Stránka 3 z 3
Napsal: čtv 24.03.2011 17:07
od viktorotec
hele pane afri moje auto je skvost,to že mu odchází motor je jiná věc,jezdit tě v ňom nenutim ani ho nemam v plánu prodávat,to že nechápeš strategii,nejdřív karoserie,pak motor,mimochodem to co jsem popsal jsou věci za poslení měsíc,jinak mam připravenej novej vejfuk a měnil jsem čepy a stabilizační tyčky,olej ňákej ten filtr,co se spotřebních nesmyslů týče a co si zrovna tak vybavuju,,,jinak ten vejfuk už mam asi 3 měsíce ale nemam ho tam čas dávat...podle hesla když je čas nejsou peníze a když nejsou peníze tak je čas,....jinak tohle je diskuse o palivovejch filtrech a né o moralizování uživatelů bmw,jinak u 316ky jsem odkládal výměnu těsnění pod hlavou až mi prask válec

jo a loketka je důležitá věc,kam bych si pak asi odkládal loket,a moje auto má podle tachometru najeto 119000km

Napsal: čtv 24.03.2011 22:43
od aigo
ja mam auto ktere ma podle tacho 102tis ale ve skutecnosti podle palubniho pc 360tis staci kdyz das klicek do prvni polohy a pritom drzis ten cudlik jak nulujes km a ukaze ti to kolik mas presne najeto...jeste takova blba otazka jedu tahne to normalne a po chvili cca po 5km to prestane tahnout a kdyz se otacky dostanou pres 4tis tak auto vyleti jak z praku muze to byt taky palivak?svicky sou nove vaha vzduchu taky i kabely ke svickam...
Napsal: čtv 24.03.2011 23:11
od Paty
co máš za motor?
Napsal: čtv 24.03.2011 23:44
od viktorotec
aigo píše:ja mam auto ktere ma podle tacho 102tis ale ve skutecnosti podle palubniho pc 360tis staci kdyz das klicek do prvni polohy a pritom drzis ten cudlik jak nulujes km a ukaze ti to kolik mas presne najeto...jeste takova blba otazka jedu tahne to normalne a po chvili cca po 5km to prestane tahnout a kdyz se otacky dostanou pres 4tis tak auto vyleti jak z praku muze to byt taky palivak?svicky sou nove vaha vzduchu taky i kabely ke svickam...
já vim proto jsem napsal podle tachometru
Napsal: čtv 24.03.2011 23:44
od Kalasnikov
[quote="aigo"]staci kdyz das klicek do prvni polohy a pritom drzis ten cudlik jak nulujes km a ukaze ti to kolik mas presne najeto...quote]
to není pravda, při testu budíků to vypisuje nějaké verze softwaru budíků nebo co, najete km to rozhodně nejsou.
Napsal: čtv 24.03.2011 23:46
od Afri
Prvni vzhled, pak az funkcnost.. Asi nema smysl tuhle konverzaci vest dal. Auto, co ma cca 15 let a ma najeto 119 tis? neni to nemozne, ale verit se tomu nechce. Tech 400tis bylo receno s nadsazkou, jen jako priklad. Nejde mi o to, ze bych v tom mel jezdit, ale jak jsem rekl. Prave tenhle pristup posila tyhle auta do kytek. Mimochodem nejsem si jisty, jestli se da nazvat skvostem neco, co je mozna hezke na pohled, ale vse ostatni je ochuzene jak jen muze. Mozna ze tahle averze vuci tomuhle pristupu je prave proto, ze jsem koupil 328i v katastrofalnim stavu.. taky se asi nekdo nepremahal s udrzovanim motoru a podvozku.
Napsal: pát 25.03.2011 08:58
od Paty
tak co to potom je ten tes budíků?,protože jsem to včera zkoušel a na jedničku číslo 1 mě to ukázalo nějakejch 347tis km tak asi předpokládám že to auto to má najeto a ne budíkách je nějakejch 285tis. km chtělo by to nějakej manuál co to všechno znamená když zahájíte ten test budíku...
nevím ale kde to hledat

zkuste to sem někdo hodit

Napsal: pát 25.03.2011 09:02
od Paty
Napsal: pát 25.03.2011 09:07
od Paty
ale tem mě prosím řekněte jak zjístím skutečný stav najetých kilometrů kterej je uložen v řídídí jednotce??? sorry za OFF

Napsal: pát 25.03.2011 11:51
od mequi
U tak starých aut jak jsou e36 to myslím nejde zjistit.
U e46 a výš to jde v origo servisu nebo diagnostikou ???
Napsal: pát 25.03.2011 11:52
od Fx
Když se to udělá dobře, nezjistí to nikdo.
Napsal: pát 25.03.2011 12:50
od zverbo
Mazlik je podobny pripad - tacho. ma 210tis km, interval ukazuje 250tis auto je z roku 92. a aj tak neverim ze to ma tak malo predpokladam ze origo bude tak 500tis som stym zmiereny a nerobim si iluzie ale podivne je ze ked som ho kupoval tak Talian mal mazlika v garazi a novu M3 a X6 stali vonku.
Koza ma skoro 20rokou a neni ponicena, volant zanovy, paka tiez.
Navise to servisoval len a len v BMW tak neviem ci by 50rocny pan stacal km.
Napsal: pát 25.03.2011 15:04
od aigo
no nevim jestli je to verze sovtvaru to prvni protoze kamos tam mel 460tis a zadna takova verze v e 36 nikdy nebyla
Napsal: pát 25.03.2011 15:18
od _peper
Nevim proč tu řešíte takové chujoviny, pak tu má člověk něco najít, když jsou tu u každého tématu 2 stránky plků o něčem jiném

Napsal: pát 25.03.2011 15:19
od viktorotec
Afri píše:Prvni vzhled, pak az funkcnost.. Asi nema smysl tuhle konverzaci vest dal. Auto, co ma cca 15 let a ma najeto 119 tis? neni to nemozne, ale verit se tomu nechce. Tech 400tis bylo receno s nadsazkou, jen jako priklad. Nejde mi o to, ze bych v tom mel jezdit, ale jak jsem rekl. Prave tenhle pristup posila tyhle auta do kytek. Mimochodem nejsem si jisty, jestli se da nazvat skvostem neco, co je mozna hezke na pohled, ale vse ostatni je ochuzene jak jen muze. Mozna ze tahle averze vuci tomuhle pristupu je prave proto, ze jsem koupil 328i v katastrofalnim stavu.. taky se asi nekdo nepremahal s udrzovanim motoru a podvozku.
Kupovat auta v katastrofálním stavu se nevyplácí,to je jasná věc stejně jako že moje auto nemá najeto 119000,jak jsem řek tohle auto už spolykalo víc než stálo cena byla 40000 a to ještě nejsem s investicema zdaleka u konce a i potom tom to bude jen čtyřváleček,kterej neprodam ani za zlomek ceny co jsem ho koupil asi tak...to že řešim vzhled,neznamená že neřešim funkčnost to bych se neptal proč se mění palivovej filtr,mam k tomu svý důvody a jelikož mi docházejí peníze,navíc se mi objevila emulze na měrce a za chvíly nebudu mít k dispozici služební auto a nebydlim zrovna v místě pracoviště,tak bude teď na prvním místě emulze mimochodem až půjde většina e36 do kytek budu jen rád,poslední dobou jsou e36 oblíbený mezi smažkama co nakupujou díly na parkovišti a to fakt není dobrý
Napsal: sob 26.03.2011 18:27
od zverbo
Co vse se nedovys o vymnene palivoveho filtru.