Stránka 3 z 3

Napsal: ned 21.04.2013 21:05
od oldaf
starynovy píše:preco teoretik? ked neveris povedanemu slovu tak ti to dosvedcim od vyssej moci, ktora vyraba tieto systemu skor nez si vedel ze auto ma motor.. praktiku :D
Vždyť ti dávám možnost se přesvědčit.

Napsal: ned 21.04.2013 21:10
od starynovy
no jednoduche, obal som nechal povodny, hodil som tam celu rozdelovaciu hlavu vratane pruzin, a vacky, taktiez som chvilu pokusnicil s pruzinami v predvstreku a najlepsie sa osvedcila makka zelena, bola siva, vdaka rychlejsiemu nabehu predvstreku ide krajsie do otacok, v tiahle som vypodlozil prizinu obmedzovaca o 0.2mm nech ma nafty aj hore, inak nic, este som Tckom preveril vnutorny tlak, ci stupa linearne s otackami, a ci je zdrave lopatkove cerpadlo, vsetko sadlo, a stastne, a trochu rychlejsie to jazdi, tu stovku to dava za 11s, povodne 17, na feliciu a jej brzy az moc rychle..

Napsal: ned 21.04.2013 21:19
od oldaf
starynovy píše:no jednoduche, obal som nechal povodny, hodil som tam celu rozdelovaciu hlavu vratane pruzin, a vacky, taktiez som chvilu pokusnicil s pruzinami v predvstreku a najlepsie sa osvedcila makka zelena, bola siva, vdaka rychlejsiemu nabehu predvstreku ide krajsie do otacok, v tiahle som vypodlozil prizinu obmedzovaca o 0.2mm nech ma nafty aj hore, inak nic, este som Tckom preveril vnutorny tlak, ci stupa linearne s otackami, a ci je zdrave lopatkove cerpadlo, vsetko sadlo, a stastne, a trochu rychlejsie to jazdi, tu stovku to dava za 11s, povodne 17, na feliciu a jej brzy az moc rychle..
Promiň, ale takhle jednoduše to opravdu nejde. Takhle ti to čerpadlo fungovat nebude v celým rozsahu otáček. To je právě to že si každej myslí že tam foukne čelní vačku z přímovstřiku a má čerpadlo na MTDI, napsal bych ti co na tom je špatně ale pokud nad tím budeš přemýšlet tak na to přijdeš sám, ale nejdřív musíš pochopit všechny děje co se v čerpadle při různých otáčkách a při různé zátěži děje. Proto si čerpadláři nechávají přestavbu čerpadla na mtdi dobře zaplatit. A proto je na netu tolik žádostí o radu jak postavit čerpadlo na mtdi :D ale ti co to umějí neřeknou :mad:

Napsal: ned 21.04.2013 21:23
od starynovy
vsak mne je to jasne, proste fileta, som rad ze to jazdi, a som stym spokojny, mat nejaku malu stolicu tak sa stym vyhram, a aj skutocne vidim co to v roznych prevadzkovych rezimoch robi, pochybujem ze to niekto ako Holz stavia od oka..

Napsal: ned 21.04.2013 21:31
od oldaf
starynovy píše:vsak mne je to jasne, proste fileta, som rad ze to jazdi, a som stym spokojny, mat nejaku malu stolicu tak sa stym vyhram, a aj skutocne vidim co to v roznych prevadzkovych rezimoch robi, pochybujem ze to niekto ako Holz stavia od oka..
Do 3000 tisíc otáček to táhne pěkně pak se tomu už moc nechce, coo? :D Na to ani stolice potřeba není, na to je potřeba jiný nářadí.

Napsal: ned 21.04.2013 21:36
od starynovy
tomu ani moc viac netocim, do 3200, aj ta komorka AEF co tam bola isla tak isto, takze som stale spokojny.. traktorik :D takze neviem no, ale za 5h casu to nebola marna praca, podla toho zrychlenia by to malo mat okolo 60~65kW, to som aj chcel kvoli tej poddimenzovanej prevodovke.. neviem kolko berie nejaky majster, ale asi by to presahovalo hodnotu auta..

Napsal: pon 22.04.2013 00:58
od Misanek
starynovy píše:ja viem ze mas E39, ale rovnica davka x cas = spotreba, sa neda osidit, ked vynechas davku, o ktorej ten chudak nema ani paru, co dostanes? to uz musi ukazovat len nejake pseudonahodne hodnoty :D
Ještě ti tam chybí jedna velmi podstatná veličina :wink: A mimochodem, spotřeba se nevypočítává s fyzického měření dávky.

Jinak Olda fakt ví o čem mluví, takže tvé útoky na něj jsou dle mého naprosto zbytečné a neoprávněné

Napsal: pon 22.04.2013 07:21
od beny-maser
já budu jen teoretizovat, ale memaj e39 už jen ASC+t?
takže si auto přibrzdí kolo co se protáčí, ale s mechanikou si neubere výkon.

Napsal: pon 22.04.2013 08:52
od kizby
hele taky nevim jak přesně to funguje, ale nepřiškrtí si náhodou vzduch? A tím stáhne výkon?

Napsal: pon 22.04.2013 09:56
od Archon
U naftaka se vzduch neskrti, to jen u benzinu, naftak pracuje s přebytkem vzduchu, výkon zavisí na množství dodaného paliva.

Napsal: pon 22.04.2013 10:30
od oldaf
beny-maser píše:já budu jen teoretizovat, ale memaj e39 už jen ASC+t?
takže si auto přibrzdí kolo co se protáčí, ale s mechanikou si neubere výkon.
Ano máš pravdu, auto si normálně přibrzdí protáčející kolo, výkon motoru ti to nestáhne ale to není důležitý, protože je důležitý to že se výkon nepřenese přes brzdící kolo na silnici. Tím pádem je funkce ASC funkční, jen to bude mít v případě zareagování větší spotřebu zadních desek. Protože brzdy se musej snažit o něco víc brzdit aby přidusily ten neregulovanej výkon. Se zaplým ASC mi třeba ve smyku nevyletěj otáčky naprázdno, pokud ho vypnu a to mám většinou tak můžu jezdit bokem :D Proto tvrdím že že funkce asc je normálně zachována, a můžu si to kdykoliv porovnat jak se co chová, protože tady mám dvě E39 s asc a jen jedna je s mechanikou. Proto pro nevěřící nabízím možnost projížďky. :D

Napsal: ned 14.09.2014 17:20
od Dreky
starynovy píše:ja viem ze mas E39, ale rovnica davka x cas = spotreba, sa neda osidit, ked vynechas davku, o ktorej ten chudak nema ani paru, co dostanes? to uz musi ukazovat len nejake pseudonahodne hodnoty :D
nechci rejpat ale neni to nahodou davka x ujeta vzdalenost = spotreba?