Napsal: ned 21.04.2013 21:05
Vždyť ti dávám možnost se přesvědčit.starynovy píše:preco teoretik? ked neveris povedanemu slovu tak ti to dosvedcim od vyssej moci, ktora vyraba tieto systemu skor nez si vedel ze auto ma motor.. praktiku
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Vždyť ti dávám možnost se přesvědčit.starynovy píše:preco teoretik? ked neveris povedanemu slovu tak ti to dosvedcim od vyssej moci, ktora vyraba tieto systemu skor nez si vedel ze auto ma motor.. praktiku
Promiň, ale takhle jednoduše to opravdu nejde. Takhle ti to čerpadlo fungovat nebude v celým rozsahu otáček. To je právě to že si každej myslí že tam foukne čelní vačku z přímovstřiku a má čerpadlo na MTDI, napsal bych ti co na tom je špatně ale pokud nad tím budeš přemýšlet tak na to přijdeš sám, ale nejdřív musíš pochopit všechny děje co se v čerpadle při různých otáčkách a při různé zátěži děje. Proto si čerpadláři nechávají přestavbu čerpadla na mtdi dobře zaplatit. A proto je na netu tolik žádostí o radu jak postavit čerpadlo na mtdistarynovy píše:no jednoduche, obal som nechal povodny, hodil som tam celu rozdelovaciu hlavu vratane pruzin, a vacky, taktiez som chvilu pokusnicil s pruzinami v predvstreku a najlepsie sa osvedcila makka zelena, bola siva, vdaka rychlejsiemu nabehu predvstreku ide krajsie do otacok, v tiahle som vypodlozil prizinu obmedzovaca o 0.2mm nech ma nafty aj hore, inak nic, este som Tckom preveril vnutorny tlak, ci stupa linearne s otackami, a ci je zdrave lopatkove cerpadlo, vsetko sadlo, a stastne, a trochu rychlejsie to jazdi, tu stovku to dava za 11s, povodne 17, na feliciu a jej brzy az moc rychle..
Do 3000 tisíc otáček to táhne pěkně pak se tomu už moc nechce, coo?starynovy píše:vsak mne je to jasne, proste fileta, som rad ze to jazdi, a som stym spokojny, mat nejaku malu stolicu tak sa stym vyhram, a aj skutocne vidim co to v roznych prevadzkovych rezimoch robi, pochybujem ze to niekto ako Holz stavia od oka..
Ještě ti tam chybí jedna velmi podstatná veličinastarynovy píše:ja viem ze mas E39, ale rovnica davka x cas = spotreba, sa neda osidit, ked vynechas davku, o ktorej ten chudak nema ani paru, co dostanes? to uz musi ukazovat len nejake pseudonahodne hodnoty
Ano máš pravdu, auto si normálně přibrzdí protáčející kolo, výkon motoru ti to nestáhne ale to není důležitý, protože je důležitý to že se výkon nepřenese přes brzdící kolo na silnici. Tím pádem je funkce ASC funkční, jen to bude mít v případě zareagování větší spotřebu zadních desek. Protože brzdy se musej snažit o něco víc brzdit aby přidusily ten neregulovanej výkon. Se zaplým ASC mi třeba ve smyku nevyletěj otáčky naprázdno, pokud ho vypnu a to mám většinou tak můžu jezdit bokembeny-maser píše:já budu jen teoretizovat, ale memaj e39 už jen ASC+t?
takže si auto přibrzdí kolo co se protáčí, ale s mechanikou si neubere výkon.
nechci rejpat ale neni to nahodou davka x ujeta vzdalenost = spotreba?starynovy píše:ja viem ze mas E39, ale rovnica davka x cas = spotreba, sa neda osidit, ked vynechas davku, o ktorej ten chudak nema ani paru, co dostanes? to uz musi ukazovat len nejake pseudonahodne hodnoty