Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Udělal jsem si radost se svoji 530D :)
No jako, když budu mluvit za sebe, tak bych řekl, že i někdo s 535d by mohl mít docela problém se Tě udržet
, hlavně mi přijde, že to vůbec nevadne. Nevěřil bych, že je možný něco takovýho dostat tohohle motoru. Ale hlavně přeju, aby to motor přežil ve zdraví, jelikož nejsem zrovna fanda chipu už tak našponovaných naftových motorů, tak tenhle vypadá, že měl ještě nějaké rezervy 
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
Killingman
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Já vím, že u některých starších verzí třílitru bylo malé turbo, tam pak to moc nahoru nešlo, ale už si nepamatuju kterej tip.Killingman píše:Mě by hodně zajímalo, co dokážou s E39 142KW v automatu.
Docela jsem o tom uvažoval, ale po repasu automatu hned po koupi mám trošku psychologicky problem to udělat
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Vypadá to pěkně i jede to moc dobře ale podvozek se bude měnit 3krat rychleji ...ale některým to nevadí a jak říkávala moje babičká ...za krásu se musí platit a tady to platí dvojnásob.
Musí to držet jak přibité a jinak 530d jsem viděl i s 360koňma takže ještě je tam malá rezerva a nebál bych se s touto úpravou jezdit myslím si že v pohodě pokud člověk dodržuje jasné zásady...
Ale kupovat 4x nové pneu 20ky bych nechtěl ... to je 30k hned pryč.
Musí to držet jak přibité a jinak 530d jsem viděl i s 360koňma takže ještě je tam malá rezerva a nebál bych se s touto úpravou jezdit myslím si že v pohodě pokud člověk dodržuje jasné zásady...
Ale kupovat 4x nové pneu 20ky bych nechtěl ... to je 30k hned pryč.
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Já mám jen po výměně turba za větší na 530d 135kw 248ps a 575Nmkornout píše:Já vím, že u některých starších verzí třílitru bylo malé turbo, tam pak to moc nahoru nešlo, ale už si nepamatuju kterej tip.Killingman píše:Mě by hodně zajímalo, co dokážou s E39 142KW v automatu.
Docela jsem o tom uvažoval, ale po repasu automatu hned po koupi mám trošku psychologicky problem to udělat
Ještě dám K a N filtr,vyhodím střední tlumiče a dám větší IC a zase bude o něco víc...
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
ja ti dam na letistiPetanE60tka píše:Tocil jsem na milovickym letisti...
Nevim, proste jsem dal plnej a drzel
o 8 minut pozdeji ...jen se podivejte na panacka
https://www.youtube.com/watch?feature=e ... -9TV0&NR=1
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
ST3Pi: Jo brzdy má dobrý .... holt nejsme v německu a kdejaké hovado tam vletí klidně v kilu...na dálnici do levého ...holt jsme v čr. A lidi nevidí ve zpětném že někdo letí 2kila...
Nejlepší testovat v neděli nad ránem třeba tady je vyškov - kroměříž uplně prázdná dálnice ... potkal jsem jedno auto ... po 20km.
Přes den jich potkám tak 20 ... jsou dálnice kde se dá jezdit rychle aniž by ohrozil sebe a ostatní.
Chtělo by to 3pruhy a neomezenou rychlost v třetím pruhu.
Bohužel jsme v ČR.... a nákladáci, blondýny a trotli v autech budou stále na cestách
Nejlepší testovat v neděli nad ránem třeba tady je vyškov - kroměříž uplně prázdná dálnice ... potkal jsem jedno auto ... po 20km.
Přes den jich potkám tak 20 ... jsou dálnice kde se dá jezdit rychle aniž by ohrozil sebe a ostatní.
Chtělo by to 3pruhy a neomezenou rychlost v třetím pruhu.
Bohužel jsme v ČR.... a nákladáci, blondýny a trotli v autech budou stále na cestách
