Stránka 3 z 3

Napsal: ned 29.02.2004 16:30
od abdul
no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu...

Napsal: ned 29.02.2004 16:33
od Lopatta
abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu...
Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu... :roll: .

Napsal: ned 29.02.2004 16:50
od abdul
Lopatta píše:
abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu...
Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu... :roll: .
starousi pochop ze aby zajel za 10 tak nemusi jezdit na spotrebu...

ja sem jezdil se 740iA za 12,2 a kdyz sem chtel fuckt na spotrebu tak sem zajel za 10 taky... jasne kdyz sem tomu daval tak sup 16 a vys...
ale trojecka je lehci podstatne a neco taky udela ten rozdil mezi manualem a automatem, takze mu to uplne normalne verim... mel sem 325 z 91 roku a taky se to pohybovalo kolem 10-ti ta spotreba..

Napsal: ned 29.02.2004 16:55
od LOPOLO
Je to o citu .. kdyz das cihlu tak nezrychlis rychlejc nez kdyz s citem prislapujes pedal nekde tesne za hranici toho jak rychle je dany auto schopny zrychlit. Hodne se to pak projevi na spotrebe.

Napsal: ned 29.02.2004 16:59
od Speedy
Lopatta píše:
abdul píše:no ja mu verim ze s tou 328 jezdi volne za 10 a nemusi byt zadna brzda provozu...
Jestli jezdí volně tak to by mu stačila felda na lpg. Neříkám že má jezdit pořád na krev. Ale na spotřebu... :roll: .
Ku.va, 2x vetší objem a menší spotčeba, už abych to auto měl!! Ty škodofky jsou fakt na pytel, Fabie 1,4 spotřeba město 9litrů a 325 10litrů.
To bude paráda, a já myslel, že budu muset jezdit časteji k benzince. Moc jste mě potešili, další argument pro BMW :lol:

Napsal: pon 01.03.2004 00:03
od RedBaron
LOPOLO píše:Je to o citu .. kdyz das cihlu tak nezrychlis rychlejc nez kdyz s citem prislapujes pedal nekde tesne za hranici toho jak rychle je dany auto schopny zrychlit. Hodne se to pak projevi na spotrebe.
Jo, tohle je pravda, ale u Škodovky 120 s karburátorem. Bavoráckej motor se stříkačkou a lambdou přesně hlídá stechiometrickou směs, takže pedál je směrodatnej pro ŘJ jen do kroku, kde dávka paliva má ještě smysl. Někdy zkus jezdit s plynem na podlaze, ale řadit ve dvou tisících otáček, uvidíš že to bude žrát míň než s tou "postupnou" metodou a řazením v pěti tisících :D

Napsal: pon 01.03.2004 05:49
od LOPOLO
RedBaron píše:
LOPOLO píše:Je to o citu .. kdyz das cihlu tak nezrychlis rychlejc nez kdyz s citem prislapujes pedal nekde tesne za hranici toho jak rychle je dany auto schopny zrychlit. Hodne se to pak projevi na spotrebe.
Jo, tohle je pravda, ale u Škodovky 120 s karburátorem. Bavoráckej motor se stříkačkou a lambdou přesně hlídá stechiometrickou směs, takže pedál je směrodatnej pro ŘJ jen do kroku, kde dávka paliva má ještě smysl. Někdy zkus jezdit s plynem na podlaze, ale řadit ve dvou tisících otáček, uvidíš že to bude žrát míň než s tou "postupnou" metodou a řazením v pěti tisících :D
zkusim .. zni to logicky. Pak uz existuje jen jedno vysvetleni. M52 je proste setrnejsi ( lepsi ) motor