Stránka 3 z 5

Napsal: pon 16.10.2006 08:13
od Maslista
chtěl bych se zeptat jak se sundavá "madlo" řadící páky ptám se proto aby šlo nasadit zpět a drželo .. je tam nějaká finta nebo tak něco...

(madlem je myšleno to, za co se řadící páka drží.. :wink: )

Napsal: pon 16.10.2006 08:17
od eko
Maslista píše:chtěl bych se zeptat jak se sundavá "madlo" řadící páky ptám se proto aby šlo nasadit zpět a drželo .. je tam nějaká finta nebo tak něco...

(madlem je myšleno to, za co se řadící páka drží.. :wink: )


Tahem smerem nahoru.

Napsal: pon 16.10.2006 09:54
od Mutt
když už tady řešíte řazení - stává se mi že když sednu do auta tak jde ztuha řadit, v pátek jsem asi po tydnu sednul do auta a šlo to fakt dost ztuha, po zahřátí už je to OK
mam auto v garáži takže žádná extra zima na to určitě nepůsobí, neměl bych nechat vyměnit olej nebo něco? nebo je to normální?
(328i e46, 98)

Napsal: pon 16.10.2006 10:30
od Speedy
Mutt píše:když už tady řešíte řazení - stává se mi že když sednu do auta tak jde ztuha řadit, v pátek jsem asi po tydnu sednul do auta a šlo to fakt dost ztuha, po zahřátí už je to OK
mam auto v garáži takže žádná extra zima na to určitě nepůsobí, neměl bych nechat vyměnit olej nebo něco? nebo je to normální?
(328i e46, 98)


Mozna je ho tam jenom malo.

Napsal: pon 16.10.2006 12:21
od JaraX
Speedy píše:
Mutt píše:když už tady řešíte řazení - stává se mi že když sednu do auta tak jde ztuha řadit, v pátek jsem asi po tydnu sednul do auta a šlo to fakt dost ztuha, po zahřátí už je to OK
mam auto v garáži takže žádná extra zima na to určitě nepůsobí, neměl bych nechat vyměnit olej nebo něco? nebo je to normální?
(328i e46, 98)


Mozna je ho tam jenom malo.


vyměna oleje by nemusela být špatná, nam dali do vita nějakej shit olej a studeny nešlo skoro vůbec zařadit, nechapal jsem co uděla jen olej pak to vyměnili a ok.

Napsal: úte 17.10.2006 19:51
od fix
k čemu vlastně slouží díl č.4 :?:

Napsal: úte 17.10.2006 20:12
od dell
Díl 4 je usazen v kasli a drží díl 1 v rovině když dáváš zpátečku nebo 3,4,5.

Napsal: čtv 19.10.2006 14:47
od fix
dell píše:... já jsem popisoval výměnu důležitých částí a to jsou jen ta silonová pouzdra celkem dva kusy...

koukam ze dle online ceniku stoji

Číslo dílu: 25111220439
Cena: 3,7 Kč

je to mozne? vzdyt to je levnejsi jako to kafe :wink:

Napsal: čtv 19.10.2006 15:19
od 3nge
fix píše:
dell píše:... já jsem popisoval výměnu důležitých částí a to jsou jen ta silonová pouzdra celkem dva kusy...

koukam ze dle online ceniku stoji

Číslo dílu: 25111220439
Cena: 3,7 Kč

je to mozne? vzdyt to je levnejsi jako to kafe :wink:


kdes nasel ty silonova pouzdra , tohle co posilas , jsou jen ty podlozky ne ??

Napsal: pát 20.10.2006 10:08
od fix
3nge píše:kdes nasel ty silonova pouzdra , tohle co posilas , jsou jen ty podlozky ne ??
¨
no jo tak to jsem jasal predcasne... a kde sou teda ty pouzdra? maji nejake cislo v ETK, lze je objednat nebo nutno nechat vytocit?
uz me to zlobi na 2 autech :?

Napsal: pát 20.10.2006 12:36
od sumak
ty ceny co jsem psal jsou s ETK a ja mam ojetou i tu kouly na radicce,to pouzdro je tam jedno okolo koule na radicce dil-7 a druhe je dil-4,prozatim jsem to rozebral kouly omotal el. paskou narval vazelinou a uz to codi 3 mesice o 100% lip.

Napsal: pon 23.10.2006 08:19
od Maslista
Dotaz..: jak vyndám díl č.4 potažmo díl č.1 (e46 323i)

č.4 - nenašel jsem u něj žádný šroub či něco čím by byl přichycen :? :?:

mám vůli v tý kulise č.5 / č.7

Napsal: pon 23.10.2006 13:07
od dell
Díl 4 vyndáš až když je venku díl 1. Díl 4 je jen nastrčenej(žádný zajištění nemá). Vyndání jsem popisoval na první stránce. Máš vůli v kouli když zatahneš za páku směrem nahoru a nebo je vůle jen do strany?.

Napsal: pon 23.10.2006 15:29
od Maslista
dell píše:Díl 4 vyndáš až když je venku díl 1. Díl 4 je jen nastrčenej(žádný zajištění nemá). Vyndání jsem popisoval na první stránce. Máš vůli v kouli když zatahneš za páku směrem nahoru a nebo je vůle jen do strany?.


vůli mám když zatáhnu nahoru... ty pouzdra co zlobily tebe mám v pořádku ani náznak vůle..

Díl č.1 se mi nepodařilo vyndat neb mi v tom bránil díl č.4.. uvolnil jsem pojistku díl č.3 a závlačky č.11 ... prachovka č.8 nešla sundat neb jde vyndat jen směrem dolů a zde již nebylo místo překážel díl č.1.. jinak předpokládám že bych ho měl vytáhnout směrem k motoru...

Napsal: pon 23.10.2006 20:40
od dell
Uvolnit č.3 a vytáhnout do leva, uvolnit závlačky č.11 a vytáhnout hlavně č.9 z č.5, potom č.1 vytáhnout dopředu z č.4 a celé vyndat spodem. Samozřejmě nesmí být na č.5 nasazeno to co držíš když řadíš.

Napsal: pát 27.10.2006 17:06
od Bilstein
Tak můj řadící mechanismus prošel výše uvedenou opravou. Řazení se opravdu zpřesnilo, jde řadit lépe a vůle při zařazené rychlosti je mnohem menší. :D Měnil sem poze díly č. 10,11 a 7. A taky sem při tom zjistil že i když mám motor 1.6 M43, tak mam výfuk z 1.8iS. Nevíte někdo jestli to třeba ovlivňuje spotřebu a podobný věci? :?

Napsal: úte 21.11.2006 10:52
od Speedy
Maikl píše:
RuDoSh píše:ty vyresi to, ze obcas jde spatne trefit 3jka a paka je vic nahnuta doprava? :-)

Myslím že mám podobnej problémek...


No, koukal jsem na to a u stary 325i je na prevodovce takovy kryt, pod kterym jsou pruzinky a kulicky, ktery se staraj o to vystredeneni. Ty bejvaj zasekly, a pak to nejde. Ale u nove prevodovky, M52 motor a vys jsou tyhle pruzinky asi zevnitr, takze by se asi musela almara rozebrat. Zkusim to jeste nekde vyzjistit. Kazdopadne ta zvadla radicka neni tema sb co jsou u razeni.

Napsal: stř 22.11.2006 14:08
od Honza-net
Má smysl dávat novou i tu spojovací tyčku (č.9)? Jinak zavidím e36kařům, máte to řazení jednodušší než e30 :(

Napsal: čtv 23.11.2006 14:07
od Whisky
Asi me to ceka taky, obcas paka zustane viset na strane 5tky. Pak to preskoci treba pri trojce nebo ctverce, ale kdyz je to preskoceny, tak se hur radi kvalty....hmmm

Napsal: čtv 23.11.2006 20:07
od Honza-net
Dobře, koupím to celý.. alespoň budu moct říkat že mam šaltpáku v ceně starý škodovky :D