Stránka 3 z 3
					
				
				Napsal: pát 28.06.2013 11:55
				od Vesa88
				Zkus vypojit hadici podtlaku z posilovace a zaslep ji... A uvidis jestli je to ono. Ale opatrne, nebude to moc brzdit.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 28.06.2013 13:17
				od DaweTDS
				jararak píše:cisto teoreticky - moze byt u mna problem s brzdovym posilovacom? mam ho v hajzli. potom by to vysvetlovalo, ze cely system prepusta podtlak a mozem sa aj posrat ale do turba uz nic nejde?
cize viem co buduci tyzden robim - menim brzdovy posilovac, nasledne uvidime ci sa chod motora zlepsi 
 
dave - dik za obrazky, ked si tam narval ten IC, podarilo sa ti tam dat aj klimovu vrtulu?
 
To je problém..né,jako, že vrtule nevleze,ale mám už 2 a ani jedna nefunguje. JInak tam jde i vrtule.
 
			
					
				
				Napsal: pát 28.06.2013 16:59
				od zverbo
				Manzelke som daval IC zo 740d a taktiez pohoda  

 
			
					
				
				Napsal: pon 01.07.2013 15:29
				od Maverick
				Taky řeším problém s výkonem a spotřebou, Podtlakové hadičky mám vyměněné- Po výměně asi den fungovalo OK a pak opět zdechlo,
Zjištění:  Regulace turba otevírá příliš brzy ( již od 1100ot) po výměně hadiček se to nachvíli zlepšilo ( 2000ot)
Mám podezření na váhu vzduchu. INPA ukazuje AIR MASS  !509 a výš
Jaké mají být hodnoty air mass  na volnoběh a např při 2000ot/min?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 02.07.2013 21:56
				od Maverick
				Dnes jsem opět napojil INPU a hodnota air mass od 470 až do !700, Motor jede o chloupek lépe, ale  není to ono. Zkoušel jsem vyměnit váhu vzduchu od kamoše a bylo to naprosto stený.  Možná ji má taky KO  Poraďte  co ovlivňuje ještě tuto hodnotu. Když váhu odpojím tak tato hodnota taky lítá  od 480 a výš.  Něco do toho ještě kecá, Váha je možná OK ale je posunutá výchozí pozice( hodn 480......)
Díky za názory  

 
			
					
				
				Napsal: stř 03.07.2013 08:15
				od Vesa88
				Mozna je to blbost, sle koukal si na vzduchovy filtr jak je na tom? 

 
			
					
				
				Napsal: stř 03.07.2013 08:47
				od Maverick
				Je nový
			 
			
					
				
				Napsal: pát 12.07.2013 07:18
				od jararak
				po vymene brzdoveho posilovaca sa toho vcelku dost zmenilo, auto sice nezrychlovalo rychlejsie, ani nebolo citit vykon, avsak bolo take kultivovanejsie, taktiez pocit, ze sahnem na brzdovy pedal a on brzdi - na nezaplatenie
troska som si musel zvyknut nato, ze je tvrdy hned hore, troska ma to lakalo, pretoze takto sa to spravalo ked naopak nesiel predtym
vcera som bol u chlapika a poradil mi nech idem po hadicke, samozrejme hadicka ktora ide od rozdelovaca do podtlakoveho zasobnika bola rozprasknuta, ale nevsimol som si to ked som ich kontroloval minule - zastrihnuta a hned je to lepsie. auto ide ako pila a zaroven ten brzdovy pedal po zosliapnuti vie padnut tak 2-3cm a az potom je tvrdy, cize mam pocit, ze nateraz vyriesene aj u mna 
 
cize rada do buducna - ze hadicka vyzera dobre neznamena ze je dobra, osahajte ju celu a poriadne ako zensku 

 
			
					
				
				Napsal: ned 21.07.2013 12:37
				od KamilAC
				Tak se taky přidávám s obdobnou závadou. 
 
 
Do včerejška auto jezdilo krásně, zátah pěkně odspodu, výborná spotřeba. Na 5min jsem auto odstavil, jen sem si odskočil a když jsem znovu vyrazil, tak tah odspodu nikde, jde pomaleji do otáček, spotřeba vyskočila o 2L nahoru a auto začalo mnohem víc kouřit. Žádná katastrofa to není, ale vzhledem k tomu že do včerejška auto začudilo jen když jsem mu opravdu hodně naložil, tak na to teď docela koukám.

Jde pomaleji za plynem, netáhne tak jak táhlo, evidentně ztratilo na krouťáku. Ale jinak jede klidně i 160. Uatím jsem jen tak zběžně prošel hadice, jestli se mi neucpal přívod vzduchu apod., a teď čekám až se dostanu na diagnostiku-ta mi určitě řekne víc. Ale začalo to všechno během chvilky. Mám podezření na jeden ze silentbloků na motoru, ale mělo by to takovej velkej vliv? 
