No to právě plně potvrzuje moje slova, když se rozjedeš po dlouhém stání, tak je vozidlo ještě chvíly zcela studené a při jízdě ti proud vzduchu ofukuje nádrž, rychlost proudění studeného vzduchu se zvětšuje se čtvercem rychlosti vozidla. Tedy teplota se tím v prostoru pod vozidlem (kde je nádrž a palivové vedení) značně sníží oproti teplotě při stání. To samé jako když postavíš auto někam do "průvanu". Zrovna včera jsem řešil u třech svých zákazníků problém se zamrzlou MN ve stojanu. Všichni měli benkalory a stály jim v otevřeném prostranství kde funěl vítr a teplota byla na hraně , okolo -20 C. Už mě s tím pěkně serou, každý rok jim říkám a? si koupí soudek aditiva a sledují předpovědi, aby ho mohli včas aplikovat a pořád je to s nima stejný, ach jo.Huska píše:pěkně jsi popsal .. to jsem nevěděl Díky
Jen s tím parkováním v závětří je to není úplně košer, protože většinou zamrzneš při jízdě... viz moji kolegové z práce zamrzli po 5km jízdy![]()
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
tak mi zamrzla nafta :)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2708
- Registrován: úte 17.08.2004 00:00
- Bydliště: Olomoucko:)
- Klubové ID: 181
Tak to mas stesti ze jeste jezdis pac ja uz rozmrazoval tri auta co jezdi jen na Schellku...masakr.Jinac doporucuji si sehnat specialni prismes Arktik co se dodava do armady...JaraX píše:cau, ty prostredky urcite zabrani zamrzani nafty, ale zaserou trysky, radsi si kupte kvalitni naftu, ja beru jen na shëllce a Diesel V-power ma jeste snizenu teplotu tuhnuti.

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Dave píše:[
Jestli to nebude tím že těch 5 km ujeli na naftu z čerpadla a tu zmrzlou jim to už nenatáhlo
ee tak to není protože vyjeli z garáže a vše OK teprve po chvíli zamrzlo (odtáhli do garáže zapli teplomet a pak nastarovali dolili aditivum a odjeli) .... je to tak jak napsal Major ... při jízdě to fučí na trubky a holt to někdy zamrzne... jinak naše služebáky jezdí pouze na Shell.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
No jasně, ono to totiž záleží na motoru, testovali jsme to na několika různých motorkách Natural, V-power 95, V-power Racing, něco se měřilo i na brzde, u toho jsem už nebyl, ale vypadalo takhleRuDoSh píše:no racing urcite ne ..... aby se vyplatil tak by ti to muselo pri svizne jizde zrat 6lHitman píše:a to byl test toho vpower 95 nebo racing "100" ?
jezdim na v-power a rozdil mezi racingem nepoznam...... mezi obyc a 95 v-power bych rekl ze jo
Motorky co měli provozní palivo Natural 95 (Hodna, Kawa, Yamaha, resp R1,R6,GSX-R750, CBR 600) takže všechny tyto jeli nejlip na V-power 95, na Racing měli někdy menší výkon než na Natural, ale když jsme vzali italskej stroj, Aprilka kde je nálepka "minimum 98 octane" tak jsme dosahli nejvyššího výkonu na V-power Racing, prostě je to od odladeni motoru. Doporčuju si trošku pročíst stránky http://www.lpx.cz je tam hodně o ladění motorů.
Jo autorizovany servis prd plati tak vsetci odbornici su na lepsich mistach a vzdy tam pride volakdo kdo za te prachy tam pojde robit, v ceskoslovensku normalnekosh píše:Si myslíš že když se někdo pyšní titulem autorizovaný servis tak je automaticky ten nejchytřejší? BLBOSTBulda píše:unas v praci tam davaj do dieselu 2 panaky benzinu a sou max spokojeny a je to autorizovany servis tak otom neco vedi
By ses divil jací šílency dělají v servisech.
Ja som dal do(služobné auto Renault Trafic) 80l 5litrov 95ky benzinu a nafta vyzerá skoro ak mlieko. Tankoval som diesel na esse, lebo na shelke boli zamrznuté stojany, takže neviem. Mám odloženú vzorku, pošlem foto. Musel som vypumpova?, vymontovat a vyčisti? celú nádrž a dat tam novú stavu s aditivom a tak to jazdí.