Hm... To asi nebude žádná sranda...Boss333 píše:zdravim, tak koukam ze tohle je docela rozsáhlej problém, mám něco podobnýho u E36 2.0 vanos 92. když je motor studenej, tak se při sešlápnutí plynu docela dost dusí, občas když šlápnu na plyn,tak cítím do pedálu takový škubnutí a nějaká rána ze spoda auta a motor cukne, ale jakmile se motor ohřeje, tak jede super, nedusí se ani nijak nehádá, ale zase když vyřadím třeba při dojíždění na křižovatku, tak mi padnou otáčky třeba na 400 a pak zase vyskočej na 1000 a pak se to ustálí na normál, ale když jedu třeba 30 min(motor je pořádně ohřátej) tak při tom vyřazení otáčky padaj až uplne na dno, až kolikrát začne motor chcípat a nebo úplně zhasne. nevíte po čem bych se měl kouknout, co třeba rozebrat a vyčistit?? Nejsem totiž zrovna automechanik, takze vím ho... Nebo nevíte někdo o někom v Praze nebo okolí, kdo by dělal BMW a kouknul se mi nato... Nejlepe nejakej soukromník!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
zahada stoleti..klesajici otacky nebo vaha vzduchu ci lambda
-
michal09
- Registrovaný
- Příspěvky: 2884
- Registrován: stř 14.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha 05
- Klubové ID: 1407
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
obávám se že v obou případech zjistí oba dva to co zhruba my tady na foru co to řešíme...
vyměnil jsem:
váha vzduchu
čidlo vačky
čidlo kliky
teplotní čidlo v hlavě motoru
volnoběžnej motorek jsem čistil několikrát, ale dan_td ho měnil za novej a problém nevyřešil... Ted jeste vyměnil lambdy ale problém prý stále přetrvává.
Já mam na ty lambdy podezření, protože mam na nich rozdílné napětí a to nevěští nic dobrýho.. takže bude další pokusování.
Dál už mě napadá jen: špatné kabely ke svíčkám, špatné cívky, špatné vedení k nějakým čidlům jako čidlo kliky, váhy.. cokoliv.
Jsem strašně rád že BMW dělá motory co vydrží stovky tisíc km, o tom nepochybuju že ten blok motoru, hlava, písty, vačky jsou držáci, ale to všechno okolo... to je koukám celkem problém
vyměnil jsem:
váha vzduchu
čidlo vačky
čidlo kliky
teplotní čidlo v hlavě motoru
volnoběžnej motorek jsem čistil několikrát, ale dan_td ho měnil za novej a problém nevyřešil... Ted jeste vyměnil lambdy ale problém prý stále přetrvává.
Já mam na ty lambdy podezření, protože mam na nich rozdílné napětí a to nevěští nic dobrýho.. takže bude další pokusování.
Dál už mě napadá jen: špatné kabely ke svíčkám, špatné cívky, špatné vedení k nějakým čidlům jako čidlo kliky, váhy.. cokoliv.
Jsem strašně rád že BMW dělá motory co vydrží stovky tisíc km, o tom nepochybuju že ten blok motoru, hlava, písty, vačky jsou držáci, ale to všechno okolo... to je koukám celkem problém
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
- Kontaktovat uživatele:
Kluci tohle jsem řešil už na 325i a teď na 320i.
V případě 325i, diagnostika hlásila lamdu, vyměnil jsem ji, a stejně to občas blblo, tak jsem zkusil váhu vzduchu vyměnit z Airwolfem a bylo to ok, svojí sem pak vyčistil a bylo to v poho.
V případě 320i, zkoušel jsem to samý jak u 2.5-le a ono nic. Vyměnil jsem svíčky, to se zlepšilo, ale stejně se to to kolísalo a ztrácelo výkon. Napadly mě cívky. Po výměně cívek auto jede uplně jinak a je klid.
Chce to asi hledat a zkoušet.
V případě 325i, diagnostika hlásila lamdu, vyměnil jsem ji, a stejně to občas blblo, tak jsem zkusil váhu vzduchu vyměnit z Airwolfem a bylo to ok, svojí sem pak vyčistil a bylo to v poho.
V případě 320i, zkoušel jsem to samý jak u 2.5-le a ono nic. Vyměnil jsem svíčky, to se zlepšilo, ale stejně se to to kolísalo a ztrácelo výkon. Napadly mě cívky. Po výměně cívek auto jede uplně jinak a je klid.
Chce to asi hledat a zkoušet.
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
u tebe bych to videl uz asi jedine na spatnou jednotku, co kdyby sis zkusil pucit od petti? treba by to pomohlocastro píše:obávám se že v obou případech zjistí oba dva to co
Jsem strašně rád že BMW dělá motory co vydrží stovky tisíc km, o tom nepochybuju že ten blok motoru, hlava, písty, vačky jsou držáci, ale to všechno okolo... to je koukám celkem problém
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
čau lidi tak zrovna jsem se vrátil od svého milačka č.2 (vozu)co se tyká kolísání otáček tak jsem měl stejný problém a dnes jsem ho vyřešil nemluvě o tom že po startu motoru by se auto jakoby přidusilo. No a dnes jsem chtěl čistit váhu vzduchu jak tady mnozí radí a ejhle filtr vzduchu resp. těsnící kryt nebyl dobře dosazen a dvě úchytky proto nebyly doplé tak jsem to popravil sednul a jel to projet no problém je pryč a po startu taky pohoda přede jak kotě tak to je má zkušenost taková kravina a málem jsem vyhodil 2-3k za servis.....jo mám e46 316 objem 1,9
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
jak ti ty otacky kolisaly, na volnobeh jen? nebo se to prejovevalo i pri jizde?Romanroc píše:čau lidi tak zrovna jsem se vrátil od svého milačka č.2 (vozu)co se tyká kolísání otáček tak jsem měl stejný problém a dnes jsem ho vyřešil nemluvě o tom že po startu motoru by se auto jakoby přidusilo. No a dnes jsem chtěl čistit váhu vzduchu jak tady mnozí radí a ejhle filtr vzduchu resp. těsnící kryt nebyl dobře dosazen a dvě úchytky proto nebyly doplé tak jsem to popravil sednul a jel to projet no problém je pryč a po startu taky pohoda přede jak kotě tak to je má zkušenost taková kravina a málem jsem vyhodil 2-3k za servis.....jo mám e46 316 objem 1,9
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
