Stránka 3 z 3
Napsal: čtv 25.12.2003 20:23
od M3maniac
damon píše:No abych se vrátil zpátky,klimu nemám a hlavně při jízdě je vše OK,tedy když už je to vše oskrábané. Pak přijedu,zaparkuju a né vždy jen při určitém počasí se mi ty skla zevnitř zapotí a pak zamrznou. To už tam nikdo neni.Je to fakt otrava.Jo a když jsem ho naposledy jen omet a neotevíral nic tak jak byl sníh pryč a oškrábal jsem led z okna tak zase.
no jestli ti někde neteče voda z topení nebo tak nějak ...mokré koberce dělají divy....

Napsal: čtv 25.12.2003 21:59
od damon
Na to sem tak rychle mrknul a nic,ale v tom mrazu se mi moc nechtelo.Jo a je mi divne že¨zamrzá jen přední,které je když parkuju tak na sever a nesvítí na něj slunce.Tak jak se může zapařit. Ale mrknu na to bude snad teplejc.
Napsal: stř 31.12.2003 03:36
od LOPOLO
Tak jsem se do toho dneska pustil (vymena mikrofiltru)a neni to tak strasny .. kdyz clovek vi kam sahnout tak to de. Trosku me zmatnul ten obrovskej sroub pod svetlem v kastliku a ta neskutecna hromada dratu co na me vylezla po odstraneni spodniho deklu. Kdyz sem se k tomu nakonec dostal, tak jsem zjistil, ze mi ta krava u vydeje v autobase dala uplne neco jinyho nez sem potreboval i kdyz sem se nechal vyslovne ubezpecit ze je to ono. Kdyz sem se po pulhodinovym popobihani a po stym prohlaseni ze ji umucim uklidnil, tak sem ten filtr aspon trochu procistil a nechal tam. Bylo tam strasny mnozstvi malejch listku a jinyho ekobordelu. Tak sem to povybiral, vysal a vratil zpet. Rek bych, ze pokud bych mel spravnej novej filtr tak by se to bez vodpojovani elektriky nedalo udelat. Taky ste to vypojovali? Ve finale sem to dal do lepsiho stavu nez to bylo. ...Pak sem jeste vymenil radicku za cerveno-cernou

, vymenil trysku ostrikovace na svetlo ( musel sem sundat naraznik ) a vymenil zarovku u svetylka ke znacce. Az to budu delat priste, videl bych to tak na slabou pulhodinku

Napsal: stř 31.12.2003 18:05
od Anonymous
No já mám v E36-ce poloautomatickou klimu (ta s těmi dvěmi regulátory) a při zapnutí vnitřní cirkulace se klima automaticky zapne, ale kotrolka na tlačítku klimy nesvítí.
Pokud je venku chladno, tak klima taky nejde pustit, ale vnitřní cirkulace se samozřejmě zapne.
Pokud je klima prázdná, tak se po zapnutí klimy jen rožne kontrolka a jinak se nic neděje. Vnitřní cirkulace funguje normálně.
Jak vám funguje ta poloautomatická klima když ji nastavíte na maximální chlazení? Kopresor jede stále, nebo se vám to přerušuje, tzn. stejně to hlídá teplotu abyste nezmrzli?
Napsal: stř 31.12.2003 20:39
od Francis
Anonymous píše:... Jak vám funguje ta poloautomatická klima když ji nastavíte na maximální chlazení? Kopresor jede stále, nebo se vám to přerušuje, tzn. stejně to hlídá teplotu abyste nezmrzli?
To neni spatnou regulaci ale malym mnozstvim chladiva v systemu.
Napsal: stř 31.12.2003 20:45
od LOPOLO
Anonymous píše:No já mám v E36-ce poloautomatickou klimu (ta s těmi dvěmi regulátory) a při zapnutí vnitřní cirkulace se klima automaticky zapne, ale kotrolka na tlačítku klimy nesvítí.
To si myslim ze se mi deje taky.
Napsal: stř 31.12.2003 22:58
od Petr_1
Nechá se to zjistit jednoduše. Stoupni si k pojistkový skřínce a někdo a? zapne okruh vnitřní cirkulace. Poslouchej jestli cvakne relátko na kompresor. Když cvakne je to jasný, klima jede.
Napsal: čtv 01.01.2004 21:10
od Anonymous
Francis píše:To neni spatnou regulaci ale malym mnozstvim chladiva v systemu.
Tak tím to určitě není, protože to dělá i když je nově naplněná.