Stránka 3 z 4

Napsal: čtv 10.04.2008 19:17
od xSAFA
Bohužel hodnoty jsem zatím nezjistil :roll: ten člobrda furt nemá čas a není se schopnej ani podívat do nejakych tech katalogu a poslat mi to :?


Jinak dnes jsem po delsi dobe poradne protáhnul auto a ejhle zas se mi to nezdá :evil: zas se temu nechtelo do otáček jak by mělo. Udělal jsem pokus a odpojil baterku pak to zas jezdilo jak hovado... Když tak nad tím přemýšlím napadá mě snad, že něco z ničeho nic hodí ŘJ chybu a ta se přepne do nouzovyho režimu po výmazu opět ok do doby než se ona věc zase ohlásí. Je to jen moje teorie :) Ale začíná už mě to taky štvát, mám podezření na váhu takže jak se mi bude zase zdát, že to ztratilo výkon sjedu na diagnostiku a snad se něco najde :roll:

Napsal: čtv 10.04.2008 23:22
od Cuba
sorry za asi blbej dotaz, ale kde vlastne to čidlo vačky najdu na E36 325i neVANOS?

Napsal: pát 11.04.2008 07:28
od xSAFA
Cuba píše:sorry za asi blbej dotaz, ale kde vlastne to čidlo vačky najdu na E36 325i neVANOS?



V hlavě motoru napravo

toto je tvůj motor, cislo 11


Obrázek

Napsal: pát 11.04.2008 16:48
od JIP
castro píše:zítra/dnes jedu na pořádnou BMW origo diagnostiku... tady to pokusování nemá vubec žádnej smysl.. :?

tak dám vědět alespon čím to bylo kdyžtak u mě... :wink:

HÉÉÉÉLP...tak jaký je výsledek? 8O

Napsal: sob 12.04.2008 09:15
od castro
to patras: myslíš že čidlo vačky bude mít nějakou hodnotu když jde o generátor impulsů, tzn že asi na principu elmag indukce? nechci ted plkat hlouposti ale řekl bych že to funguje jako tachometr u jízdního kola, nevim jak na tom něco naměřit...

Vyměnil jsme čidlo vačky za 2000,- a auto jede pořád stejně... už se fakt nikdy nepustím do něčeho stylem: "pokus - omyl" :lol: bylo to uplně zbytečný...

Byl jsem s autem u Kabátníka na diagnostice ( konečně pořádná). Ukázalo to čidlo kliky, ale ta chyba tam mohla být klidně z dřívějška. Po vymazání se tam už neukázala, ovšem to muže být zas do doby než vykáže chybu.. tzn že asi zajedu na tu diagnostiku znova. strávili jsme u toho asi hodinu a řekl si 490,-

Jinak to neukazovalo žádnou chybu. Takže jsme se tak dobírali kde by mohla být chyba...

Ptal se mě na volnoběžnej ventil - ten jsem čistil 2x ale neumim posoudit jestli už neni vháji a čištění už mu moc nepomůže. Po vyčištění se krásně otáčela ta hřídelka takže bych řekl - ok.

Dále váha vzduchu - tu jsem zkoušel prohodit z jiného auta a chovalo se to uplně stejně. Po vyřazení stále občas padali ( byť minimálně ) otáčky a auto podle mě nejelo jak má.
Na diagnostice jsme ji měřili v různých otáčkách a zdá se být dobrá...

- tady ale ještě řikal že diagnostika sice nevyhodnotí váhu vzduchu jako vadnou, přesto že může být už na cestě do věčných lovišť. Nevyhlásí ji za chybnou proto že pokud bud má za vinu chudou nebo bohatou směs, stále jsou lambdy schopny řízení směsi regulovat a tím dosáhnou nějkakých mezních hodnot které jsou stále "v normě" a autu jakoby nic neni...

Nicméně jak jsem čistil ten ventil, prostřík jsem benzínem i škrtící klapku a pak udělal asi největší nesmysl co jsem mohl - prostřík jsem i váhu vzduchu. A od té doby se to ještě zhoršilo. ¨
¨
Takže mě napadá, ještě jednou zkusit vyměnit váhu za jinou a jinak:

Sundat celé sání, zkontrolovat těsnění na paroží, zkontrolovat veškeré hadičky včetně catchtanku ( má jen M52, M50 myslim že ne ), tam by prý měla být nějaká membrána která má propouštět vzduch ( olejové výpary ) jedním směrem.. pokud to půjde oběma, bude to asi chyba...

Celkem jsme se k ničemu pořádnýmu nedobrali. Zkusím sundat celé to sání a zkontrolovat ty kravinky, resp. stejně budu dávat sání z M50, takže to rovnou přehodim.
Ještě si půjčit někde volnoběžnej ventil.. pokud by byl přidřenej, mohl by propouštět falešnej vzduch a tím vytvářet chudou směs.
Pak ještě tu váhu a jinak znova zajet na diagnostiku, jestli to nebude opravdu to čidlo kliky.

Kdyby jste ale někdo potřeboval čidlo vačky na M52, tak mam jedno navíc :? to nové vyndám, dám tam zpět to staré ale funkční.. takže bude jeté tak 100km max...

mno... zlomte vas... :wink:

Napsal: sob 12.04.2008 12:17
od pozisss
Po tom, co tohle tema postupne ctu, mel jsemdojem, ze moje auto taky ztraci vykon, ale neni to tak.. Celou dobu jede jak pila. jen to podivny klepani.

Napsal: sob 12.04.2008 21:13
od Pit
Moje auto taky jede dobre,ale obcas si prdne do vyfuku a diag.hlasi cidlo vacky.Pristi tyden menim.

Napsal: ned 13.04.2008 09:39
od bobo18
Tak já sem ten volnoběžnej ventil nechal vyčistit v ultrazvuku (byl jak novej) prosříkal olejem a ejhle otáčky už mi od té doby nehoupou vubec jezdím přes týden v pohodě. No a volnoběh sem zjistil, že mi probijí jeden svíčkovej kábl (sada stojí balík) tak sem je objednal a uvidím

Napsal: ned 13.04.2008 10:47
od pozisss
bobo18 píše:Tak já sem ten volnoběžnej ventil nechal vyčistit v ultrazvuku (byl jak novej) prosříkal olejem a ejhle otáčky už mi od té doby nehoupou vubec jezdím přes týden v pohodě. No a volnoběh sem zjistil, že mi probijí jeden svíčkovej kábl (sada stojí balík) tak sem je objednal a uvidím


Já je měnil, to je pravda :) Dá se to poznat pohledem, nebo nějak měřit(doma)????

Napsal: ned 13.04.2008 11:24
od castro
bobo18 píše:Tak já sem ten volnoběžnej ventil nechal vyčistit v ultrazvuku (byl jak novej) prosříkal olejem a ejhle otáčky už mi od té doby nehoupou vubec jezdím přes týden v pohodě. No a volnoběh sem zjistil, že mi probijí jeden svíčkovej kábl (sada stojí balík) tak sem je objednal a uvidím


ted mluvíš o motoru M42?

My tady mluvíme o M52, a tam nevim jestli se to svíčkovejma kabelama dá nazvat...? Každej válec má samostatnou cívku přímo nad svíčkou. A těch 10cm co vede ke svíčce nevim jestli je stejný jako klasickej kabel., podle mě je to trochu jiný... ale nechám se rád vyvést z omylu...

ale zajímalo by mě jestli může být třeba na vině nějaká cívka... :idea:

Napsal: ned 13.04.2008 12:34
od pozisss
castro píše:

My tady mluvíme o M52, a tam nevim jestli se to svíčkovejma kabelama dá nazvat...? Každej válec má samostatnou cívku přímo nad svíčkou. A těch 10cm co vede ke svíčce nevim jestli je stejný jako klasickej kabel., podle mě je to trochu jiný... ale nechám se rád vyvést z omylu...

ale zajímalo by mě jestli může být třeba na vině nějaká cívka... :idea:


Je to tak jak píšeš :wink: . Ty cívky nejdou při výměně ven uplně lehce.. Nejsem si na 100% jistej, jestli jsem nějakou nepoškodil...

Napsal: ned 13.04.2008 12:51
od castro
mno mě šli ven velmi lehce, povolil jsem šroubky a byly venku :-)

Napsal: ned 13.04.2008 14:20
od pozisss
Měl jsem u nich o fous kratší kábly, takže jsem je musel jakoby vyvracet, když jsem je vytahoval upa ven.. Ale vizuální kontrola ok... Bude to to čidlo..

Napsal: ned 13.04.2008 21:05
od bobo18
JJ myslím M42. To sem nevěděl, že to M52 má jinak. Aspoň tak sem to měl já. Poznal sem to tak, že když sem vytáhl jeden kábl za chodu tak se běh téměr nezměnil navíc probíjel ikdyž byl nasunuten na svíčce. ALe nevěřil bych tomu, že to bude ten volnoběžnej ventil.

Napsal: ned 13.04.2008 21:43
od patras
zejtra jde viko ventilu dolu a bude se kontrolovat casovani .. navic se jeste zkontroluje podtlak v sani :)

Napsal: ned 13.04.2008 23:18
od castro
tak zlom vas a dej vědět... ;-)

Napsal: pon 14.04.2008 19:17
od JIP
Tak a jsem zase na začátku... :cry:

Napsal: čtv 17.04.2008 16:24
od Diablo330Ci
Tak co je novyho?

Napsal: čtv 17.04.2008 16:31
od patras
podtlak v sani ok ... takze kontrola casovani ventilu a rozvodnych retezu ..

Napsal: pát 18.04.2008 14:25
od Dan td
Vyměněno čidlo vačky, u mě i Castra bez efektu. Další je na řadě váha, aspoň u mě, budu zas informovat :?