Napsal: ned 29.02.2004 16:30
no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu...
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu...abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu...
starousi pochop ze aby zajel za 10 tak nemusi jezdit na spotrebu...Lopatta píše:Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu...abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu....
Ku.va, 2x vetší objem a menší spotčeba, už abych to auto měl!! Ty škodofky jsou fakt na pytel, Fabie 1,4 spotřeba město 9litrů a 325 10litrů.Lopatta píše:Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu...abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu....
Jo, tohle je pravda, ale u Škodovky 120 s karburátorem. Bavoráckej motor se stříkačkou a lambdou přesně hlídá stechiometrickou směs, takže pedál je směrodatnej pro ŘJ jen do kroku, kde dávka paliva má ještě smysl. Někdy zkus jezdit s plynem na podlaze, ale řadit ve dvou tisících otáček, uvidíš že to bude žrát míň než s tou "postupnou" metodou a řazením v pěti tisícíchLOPOLO píše:Je to o citu .. kdyz das cihlu tak nezrychlis rychlejc nez kdyz s citem prislapujes pedal nekde tesne za hranici toho jak rychle je dany auto schopny zrychlit. Hodne se to pak projevi na spotrebe.
zkusim .. zni to logicky. Pak uz existuje jen jedno vysvetleni. M52 je proste setrnejsi ( lepsi ) motorRedBaron píše:Jo, tohle je pravda, ale u Škodovky 120 s karburátorem. Bavoráckej motor se stříkačkou a lambdou přesně hlídá stechiometrickou směs, takže pedál je směrodatnej pro ŘJ jen do kroku, kde dávka paliva má ještě smysl. Někdy zkus jezdit s plynem na podlaze, ale řadit ve dvou tisících otáček, uvidíš že to bude žrát míň než s tou "postupnou" metodou a řazením v pěti tisícíchLOPOLO píše:Je to o citu .. kdyz das cihlu tak nezrychlis rychlejc nez kdyz s citem prislapujes pedal nekde tesne za hranici toho jak rychle je dany auto schopny zrychlit. Hodne se to pak projevi na spotrebe.