Stránka 3 z 4

Napsal: úte 12.02.2013 21:08
od starynovy
jj ale tvrde a tvrde je rozdiel :D dnes som prazil tie E36tky, a su tvrde, ale daju sa stlacit (obe rovnako), moje proste nestlacis, expanzku plnim podla tvojej rady tak ani nie do polky, ked tomu davam riadne cez prdel, tak vyhodi trochu vody, ta hlava/tesnenie asi trosku prefukuje, ale pokial tvrdite ze to nemam riesit pokial jazdi, tak nebudem.. vyriesim tie ubytky kvapaliny, a koncim.. vcera som sa zamyslel, a viac sa v tom rypem nez jazdim, tds je vazne len pre kutilov.

Napsal: úte 12.02.2013 21:16
od oldaf
starynovy píše:jj ale tvrde a tvrde je rozdiel :D dnes som prazil tie E36tky, a su tvrde, ale daju sa stlacit (obe rovnako), moje proste nestlacis, expanzku plnim podla tvojej rady tak ani nie do polky, ked tomu davam riadne cez prdel, tak vyhodi trochu vody, ta hlava/tesnenie asi trosku prefukuje, ale pokial tvrdite ze to nemam riesit pokial jazdi, tak nebudem.. vyriesim tie ubytky kvapaliny, a koncim.. vcera som sa zamyslel, a viac sa v tom rypem nez jazdim, tds je vazne len pre kutilov.
tdso je dobrej bezúdržbovej motor, na poslední motor co jsem dával do mojí e34 v srpnu 2010 jsem už najel 120 000km a za celou dobu jsem na něj nesáhl, kromě žhaviček, a to jezdím s tlakem 1,8b a 12mm hlavou :D

Napsal: úte 12.02.2013 21:17
od oldaf
starynovy píše:jj ale tvrde a tvrde je rozdiel :D dnes som prazil tie E36tky, a su tvrde, ale daju sa stlacit (obe rovnako), moje proste nestlacis, expanzku plnim podla tvojej rady tak ani nie do polky, ked tomu davam riadne cez prdel, tak vyhodi trochu vody, ta hlava/tesnenie asi trosku prefukuje, ale pokial tvrdite ze to nemam riesit pokial jazdi, tak nebudem.. vyriesim tie ubytky kvapaliny, a koncim.. vcera som sa zamyslel, a viac sa v tom rypem nez jazdim, tds je vazne len pre kutilov.
Pokud se ti to přehřejvá při zvýšeným výkonu tak vyměň chladič. Musel jsem ho vyměnit na obou svých tdsách, 200 ps s tím starým ucpaným chladičem neuchladíš. Rozebral jsem můj starej chladič, a byl jsem překvapenej, v bočních plastech na chladiči do výšky 15cm byl jen bordel a rez, většina lamel v chladiči byla ucpaná vodním kamenem. Pokud jsem sa tím jezdil normálně v klídku tak to bylo dobrý, ale jak jsem to držel třeba na dálnici pod plným tak po pár kilákách z toho lítala voda.

Napsal: úte 12.02.2013 21:18
od starynovy
nj lenze ty mas stastie z pekla :D cim viac sa clovek stara tym viac sa to sere.. najprv mi tiekol po zemi olej, liter tyzdenne, potom voda, co je doteraz, teraz ta hlava, potom pustilo cerpadlo, kurenie, ale inak som sa ho ani nechytil :D

neprehrieva, nalozim tomu 150 do kppca, 3 minuty som ho dusil, a rucicka sa presunula z pred stredu, do stredu.. jo ten bordel potvrdzujem, v radiatore kurenia som nasiel kus gumy velkosti 20 koruny, dostat sa to tam mohlo jedine tymi rurkami, zazrak :D

Napsal: stř 13.02.2013 13:01
od ViktorDDD
po jazde na mojom tds je cítiť v hadiciach nejaký tlak ale viem ich trochu stlačiť, keď vychladne tak sú úplne mäkké

radiátor som menil na mojom tds, nový hella/behr ma stál niečo okolo 80€ a bolo to spolu s tými troma rúrkami a tým pádom aj s o kružkami

Napsal: stř 13.02.2013 19:30
od starynovy
tak to Oldaf asi trafil stym chladicom, ked som otvoril viecko, zatvoril, a siel po dialnici pomaly, 110-120, bez nakladania, zostali tie hadice ako maju byt, ale ked to drzim 150 kopec nekopec uz je nadobka od vody, a vsetko tvrde, zrejme sa nestiha chladit no..

Napsal: ned 03.03.2013 23:39
od starynovy
vsetko pomene, a itak to tlakuje, a zerie vodu, vcera sa to zase uvarilo lebo tam chybali 4L vody, ked som odchadzal z domu bola nadrzka v polovici, po 90km nic :D SKURVENY MOTOR, toto sa musi stat prave mne, pokial je tam dost vody tak to len tlakuje, ale neuvari sa to nikdy, ale ked vodu vyzere.. :roll: tak teraz neviem, skor to vyzera ako podfuknute tesnenie hlavy, najlacnejsie hlavu kupim za 160€ uz zrovnanu, otlakovanu (pripadne mi povedzte kolko stoja taketo ukony na samotnej hlave, mozno by som dal opravit svoju-cenniky firiem sa lisia diametralne), lenze sroby, a tesnenie stoja skoro raz tolko.. 100+40. Tak sa mi zda ze sa s Oldafom uvidime najblizsie na dieselpowery, a v podpise mi bude svietit nejaky priamovstrekovy traktor :D

Napsal: ned 03.03.2013 23:55
od oldaf
pokud se to sere tak kup celý auto na díly, a přehoď celej motor. Koupíš dnes už celý auto s dobrým motorem do 10 000kč, auto hodíš došrotu, dostaneš za to 6000kč, nějaký díly rozprodáš a máš motor zadarmo. A ten svůj starej motor hodíš taky do šrotu a je doma další tisícovka :D

Napsal: pon 04.03.2013 21:01
od beny-maser
a když se ti podaří sehnat omegu v automatu tak to bude ještě lacinější a ten motor bude v lepším stavu jak z e34, je totiž přiškrcenej a automat dělá dobře klice.

Napsal: pon 04.03.2013 21:11
od oldaf
beny-maser píše:a když se ti podaří sehnat omegu v automatu tak to bude ještě lacinější a ten motor bude v lepším stavu jak z e34, je totiž přiškrcenej a automat dělá dobře klice.
Tak tak, mám v autě motor taky z automatový omegy co měla najeto 440tisíc km, a já na něj už namotal dalších asi 110tisíc km, a to s 12mm hlavou a naftu to nikdy nevidělo. Za celých 110 tisíc to dostalo 2x novej olej jinak nic :D A stále jezdí a jezdí, a žádný šetření

Napsal: pon 04.03.2013 22:38
od Tompo
TDS :D, mě zas dnes při pouhých -4C stávkuje startování, startér po repasi s novou kotvou, baterie 3/4 roku stará 95Ah, motor komplet udělaný vloni v březnu... A jak se ochladí (ne však vždy), tak studený start je jak kdybych byl 10ti letej lojza a neuměl se zapalováním, prostě jak když vypadává spínačka - cuk - nic - cuk - nic, možná kostřící kabel...

Napsal: pon 04.03.2013 22:39
od starynovy
u vas je to basen, vazne tie auta stoja par supov, ale u nas je to ina pesnicka, tu by radi zarobili na novu fabiu predajom polorozpadnuteho srotu :D ale tak pozeral som napr. 2.5TDI R5, legendarny motor, no rozvody priidu na 250€, hlava na tomto bude hodne podobne.. takze asi predsalen proste vymenim hlavu, a bude, s tou klukou dufam nic nebude :roll:

http://allegro.pl/glowica-bmw-2-5-tds-g ... 83655.html noo aka pekna, ale radsej by som v zivote spodok tej hlavy nevidel. Inak dnes som v expanzke nasiel sedo/hnedu penu, nieje mastna.. co to je? :D

Napsal: stř 06.03.2013 14:09
od starynovy
Tak zase postupujeme dalej, ked cez noc postoji tak rano toci 15-20s, chytaju vsetky valce ale nenaskoci :D nafta nepada, ked potom chyti, tak uz nastartuje hocikedy cez den aj po 12h na otocku... ja tomu seriozne nerozumiem, ale uz sa to z pomenovania auto zmenilo na takmer jednoslovne skurveneauto.

Napsal: pon 01.04.2013 19:40
od Ji-rka
tak jak pročítám forum,tak jsem docela zmatenej ohledně těch hadic.

Teplota mi drží za každých okolností,hadice jak kámen,z vratky kapalina teče nepravidelně čili tam je vzduch,víčko jiný jsme zkoušel,po povolení zasyčí a hadice změknou,hladina klidná..ale ve spod expanzky než je to napojení na hadice vidim bubliny(jezděj sem tam) :-) Na expanzce je "film" od fridexu

pumpa nevim jaká tam je.někdo straší s hlavou,jinej s těsněním a další s pumpou.rád bych to vyřešil.předchozí TDS tímto netrpělo.mě to začlo,tak před 14dny.

Napsal: pon 01.04.2013 19:44
od starynovy
mam to iste, teplota drzi pekne pol mm pred stredom, ale system je strasne natlakovany, a zere trochu vody, skor to vidim na fuknute tesnenie, ked sa stym jazdi kludne tak sa to ani nenatlakuje, ale staci tomu povytacat, pripadne potiahnut do kopca, a uz su ako kamen, voda mi tecie suvisle, ale taky som ten otvor zvacsoval, na mieste ani ked vytacam bubliny nevidim, ale jedno je iste, ako vravel beny, hlavu dole.

Napsal: pon 01.04.2013 20:02
od Ji-rka
přemýšlím co s tím...rovnání hlavy,tlakovka,nová pumpa,těsnění,šrouby,práce...to bude raketa.

jinej motor je sázka do loterie,protože sviní co prodaj prdlou hlavu nebo padlej motor je spousta a prodat se to nevyplatí,navíc vše ostatní je OK

štve mě to,že k motoru se chovám jak se má,minulý tds tahalo vlek,dostávalo céres i studený a nic,pohoda.vše ok,jen to bralo litr oleje na 10tis.km

Napsal: pon 01.04.2013 20:06
od starynovy
ak si to chces nechat tak to oprav, pride to okolo 200€, situacia na mojej strane je uplne rovnaka, vsetko ok, dokonca aj motor samotny, nezere olej, rozvody nemaju volu, taha, turbo bez vole, a teraz toto, za studena sa som stym narabal ako z marcipanu, holt mam smolu, spytaj sa oldafa ako sa ktomu sprava, ono zda sa plati, cim viac sa staras, tym viac sa sere.

Za mna, tds je jedna velka macka vo vreci, kto pocita stym ze toto sa stane, tak mu to auto posluzi celkom dobre, potom moze este cakat ze prestane mazat, alebo praskne kluka, no to je uz mensia pravdepodobnost :D

Napsal: pon 01.04.2013 20:59
od Tompo
Hoši a jak jsou na tom Vaše Visco spojky - makaj jak mají? Přesně tohle mi dělala sice na M30, ale princip je stejný...

Napsal: pon 01.04.2013 21:01
od starynovy
prosim, otazky typu ci tam je dost vody, alebo ci ide vrtula uz nie :D proste je prdla hlava alebo tesnenie, ver mi ze som sa to snazil vyriesit vsetkymi sposobmi, len aby som to nemusel rozoberat, ale bohuzial..

Napsal: pon 01.04.2013 21:12
od Ji-rka
myslim,že otázka ohledně visco spojky neni na místě.alespoň v mém případě určitě.

jinak za 200eur mi tady místní borec srovná a otlakuje hlavu :-( kde jsou doby kdy to zde jeden dělal za 1500kč :-( ......