo 60-70nm určitě ;) střední 80-90 a velký přes 100nm ...
ono ale za určitých podmínek těch 25% nestačí a budou prokluzovat tak či tak ... :)

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: úte 27.12.2016 11:00
od Francis
ASC+T problém nevyřeší, zasáhne až po prokluzu.
Ono s máloválcem malého objemu se některé zimní situace špatně řeší, "dole" to netahá a s dalším přišlápnutím akcelerátoru to prohrábne. 323/328 je v tomto směru jednodušší, rozjíždí se na volnoběh a podtočená na 400 rpm též tahá.

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: úte 27.12.2016 12:12
od johnyfly1
v tise je pisane ze ma mat 30-50Nm a potom tam je ze 324td...M3 ma 50-75Nm :)
ale na repas sa chystam uz dlho len som chcel tie momenty porovnat s niekym ale nik koho som oslovil nemal momentak...

francis mne nevadi ze zasiahne az po preklze...mne sa jedna len aby donutilo tocit to koleso ktore je na dobrom povrchu :) a ked to bude zle tak ho vypnem no :D

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: úte 27.12.2016 16:58
od Francis
Koukni někdy na auto s ASC+T jak se snaží rozjet: jedno kolo se protočí, systém jej zabrzdí a kolo se zastaví, ráz se přenese na druhé kolo a to se protočí, systém jej zabrzdí a kolo se zastaví, ráz se přenese na druhou stranu a kolo se protočí ... a tak pořád dokola. Na střídačku hrábne levé-pravé-levé-pravé a auto stojí.

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: úte 27.12.2016 18:20
od johnyfly1
ale pokial je jedno na betone tak to neprehrabne :) dla mna to je vzdy lepsie ako nic :) a dalsia vec ze cim mam toho v aute viac tym lepsie :D

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: pát 30.12.2016 11:07
od riman
A tím víc se toho může pokazit :D Osobně mi u Coupe bohatě stačí svor a při zapadnutí jsem ASC+T stejně musel vypnout, protože to tak nesmyslně škrtí výkon, že se člověk nevyhrabe. Na compactu, pouhá 1.6, nemám nic a svor bych ocenil, ale dávat za něj třetinu ceny auta mi příjde zhůvěřilost :)

Re: ASC+T a ASC v E36

Napsal: pát 30.12.2016 13:02
od johnyfly1
no pri 6valcoch je asc napojene aj na klapku a tym skrti vykon, m43 tu klapku nema a asc len komunikuje z riadiacou jednotkou a netusim ako pri 1,6 skrti vykon a ci ho vlastne skrti :)
no ja som splasil svor za 50e :D ale dam na vasu radu skusim repas a ked nie tak skusim to asc :P