obávám se že v obou případech zjistí oba dva to co zhruba my tady na foru co to řešíme...
vyměnil jsem:
váha vzduchu
čidlo vačky
čidlo kliky
teplotní čidlo v hlavě motoru
volnoběžnej motorek jsem čistil několikrát, ale dan_td ho měnil za novej a problém nevyřešil... Ted jeste vyměnil lambdy ale problém prý stále přetrvává.
Já mam na ty lambdy podezření, protože mam na nich rozdílné napětí a to nevěští nic dobrýho.. takže bude další pokusování.
Dál už mě napadá jen: špatné kabely ke svíčkám, špatné cívky, špatné vedení k nějakým čidlům jako čidlo kliky, váhy.. cokoliv.
Jsem strašně rád že BMW dělá motory co vydrží stovky tisíc km, o tom nepochybuju že ten blok motoru, hlava, písty, vačky jsou držáci, ale to všechno okolo... to je koukám celkem problém
