



já vim proto jsem napsal podle tachometruaigo píše:ja mam auto ktere ma podle tacho 102tis ale ve skutecnosti podle palubniho pc 360tis staci kdyz das klicek do prvni polohy a pritom drzis ten cudlik jak nulujes km a ukaze ti to kolik mas presne najeto...jeste takova blba otazka jedu tahne to normalne a po chvili cca po 5km to prestane tahnout a kdyz se otacky dostanou pres 4tis tak auto vyleti jak z praku muze to byt taky palivak?svicky sou nove vaha vzduchu taky i kabely ke svickam...
Kupovat auta v katastrofálním stavu se nevyplácí,to je jasná věc stejně jako že moje auto nemá najeto 119000,jak jsem řek tohle auto už spolykalo víc než stálo cena byla 40000 a to ještě nejsem s investicema zdaleka u konce a i potom tom to bude jen čtyřváleček,kterej neprodam ani za zlomek ceny co jsem ho koupil asi tak...to že řešim vzhled,neznamená že neřešim funkčnost to bych se neptal proč se mění palivovej filtr,mam k tomu svý důvody a jelikož mi docházejí peníze,navíc se mi objevila emulze na měrce a za chvíly nebudu mít k dispozici služební auto a nebydlim zrovna v místě pracoviště,tak bude teď na prvním místě emulze mimochodem až půjde většina e36 do kytek budu jen rád,poslední dobou jsou e36 oblíbený mezi smažkama co nakupujou díly na parkovišti a to fakt není dobrýAfri píše:Prvni vzhled, pak az funkcnost.. Asi nema smysl tuhle konverzaci vest dal. Auto, co ma cca 15 let a ma najeto 119 tis? neni to nemozne, ale verit se tomu nechce. Tech 400tis bylo receno s nadsazkou, jen jako priklad. Nejde mi o to, ze bych v tom mel jezdit, ale jak jsem rekl. Prave tenhle pristup posila tyhle auta do kytek. Mimochodem nejsem si jisty, jestli se da nazvat skvostem neco, co je mozna hezke na pohled, ale vse ostatni je ochuzene jak jen muze. Mozna ze tahle averze vuci tomuhle pristupu je prave proto, ze jsem koupil 328i v katastrofalnim stavu.. taky se asi nekdo nepremahal s udrzovanim motoru a podvozku.