Stránka 3 z 3

Napsal: pát 28.06.2013 11:55
od Vesa88
Zkus vypojit hadici podtlaku z posilovace a zaslep ji... A uvidis jestli je to ono. Ale opatrne, nebude to moc brzdit.

Napsal: pát 28.06.2013 13:17
od DaweTDS
jararak píše:cisto teoreticky - moze byt u mna problem s brzdovym posilovacom? mam ho v hajzli. potom by to vysvetlovalo, ze cely system prepusta podtlak a mozem sa aj posrat ale do turba uz nic nejde?

cize viem co buduci tyzden robim - menim brzdovy posilovac, nasledne uvidime ci sa chod motora zlepsi :)

dave - dik za obrazky, ked si tam narval ten IC, podarilo sa ti tam dat aj klimovu vrtulu?


To je problém..né,jako, že vrtule nevleze,ale mám už 2 a ani jedna nefunguje. JInak tam jde i vrtule.

Napsal: pát 28.06.2013 16:59
od zverbo
Manzelke som daval IC zo 740d a taktiez pohoda :D

Napsal: pon 01.07.2013 15:29
od Maverick
Taky řeším problém s výkonem a spotřebou, Podtlakové hadičky mám vyměněné- Po výměně asi den fungovalo OK a pak opět zdechlo,
Zjištění: Regulace turba otevírá příliš brzy ( již od 1100ot) po výměně hadiček se to nachvíli zlepšilo ( 2000ot)
Mám podezření na váhu vzduchu. INPA ukazuje AIR MASS !509 a výš

Jaké mají být hodnoty air mass na volnoběh a např při 2000ot/min?

Napsal: úte 02.07.2013 21:56
od Maverick
Dnes jsem opět napojil INPU a hodnota air mass od 470 až do !700, Motor jede o chloupek lépe, ale není to ono. Zkoušel jsem vyměnit váhu vzduchu od kamoše a bylo to naprosto stený. Možná ji má taky KO Poraďte co ovlivňuje ještě tuto hodnotu. Když váhu odpojím tak tato hodnota taky lítá od 480 a výš. Něco do toho ještě kecá, Váha je možná OK ale je posunutá výchozí pozice( hodn 480......)
Díky za názory :blush:

Napsal: stř 03.07.2013 08:15
od Vesa88
Mozna je to blbost, sle koukal si na vzduchovy filtr jak je na tom? :)

Napsal: stř 03.07.2013 08:47
od Maverick
Je nový

Napsal: pát 12.07.2013 07:18
od jararak
po vymene brzdoveho posilovaca sa toho vcelku dost zmenilo, auto sice nezrychlovalo rychlejsie, ani nebolo citit vykon, avsak bolo take kultivovanejsie, taktiez pocit, ze sahnem na brzdovy pedal a on brzdi - na nezaplatenie

troska som si musel zvyknut nato, ze je tvrdy hned hore, troska ma to lakalo, pretoze takto sa to spravalo ked naopak nesiel predtym

vcera som bol u chlapika a poradil mi nech idem po hadicke, samozrejme hadicka ktora ide od rozdelovaca do podtlakoveho zasobnika bola rozprasknuta, ale nevsimol som si to ked som ich kontroloval minule - zastrihnuta a hned je to lepsie. auto ide ako pila a zaroven ten brzdovy pedal po zosliapnuti vie padnut tak 2-3cm a az potom je tvrdy, cize mam pocit, ze nateraz vyriesene aj u mna :)

cize rada do buducna - ze hadicka vyzera dobre neznamena ze je dobra, osahajte ju celu a poriadne ako zensku :D

Napsal: ned 21.07.2013 12:37
od KamilAC
Tak se taky přidávám s obdobnou závadou. :(
Do včerejška auto jezdilo krásně, zátah pěkně odspodu, výborná spotřeba. Na 5min jsem auto odstavil, jen sem si odskočil a když jsem znovu vyrazil, tak tah odspodu nikde, jde pomaleji do otáček, spotřeba vyskočila o 2L nahoru a auto začalo mnohem víc kouřit. Žádná katastrofa to není, ale vzhledem k tomu že do včerejška auto začudilo jen když jsem mu opravdu hodně naložil, tak na to teď docela koukám.:-(
Jde pomaleji za plynem, netáhne tak jak táhlo, evidentně ztratilo na krouťáku. Ale jinak jede klidně i 160. Uatím jsem jen tak zběžně prošel hadice, jestli se mi neucpal přívod vzduchu apod., a teď čekám až se dostanu na diagnostiku-ta mi určitě řekne víc. Ale začalo to všechno během chvilky. Mám podezření na jeden ze silentbloků na motoru, ale mělo by to takovej velkej vliv? :?: