Stránka 3 z 4

Napsal: úte 26.08.2003 16:42
od skautik
Originál zaslal hertz1
[B]To Lukas - je to možné, v papírech udávají o něco víc, dokonce krou?ák až někde kolem 330Nm! Ale ten známý co to čipuje říká, že to nikdy u starších motorů nešponuje až nadoraz. Navíc u origo TDS je přece jenom malinko odlišná řídící jednotka. Jsou to detaily/ jiné,trochu rychlejší EPROMky atd./, ale těch pár koníků to přece jenom ubere. A tady mluvíme o upraveným a načipovaným TD.


ta ridici jednotka to tak neovlivni a tedy rychlost eprom nehraje roli, zalezi na samotnem programu, lukas to myslel tak, ze i precipovane to ma "malej" vykon a ze by chtel aby to bylo o neco lepsi :)

jinak program neovlivni tlak vzduchu z turba, protoze jak mi Lukas rekl, turbo se serizuje mechanicky (ja myslel puvodne elektronicky)

jak tu nekdo rekl ze z turba to vede gumovou hadici do chladice,
to je neco pro puntickare, protoze na tech gumovyh hadicich jsou urcite nejaky ztraty, ale nedokazu si predstavit jakej tlak to zrovna je a co to s tou hadici dela, ale pro klid v dusi hadice nahradit, trubkou z vynilu a horkovzdusnou pistoli ji upravit. mozna to sou blbosti ale treba to nejakej ten Nm prida.

jinak jeste jsem k tomu neco mel, ale ted mi to uplne vypadlo tak treba priste :D

Napsal: úte 26.08.2003 17:15
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
[B]Dokazal by ten kdo Ti to bude delat zvysit plnici tlak? Furt nemuzu nikoho sehnat...


nech to udelat darmona ... ten si s tim urcite poradi :-)

Napsal: úte 26.08.2003 18:38
od d.aemon
Originál zaslal skautik
[B]jak tu nekdo rekl ze z turba to vede gumovou hadici do chladice,
to je neco pro puntickare, protoze na tech gumovyh hadicich jsou urcite nejaky ztraty, ale nedokazu si predstavit jakej tlak to zrovna je a co to s tou hadici dela, ale pro klid v dusi hadice nahradit, trubkou z vynilu a horkovzdusnou pistoli ji upravit. mozna to sou blbosti ale treba to nejakej ten Nm prida.

To asi jo, ale podle toho, jak vypadala přestavba u Shreka a jak mu to jelo bych řekl, že to velkou roli nehraje. Shrek měl přívody udělaný z kovovejch trubek s ostrejma kolenama do pravýho úhlu a pohoda.

Napsal: úte 26.08.2003 19:33
od Cantona
Jo a náhodou nevíte jak Shrek řešil Agr ventil? Vyhodil ho a nebo ho tam nechal?

Napsal: sob 30.08.2003 15:42
od Martinéz
to hertz1...chces rict, ze rozdil mezi chiplou TD a chiplou TD s IC je 25kW? to se mi trochu nezda...ani v konich bych nerekl tolik..

jinak pro zasvecence...kdyz koupim IC z TDS, vyjde me to s praci na cca 6k. Shrek mi kdysi doporucil lepsi IC z Iveca, kterej ovsem stoji samotnej 5.600 a s praci a dalsim matrosem by to vyslo na 10.000. vyplati se pridat tech par tisic za vetsi IC? je rozdil ve vykonu nebo je to par zanedbatelnych koniku? dik predem za info...

Napsal: ned 07.09.2003 15:56
od Martinéz
Originál zaslal Jáá
[b] jinak pro zasvecence...kdyz koupim IC z TDS, vyjde me to s praci na cca 6k. Shrek mi kdysi doporucil lepsi IC z Iveca, kterej ovsem stoji samotnej 5.600 a s praci a dalsim matrosem by to vyslo na 10.000. vyplati se pridat tech par tisic za vetsi IC? je rozdil ve vykonu nebo je to par zanedbatelnych koniku? dik predem za info...



to mi nikdo nejste schopni poradit? kdyz mi nekdo rekne rozumnej nazor, hned zejtra na tom zacnu delat, ale dotedka furt nevim, co tam narvat a ani nevim, kdo by mi mohl (krom Shreka, kterej nereaguje) poradit. moc pleez...

Napsal: ned 07.09.2003 18:27
od RuDoSh
a jak je to s tim bi-turbem? :D

Napsal: ned 07.09.2003 23:31
od marwal
tohle forum ma nevyhodu v tom ze malokdo vi o vecech tolik aby mohl radit.... nebo proste nema cas... to je rozdil oproti treba autohifi.cz tam se vicemene lidi dockaji odpovedi. tady malokdy.... skoro nikdo nic nevi. musis vedet komu zavolat nebo zkontaktovat...

Napsal: ned 07.09.2003 23:35
od Martinéz
to marwal...tak to je bohuzel pravda..

Napsal: pon 08.09.2003 00:37
od Francis
Originál zaslal Martinéz
[B]...chces rict, ze rozdil mezi chiplou TD a chiplou TD s IC je 25kW?...

Mezi TD a TD+IC (=TDS) bude vzdy vyznamny rozdil, a to proto, ze turbem stlaceny vzduch se ohreje a jak znamo ze skolni fyziky, teply vzduch je ridsi nez studeny, pri stejnem objemu a tlaku je tedy pri vyssi teplote vzduchu hmotnostne mene. Intercooler ochladi stlaceny vzduch, takze se ho do valcu dostane vetsi mnozstvi, k nemu je mozne vstriknout vice paliva a vysledkem je vyssi vykon.

Napsal: pon 08.09.2003 14:43
od Shrek
Originál zaslal Martinéz
[B]to mi nikdo nejste schopni poradit? kdyz mi nekdo rekne rozumnej nazor, hned zejtra na tom zacnu delat, ale dotedka furt nevim, co tam narvat a ani nevim, kdo by mi mohl (krom Shreka, kterej nereaguje) poradit. moc pleez...

Mno sorry ale já nemám moc času. Zavolej mi na 608306089 a pokecáme o tom.

Napsal: pon 08.09.2003 19:58
od Martinéz
Originál zaslal Francis
[b] Mezi TD a TD+IC (=TDS) bude vzdy vyznamny rozdil, a to proto, ze turbem stlaceny vzduch se ohreje a jak znamo ze skolni fyziky, teply vzduch je ridsi nez studeny, pri stejnem objemu a tlaku je tedy pri vyssi teplote vzduchu hmotnostne mene. Intercooler ochladi stlaceny vzduch, takze se ho do valcu dostane vetsi mnozstvi, k nemu je mozne vstriknout vice paliva a vysledkem je vyssi vykon.




tak tohle vsechno ja vim, znam vyznam intercooleru u preplnovanejch motoru, neboj. jen jsem chtel rict, ze kdyz k seroiovymu TDcku pridas IC, nedostanes se na vykon seriovyho TDS, chce to jeste vic si pohrat.


Originál zaslal Shrek
[b] Mno sorry ale já nemám moc času. Zavolej mi na 608306089 a pokecáme o tom.


zdar, jo jo, diky moc. ja si myslel, ze te asi cas tlaci. no zrovna dneska jsem dostal rady atd, za 14 dnu se na tom dela, ale kdyby neco, urcite rad vyuziju tve cislo:) DIK..

jinak mi budou montovat na zakazku vyrobenej co nejvetsi (s ohledem na prostor) mezichladic se zvetsenejma vstupama pro eliminovani zvetseni turbodiry. no a dal si necham postelovat tlak turba, to prej neni problem, jen to neprehnat. no a pak dam vedet, jak to lita...drzte palce...

Napsal: pon 15.09.2003 11:18
od skautik
Originál zaslal Martinéz
[B]tak tohle vsechno ja vim, znam vyznam intercooleru u preplnovanejch motoru, neboj. jen jsem chtel rict, ze kdyz k seroiovymu TDcku pridas IC, nedostanes se na vykon seriovyho TDS, chce to jeste vic si pohrat.




zdar, jo jo, diky moc. ja si myslel, ze te asi cas tlaci. no zrovna dneska jsem dostal rady atd, za 14 dnu se na tom dela, ale kdyby neco, urcite rad vyuziju tve cislo:) DIK..

jinak mi budou montovat na zakazku vyrobenej co nejvetsi (s ohledem na prostor) mezichladic se zvetsenejma vstupama pro eliminovani zvetseni turbodiry. no a dal si necham postelovat tlak turba, to prej neni problem, jen to neprehnat. no a pak dam vedet, jak to lita...drzte palce...


u koho si nechavas delat mezichladic a na kolik te prijde?
nezapomen preprogramovat ridici jednotku :)

Napsal: pon 15.09.2003 11:21
od Hanz
2Maroš- uz jej mam :-) psal jsem ti a volal, tak se ozvi.

Napsal: pon 15.09.2003 22:14
od Martinéz
to skautik: martin dlouhy motorsport, hrdlorezy. dal bych link, ale nemohu najit i kdyz existuje.

s dalsim precipovanim samo pocitam..

Napsal: úte 14.10.2003 20:36
od Dauši
:eek: Jestli jsem to tu tak nějak pobral stačí na přestavbu z TD na TDS:
1. trubky
2. chladič
3. chip ( může být i origo počítač z TDS? )
na vrakovišti mi ještě něco mektal o čerpadlu je to taky potřeba vymněnit? Díky za odpověď.:ucta:

Napsal: úte 14.10.2003 21:42
od Martinéz
jj, 1, 2, 3 jsou hlavni veci. z tds bys asi potreboval komplet RJ. cerpadlo je tusim jiny, ale neni potreba ho prehazovat..

jinak ja sem nucenej prekopavku presunout. uz byla na dosah ruky, ale ten typek se rozhodnul beze mne radeji na mensi generalku:(

Napsal: stř 15.10.2003 09:06
od skautik
Originál zaslal Dauši
[B]:eek: Jestli jsem to tu tak nějak pobral stačí na přestavbu z TD na TDS:
1. trubky
2. chladič
3. chip ( může být i origo počítač z TDS? )
na vrakovišti mi ještě něco mektal o čerpadlu je to taky potřeba vymněnit? Díky za odpověď.:ucta:


RJ nepotrebujes pokud upravis program na te stavajici s ohledem na obsah IC (vzduchu) co pujde do motoru

Napsal: stř 15.10.2003 23:19
od Martinéz
jestli by chtel udelat TDS, musel by z ni mit i RJ, ale IC nastavis i chipem..

Napsal: čtv 16.10.2003 10:22
od skautik
hmm ja tomu nerozumim, ta jednotka muze byt odlisna, ale stejne vsechno ridi jeden program, ne?

jasne nikdy to tds nebude, jen nejakej hybrid, ale vykonove to bude stejne, nebo hodne podobne

nemyslim chip jako program co si koupis za 4k ikdyz je odzkousenej a ostatni ho prodavaji za 10k i s flashnutim, ale
ladit program podle brzdy, nebo alespon nejake simulace... ovsem to jsme asi nekde jinde