ty středy máš ve dveřích??? to se mi líbí já je mám u nohou, a ty vejšky u sloupku jsou taky bomba !!FreeTree píše:Já dám fotky až přijedu z práce.....![]()
Jinak aby si nikdo nemyslel, že když bude mít kapacitor, že se mu nevybije baterkaTen slouží k vyrovnávání napětí (aby neblikali světla, přístrojovka a podobně)
![]()
![]()
![]()
![]()
Instalace ještě není kompletně hotová, ale je udělaná tak, abych měl v kufru místo na kočárek, aby se dala bedna vyndat a aby nic nelákalo čórkaře.... viz repro schovaný za originál mřížkama, zesák a cap nad rezervou (je to na pantech, takže se to dá nadzvednout a může se vyndat rezerva...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Subwoofer
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř 12.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1016
- Kontaktovat uživatele:
- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
No jasně, si dám na sloupek koaxiální repro, komponentní repro je nejlepší volba. A s tím kapacitorem (kondenzátorem) to hloupost není. Ukaž co máš v autě ty, já už se o autohifi zajímám 4 roky (člen autohifi klubu) takže o ozvučení něco vím.chip píše:Fuj, to je ale hloupost.FreeTree píše:Ten slouží k vyrovnávání napětí (aby neblikali světla, přístrojovka a podobně)
Jinak k tomu vejškáči a střeďáku, je lepší je mít co nejvíc u sebe (=koaxiály), bohužel, ne vždy to jde

Co mám v autě já - je fuk, kapa tam rozhodně nemám. Spíš se zajímám o hi-fi obecně, ne tak dlouho jako ty, ale myslím, že to s tim kapem až tak nesouvisí. Zato mám elekro vzděláníFreeTree píše: A s tím kapacitorem (kondenzátorem) to hloupost není. Ukaž co máš v autě ty, já už se o autohifi zajímám 4 roky (člen autohifi klubu) takže o ozvučení něco vím.

prostě =>
Kapacitor=vyhozená peníze pokud ti nejde jen o V-metr

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ta vejská v tom sloupku je fakt supr někde sem to zahlíd a nemoh jsem k tomu nic sehnat,tak sem rád že to máš doufám že poradíšAjwori píše:ty středy máš ve dveřích??? to se mi líbí já je mám u nohou, a ty vejšky u sloupku jsou taky bomba !!FreeTree píše:Já dám fotky až přijedu z práce.....![]()
Jinak aby si nikdo nemyslel, že když bude mít kapacitor, že se mu nevybije baterkaTen slouží k vyrovnávání napětí (aby neblikali světla, přístrojovka a podobně)
![]()
![]()
![]()
![]()
Instalace ještě není kompletně hotová, ale je udělaná tak, abych měl v kufru místo na kočárek, aby se dala bedna vyndat a aby nic nelákalo čórkaře.... viz repro schovaný za originál mřížkama, zesák a cap nad rezervou (je to na pantech, takže se to dá nadzvednout a může se vyndat rezerva...



- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
Takže, kapacitor ti je na houno, když máš celkovej výkon audia menší jak 500W RMS, instaluje se do 30 cm od zesilovače jinak je jak říkáš k ničemu. Při velkých odběrech (extrémním zatížení) dodává štávu, pak i líp hrajou basy (který mají největší odběry) je to prostě posranej kondík.... 1 a více Faradovýchip píše:Co mám v autě já - je fuk, kapa tam rozhodně nemám. Spíš se zajímám o hi-fi obecně, ne tak dlouho jako ty, ale myslím, že to s tim kapem až tak nesouvisí. Zato mám elekro vzděláníFreeTree píše: A s tím kapacitorem (kondenzátorem) to hloupost není. Ukaž co máš v autě ty, já už se o autohifi zajímám 4 roky (člen autohifi klubu) takže o ozvučení něco vím.a vím, že ten kap má vedle baterky (při hudbě v nenastartovaném autě) natož pak altíku (při nastartovaném autě) kapacitu a elektrickou pevnost v poměru jak plivnutí do ryblíka a tudíž je tam úplně zbytečně.
prostě =>
Kapacitor=vyhozená peníze pokud ti nejde jen o V-metr
Hele nehodlám se hádat.FreeTree píše:Takže, kapacitor ti je na houno, když máš celkovej výkon audia menší jak 500W RMS, instaluje se do 30 cm od zesilovače jinak je jak říkáš k ničemu. Při velkých odběrech (extrémním zatížení) dodává štávu, pak i líp hrajou basy (který mají největší odběry) je to prostě posranej kondík.... 1 a více Faradový
Nějakej výkon RMS v tomhle nehraje vůbec žádnou roli, pokud se nejedná o nějako mez, že ani sám alternátor by to neutáh, pak samozřejmě nepomůže ani kond. S těma 30cm je to opět trochu vedle, i kdyby byl napájenej na svorky, tak je zbytečnej. Při velkej odběrech opět platí viz výš - prostě bud si to alternátor dá, nebo ne. Když se jede z baterky, tak uznávám, může dojít k odběru větších proudů (např startování), kdy může dojít k malému poklesu napětí, obvykle se udává okolo do 0,4V. Jenomže to se jedná o mnohem větší proudy než cca 40A co ti tam přibližně lezou při 500W RMS . A ikdyby k tomu poklesu došlo a na kondu tím pádem bylo větší napětí a celá soustava by tedy byla napájena jím. Tak věř, že při odběru proudu v desítkách Ampér a napětí cca 12,5 by ten kond stejně nestíhal. A ten pokles stejně není nějak slyšitelnej, páč se ti stiší celý spektrum a nejenom basy

Hele, mně to je fakt fuk, jestli si to ty nebo někdo jinej koupiš


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 252
- Registrován: čtv 22.11.2007 01:00
- Bydliště: Tvarožná Lhota
- Kontaktovat uživatele:
čau všichni...potřeboval bych nutně vědět kam mám připojit +od zesilovače!......dělám komplet novou muziku do e36...všechny dráty mám natahané a zbívá mi jen jediný drát....z interiéru se nemůžu nikama dostat na + od baterky...help help!!!!...všem předem děkuju za včasnou odpověd...chci to zítra zapojit............a (-) můýu dát někam na kostru třeba jak sou světla že jo?....a pak mám ovládací kabel na zesík a chci ho dát na první polohu na světla..nevadí to?...nebo kde to máte vy napíchnuté?....díky...klidně pište i SZ
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2408
- Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
- Bydliště: CL
- Klubové ID: 644
- Kontaktovat uživatele:
předpokládám, že máš baterku vepředu, tudíž za kastlíkem před spolujezdcem je průchodka do motorovýho prostoru..
když vyndáš baterku a tu krabici, tak přesně pod tím to najdeš..
(-) se dá zapojit i na šroub od tlumiče, prej se to tak dělá, já to mám přímo na baterku..
ovládací kabel na zesik mám přímo do rádia, dává se to na drát pro automatickou antenu..
když vyndáš baterku a tu krabici, tak přesně pod tím to najdeš..
(-) se dá zapojit i na šroub od tlumiče, prej se to tak dělá, já to mám přímo na baterku..
ovládací kabel na zesik mám přímo do rádia, dává se to na drát pro automatickou antenu..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
V tom případě ti zesilovač bude hrát jen při zapnutém FM rádiu, když přepneš na CD, zesilovač vypne. Musíš to zapojit na REM + .Maikl píše:předpokládám, že máš baterku vepředu, tudíž za kastlíkem před spolujezdcem je průchodka do motorovýho prostoru..
když vyndáš baterku a tu krabici, tak přesně pod tím to najdeš..
(-) se dá zapojit i na šroub od tlumiče, prej se to tak dělá, já to mám přímo na baterku..
ovládací kabel na zesik mám přímo do rádia, dává se to na drát pro automatickou antenu..