Stránka 3 z 10
Napsal: sob 16.03.2013 14:25
od starynovy
starML> zlozenie tych pripravkov je vacsinovy podiel nafty, do motoru to mozes skludom pustit, firmy zaoberajuce sa tymto cistenim to tak robia za pomoci pristroja, pretoze niektore auta bez podavacky nejdu. Samozrejme sracky treba filtrovat, na to sa dava na spatne vedenie maly filter za par korun.
Napsal: ned 17.03.2013 00:53
od mitman
Trošku se připojím kvůli korekcím vstřiků (motor zahřátej a na volnoběh), dneska jsem to měl na diag připíchnuté, tak jen jestli je to ještě ok a pokud ne .. tak kdy mě to čeká ..
Napsal: ned 17.03.2013 01:24
od jarda
Tohle vypadá úplně v pohodě... myslím že podle TISu je to v normě do +-3 nebo 2.5, tak nějak... já mam všechny po repasi a na jednom je -2.2..
Napsal: ned 17.03.2013 08:28
od kubito
tak zmeril jsem napajeni regulatoru tlaku nafty je v poradku je tam 12V+
Dale jsem promeril napajeni snimace tlaku v sani 5V+
Snimac vzadu na liste tlak na railu 5V+
vsechny koektory vycisteny a prostrikany kontaktnim sprejem.
Dneska vymenim ten vstrik č.5 a 3 aby neprotikali do prepadu.
Jinak k dotazu vysse sic mas korekce v poradku ale ty funguji jen do urcitych otacek cca 2tis potom uz je to bez korekce.
A hlavne ja mam taky korekce v poradku ale striky protikaji do prepadu takze bych doporucil udelej si lahvickovi test!!!
Napsal: ned 17.03.2013 20:05
od kubito
nevite co presne se meni pri repasi vstrikovace kdyz protika do prepadu? tak se rozdelava jen vrsek pod tim elektromagnetem je jen pruzinka, potom takova "vrtulka" ktera je zajistena tu kdyz oddelam tak vytahnu ji ven i s oskou na ktere je jinak uz nic vic rozdelat nejde....
Napsal: úte 19.03.2013 18:09
od kubito
tak ze zajimavosti patram jak by ten vstrik sel opravit? jelikoz protika jen do prepadu takze to neni nic sloziteho a vstrik na stolici jit nemusi jako u vymeny samotne trysky... kontaktoval jsem nejakeho cloveka z firmy ktera se zabyva distribuci dilu Bosch a ten mi rekl ze jednotlive komponenty do vstriku CR je mozne sehnat a posle mi zitra rozpis a cenik, takze cast kde se vraci nafta do prepadu je vlastne od kulicky "nahoru" takze sehnat tyto komponenty a teoreticky by ten vstrik nemel tolik protekat....
Napsal: úte 19.03.2013 18:20
od starynovy
v zaklade je to o tom ze mas zalepene niektore dierky na tryske, v kombinacii s tym ze sa opotrebila ihla, preteka vacsie mnozstvo paliva okolo nej v tele trysky.. ja si myslim ze prave vymene tych spiciek sa nevyhnes.
Napsal: úte 19.03.2013 18:57
od kubito
to souhlasim ale jeste mam v zaloze hodne silny cistic na vstriky ktery se lije primo do filtru misto nafty. Zkouseli jsme ho na Dafu ktery mel vstriky uplne v haji a vsechny se probrali a auto opet funguje takze to zkusim jeste probrat tim.
Napsal: úte 19.03.2013 19:00
od DaweTDS
kubito píše:to souhlasim ale jeste mam v zaloze hodne silny cistic na vstriky ktery se lije primo do filtru misto nafty. Zkouseli jsme ho na Dafu ktery mel vstriky uplne v haji a vsechny se probrali a auto opet funguje takze to zkusim jeste probrat tim.
A jmého toho lektvaru?
Napsal: stř 20.03.2013 12:08
od kubito
tak borec me poslal presne rozkresleny cely vstrik CR na 530d vsechny jednotlive dily se daji sehnat akorat nevim jestli by mi to nejak pomohlo.
Tedka mam cistic od firmy STP lije se do nafty a primo do filtru takze zkusim co to udela a napisu co a jak....
Jinak zhavice jsem vytahnul a vymenil jeden nesel ten zustane stary bohuzel...
Napsal: stř 20.03.2013 14:29
od Vlasta
Co já vím, tak při protíkání do přepadu mně měnili na vstřiku jenom nějakej O kroužek (BDS Dělnická P-7). Tak 7 let nazpátek
Napsal: čtv 21.03.2013 10:01
od kubito
aho ja nevite nekdo jakej dil by to mel byt presne?
Napsal: čtv 21.03.2013 10:02
od kubito
aho ja nevite nekdo jakej dil by to mel byt presne?
Napsal: čtv 21.03.2013 19:44
od kubito
tak auto pojizdne ale porad pri pridani plynu a narustu tlaku to vypina vstrikovani a auto zhasina porad nevim cim to je. zde nejaky hodnoty z dneska v nadrzi a filtru mam nality cistixc vstriku urcite to pomohlo takze to je fajn. regulace tlaku na cerpadle funguje.
2 screeny jeden na volnobeh a druhy na cca 2500tis otacek na miste bez zateze.
Napsal: čtv 21.03.2013 20:14
od starML
smazat
Napsal: čtv 21.03.2013 20:14
od starML
Na prvním screenu je Vorfördedruck 3,71 a to je s odřenýma ušima. Na druhé screenu spadne na 3,21 a to je bez zatížení. Při 2500rpm by měl být na railu tlak okolo 1000 Barů, Ty máš 552. Pod zátěží to půjde ještě níže, protože do motoru půjde ještě více nafty. Tlak na vstupu VT čerpadla má být 3-5 Barů, takže přívod nafty do vysokotlakého čerpadla je nedostatečný.
Na vině může být středotlaké čerpadlo a všechno co je na cestě před ním. To vysokotlaké čerpadlo má taky přepad, ale není porovnání, kolik může normálně protékat. Jako první bych to (na chvilku) zkusil bez palivového filtru a potom jiné středotlaké čerpadlo . Repase VT čerpadla v BOSCHi vyjde cca na 2.000, ale jistý problém je demontáž toho čerpadla.
Napsal: čtv 21.03.2013 20:17
od starML
smazat, sekly se mi Wokna
Napsal: čtv 21.03.2013 20:25
od kubito
Ahoj Milane, doufal jsem ze napises nazor. Tak cerpadlo jak jsem rekl je nove to stredotlake ale mam podezreni ze je to asi nejaky patecni vyrobek :/ hodim tam zitra to stare co tam bylo protoze s nim problem nebyl.... palivovy filtr je uplne novy dneska jsem ho tam dal s tim cisticem na vstriky. Taky si myslim ze ten tlak na stredotlaku je hodne maly.... a kdyz ani tohle nepujde tak pujde VT na repas....
Napsal: sob 23.03.2013 12:17
od kubito
tak auto porad nejede jakmile pridam vic plynu auto prestane jet procital jsem nemecka fora a vsichni rikaji ze to je vstrikama?? :O i kdyz jsem je vymenil a procistil tak auto porad nic uz me dochazi napady co s tim....
Napsal: sob 23.03.2013 12:47
od Vlasta
Kolik máš nafty v nádrži?