Stránka 3 z 5
Napsal: čtv 04.01.2007 21:08
od Ajwori
ty středy máš ve dveřích??? to se mi líbí já je mám u nohou, a ty vejšky u sloupku jsou taky bomba !!
Napsal: čtv 04.01.2007 21:53
od chip
FreeTree píše:Ten slouží k vyrovnávání napětí (aby neblikali světla, přístrojovka a podobně)
Fuj, to je ale hloupost.
Jinak k tomu vejškáči a střeďáku, je lepší je mít co nejvíc u sebe (=koaxiály), bohužel, ne vždy to jde

Napsal: pát 05.01.2007 09:34
od FreeTree
chip píše:FreeTree píše:Ten slouží k vyrovnávání napětí (aby neblikali světla, přístrojovka a podobně)
Fuj, to je ale hloupost.
Jinak k tomu vejškáči a střeďáku, je lepší je mít co nejvíc u sebe (=koaxiály), bohužel, ne vždy to jde

No jasně, si dám na sloupek koaxiální repro, komponentní repro je nejlepší volba. A s tím kapacitorem (kondenzátorem) to hloupost není. Ukaž co máš v autě ty, já už se o autohifi zajímám 4 roky (člen autohifi klubu) takže o ozvučení něco vím.

Napsal: pát 05.01.2007 09:57
od chip
FreeTree píše: A s tím kapacitorem (kondenzátorem) to hloupost není. Ukaž co máš v autě ty, já už se o autohifi zajímám 4 roky (člen autohifi klubu) takže o ozvučení něco vím. :twisted:
Co mám v autě já - je fuk, kapa tam rozhodně nemám. Spíš se zajímám o hi-fi obecně, ne tak dlouho jako ty, ale myslím, že to s tim kapem až tak nesouvisí. Zato mám elekro vzdělání :D a vím, že ten kap má vedle baterky (při hudbě v nenastartovaném autě) natož pak altíku (při nastartovaném autě) kapacitu a elektrickou pevnost v poměru jak plivnutí do ryblíka a tudíž je tam úplně zbytečně.
prostě =>
Kapacitor=vyhozená peníze pokud ti nejde jen o V-metr

Napsal: pát 05.01.2007 13:55
od men
Ajwori píše:ty středy máš ve dveřích??? to se mi líbí já je mám u nohou, a ty vejšky u sloupku jsou taky bomba !!
ta vejská v tom sloupku je fakt supr někde sem to zahlíd a nemoh jsem k tomu nic sehnat,tak sem rád že to máš doufám že poradíš

jak se to dá udělat popř co je k tomu za potřeba tohle mě fakt chytlo je to supr

tak jak na to

Napsal: pát 05.01.2007 21:33
od FreeTree
chip píše:FreeTree píše: A s tím kapacitorem (kondenzátorem) to hloupost není. Ukaž co máš v autě ty, já už se o autohifi zajímám 4 roky (člen autohifi klubu) takže o ozvučení něco vím. :twisted:
Co mám v autě já - je fuk, kapa tam rozhodně nemám. Spíš se zajímám o hi-fi obecně, ne tak dlouho jako ty, ale myslím, že to s tim kapem až tak nesouvisí. Zato mám elekro vzdělání :D a vím, že ten kap má vedle baterky (při hudbě v nenastartovaném autě) natož pak altíku (při nastartovaném autě) kapacitu a elektrickou pevnost v poměru jak plivnutí do ryblíka a tudíž je tam úplně zbytečně.
prostě =>
Kapacitor=vyhozená peníze pokud ti nejde jen o V-metr

Takže, kapacitor ti je na houno, když máš celkovej výkon audia menší jak 500W RMS, instaluje se do 30 cm od zesilovače jinak je jak říkáš k ničemu. Při velkých odběrech (extrémním zatížení) dodává štávu, pak i líp hrajou basy (který mají největší odběry) je to prostě posranej kondík.... 1 a více Faradový
Napsal: pát 05.01.2007 23:08
od chip
FreeTree píše:Takže, kapacitor ti je na houno, když máš celkovej výkon audia menší jak 500W RMS, instaluje se do 30 cm od zesilovače jinak je jak říkáš k ničemu. Při velkých odběrech (extrémním zatížení) dodává štávu, pak i líp hrajou basy (který mají největší odběry) je to prostě posranej kondík.... 1 a více Faradový
Hele nehodlám se hádat.
Nějakej výkon RMS v tomhle nehraje vůbec žádnou roli, pokud se nejedná o nějako mez, že ani sám alternátor by to neutáh, pak samozřejmě nepomůže ani kond. S těma 30cm je to opět trochu vedle, i kdyby byl napájenej na svorky, tak je zbytečnej. Při velkej odběrech opět platí viz výš - prostě bud si to alternátor dá, nebo ne. Když se jede z baterky, tak uznávám, může dojít k odběru větších proudů (např startování), kdy může dojít k malému poklesu napětí, obvykle se udává okolo do 0,4V. Jenomže to se jedná o mnohem větší proudy než cca 40A co ti tam přibližně lezou při 500W RMS . A ikdyby k tomu poklesu došlo a na kondu tím pádem bylo větší napětí a celá soustava by tedy byla napájena jím. Tak věř, že při odběru proudu v desítkách Ampér a napětí cca 12,5 by ten kond stejně nestíhal. A ten pokles stejně není nějak slyšitelnej, páč se ti stiší celý spektrum a nejenom basy

.
Hele, mně to je fakt fuk, jestli si to ty nebo někdo jinej koupiš

. Jen jsem chtěl, abyste věděli jak se věci doopravdy mají

Napsal: pon 17.12.2007 22:27
od D-E-J-V
čau všichni...potřeboval bych nutně vědět kam mám připojit +od zesilovače!......dělám komplet novou muziku do e36...všechny dráty mám natahané a zbívá mi jen jediný drát....z interiéru se nemůžu nikama dostat na + od baterky...help help!!!!...všem předem děkuju za včasnou odpověd...chci to zítra zapojit............a (-) můýu dát někam na kostru třeba jak sou světla že jo?....a pak mám ovládací kabel na zesík a chci ho dát na první polohu na světla..nevadí to?...nebo kde to máte vy napíchnuté?....díky...klidně pište i SZ
Napsal: pon 17.12.2007 22:33
od Maikl
předpokládám, že máš baterku vepředu, tudíž za kastlíkem před spolujezdcem je průchodka do motorovýho prostoru..
když vyndáš baterku a tu krabici, tak přesně pod tím to najdeš..
(-) se dá zapojit i na šroub od tlumiče, prej se to tak dělá, já to mám přímo na baterku..
ovládací kabel na zesik mám přímo do rádia, dává se to na drát pro automatickou antenu..
Napsal: pon 17.12.2007 22:42
od D-E-J-V
ok..díky....takže za baterkou....zítra na to kuknu.........a ještě by se mi hodilo kdyby někdo poradil jaké mám koupit nejlepší 13cm repro...chci to do nožního prostoru a nechce se mi tam dělat větší díra na větší repro.....chci opravdu kvalitu....SONY 13cm je směšné takže něco lepšího...díky
Napsal: pon 17.12.2007 23:49
od Fikop
Maikl píše:předpokládám, že máš baterku vepředu, tudíž za kastlíkem před spolujezdcem je průchodka do motorovýho prostoru..
když vyndáš baterku a tu krabici, tak přesně pod tím to najdeš..
(-) se dá zapojit i na šroub od tlumiče, prej se to tak dělá, já to mám přímo na baterku..
ovládací kabel na zesik mám přímo do rádia, dává se to na drát pro automatickou antenu..
V tom případě ti zesilovač bude hrát jen při zapnutém FM rádiu, když přepneš na CD, zesilovač vypne. Musíš to zapojit na REM + .
Napsal: pon 17.12.2007 23:59
od Maikl
jo, máš pravdu, ted koukam na navod k radiu.. AMP REM 0.3 A
a píšou tady modro-bílej drát, to by snad mělo bejt stejny, když je to ISO

Napsal: úte 18.12.2007 00:16
od D-E-J-V
no já mám iso konektor a je tam černý červený žlutý mosrý oranžový....modrý je napájení antény a oranžový je nějaké osvětlení či co...nevím....asi to dám na světla jak to má i kamoš....protože jinačí drát tam není...a na tu anténu se mi to dávat radši nechce....
Napsal: úte 18.12.2007 00:23
od Maikl
jo, tak sem to psal asi dobre s tou antenou, protoze sem tam taky jinej drat nemel a funguje to normalne jako spinany napeti pri zapnuti aparatu..

Napsal: úte 18.12.2007 00:42
od Fikop
Maikl píše:jo, máš pravdu, ted koukam na navod k radiu.. AMP REM 0.3 A
a píšou tady modro-bílej drát, to by snad mělo bejt stejny, když je to ISO

Barvičky už v hlavě nemám, AMP REM je pro zesilovač. To je v poho...
Napsal: úte 18.12.2007 00:46
od Fikop
Maikl píše:jo, tak sem to psal asi dobre s tou antenou, protoze sem tam taky jinej drat nemel a funguje to normalne jako spinany napeti pri zapnuti aparatu..

Tak v tom případě záleží na rádiu jakou funkci tam má zapojenou.
Napsal: úte 18.12.2007 13:12
od Brody
v lete sem se s tim taky patlal.Ale jak to mam zapojeny na radiiu uz ani nevim,ale urcite sem tam mel nejaky kablik na napajeni zesilovace.
Napsal: úte 18.12.2007 14:18
od Whisky
ne na napajeni ale spinani. je to vetsinou modrej na spinani el. anteny...muze byt i vyuzit na napajeni FM zesilovace
Napsal: úte 18.12.2007 18:16
od atimen
chci se jenom zeptat . koukám po něakém aktivním sobwooferu stačí malej výkon jenom na posíleni basu v autě .....zádných 400W rms ale fšude nacházím jen pasivní buďto su slepej a nebo se to skoro nevyrábí ....nemá někdo něakej odkaz na neakej shop ? díky
Napsal: úte 18.12.2007 18:29
od Maikl