V tom případě asi není V8 nejlepší volba. Mimochodem, já na jaře koupil svojí 540i ještě mnohem drážefrankie píše:Jo, už jsem nad ní slintal několikrát... neboj místní bazar mám už projetej skrz na skrz a určitě jsem si té 540i všiml, ale přestože V8 nádhera, stav taky krásnej... jen ty peníze. Pořizovací cena je pro mě už moc vysoká za ojeté skoro 13 let staré auto a provozní náklady, pojistka a další nesmysly už bych neutáhl. Budu rád, když seženu R6, i tak to bude až až na moje finanční možnosti...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Spotřeba E39... pochlubte se
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Upřímně V8 je nádhera a kdybych neřešil peníze, tak se nerozmýšlim, na druhou stranu, kdybych opravdu neřešil peníze, tak jdu rovnou do M5, což je uplně srdcovka... ale bohužel peníze řeším, ale radost si chci udělat taky, takže 530 nebo 525, 528 myslím bude rozumný kompromis a taky vhodná vstupní brána do světa BWM:)
-
Killingman
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Mu chudákovi vymluvíte i tu 530i a půjde do 540i
)
Mám touring, 530DA, 2001 a dlouhodobě jsem na 8.4/100 (real). Podle mě je to dost, čekal jsem 6, ale k tomu se ani nepřiblížím.
Pokud ti můžu poradit, vezmi 530i v automatu, hoď tam LPG a jezdi. 175Kč/100km je paráda, kterou ti žádný diesel při tom výkonu nenabídne.
To ti radí člověk, který má diesel...
A o převodovce neuvažuj, automat je jasná volba
Mám touring, 530DA, 2001 a dlouhodobě jsem na 8.4/100 (real). Podle mě je to dost, čekal jsem 6, ale k tomu se ani nepřiblížím.
Pokud ti můžu poradit, vezmi 530i v automatu, hoď tam LPG a jezdi. 175Kč/100km je paráda, kterou ti žádný diesel při tom výkonu nenabídne.
To ti radí člověk, který má diesel...
A o převodovce neuvažuj, automat je jasná volba
trošku se tu přivtěřím pokud to nevadí
ale chci se zeptat o kolik se liší náhradní díly na e39 a e46? mám momentálně e36 323i a další auto sem chtěl e46 ale začínám pokukovat po e39
koupě mě čeká až tak za rok ale tak abych kdyžtak byl aspon trochu v obraze
jo a rozmýšlím se mezi 328-330i nebo 528-530i
Je fakt ze uplnej stred nejezdim. To by bylo urcite horsi. A kdyz tam jedu tak opravdu jezdim na 22hFilozof píše:nevěřím .... v Brně to musí aspon 12-14litru vzít.pujowecz píše:530i 99,9% Brno 10,3 235/45/17¨ Benzin
Jedině okraj brna kde jedeš 60-80km v klidu bez semaforu a kolon...
nebo jezdíš v deset večer a v 5h ráno.
Ale mam proste 10,3 ......
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
asi začnu věštit z koulepujowecz píše:Je fakt ze uplnej stred nejezdim. To by bylo urcite horsi. A kdyz tam jedu tak opravdu jezdim na 22hFilozof píše:nevěřím .... v Brně to musí aspon 12-14litru vzít.pujowecz píše:530i 99,9% Brno 10,3 235/45/17¨ Benzin
Jedině okraj brna kde jedeš 60-80km v klidu bez semaforu a kolon...
nebo jezdíš v deset večer a v 5h ráno.a v 5h rano domuuu.
![]()
Ale mam proste 10,3 ......
to co popisujes dela spatne DISA ventil v sani, pohledej po netu, je to relativne jednoducha oprava nebo vymena, mel jsem jej taky nefunkcni, rozdil je ihned poznatZachs píše:Jediný co mě u 530i trochu zklamalo, bylo, že ten motor na vyšší kvalt ve středních otáčkách (2 - 4,5) je takovej nemastnej neslanej
“Ability is what you're capable of doing.”
ma to i gasoline engine?Hanz píše:to co popisujes dela spatne DISA ventil v sani, pohledej po netu, je to relativne jednoducha oprava nebo vymena, mel jsem jej taky nefunkcni, rozdil je ihned poznatZachs píše:Jediný co mě u 530i trochu zklamalo, bylo, že ten motor na vyšší kvalt ve středních otáčkách (2 - 4,5) je takovej nemastnej neslanej
Údajně to mají např. 328i E46, ale já ve svojí 528i ´97 ho nemám...zverbo píše:ma to i gasoline engine?Hanz píše:to co popisujes dela spatne DISA ventil v sani, pohledej po netu, je to relativne jednoducha oprava nebo vymena, mel jsem jej taky nefunkcni, rozdil je ihned poznatZachs píše:Jediný co mě u 530i trochu zklamalo, bylo, že ten motor na vyšší kvalt ve středních otáčkách (2 - 4,5) je takovej nemastnej neslanej
Achjo, chlapi... jste mě uplně nalomili s tou 540i
založil jsem podobné téma i na BMW klubu v SK a tam to skončilo uplně stejně. Všichni tam do mě hustí jedině osmiválec čtyřlitr... ne že by mě to nelákalo, když koukám, kolik R6 žere, tak tam ten plyn nejspíš stejně půjde... a když už s LPG je rozdíl ve spotřebě zhruba 1-2 litry, tak v tom rozhodování už třílitr jasně prohrává aspoň u mě v hlavě... To jste mi neměli dělat, já chci asi V8:-D
Nakonec stejně koupíš až to co se ti zalíbí a možná, že to vůbec nebude BMW.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
efrankie píše:Achjo, chlapi... jste mě uplně nalomili s tou 540izaložil jsem podobné téma i na BMW klubu v SK a tam to skončilo uplně stejně. Všichni tam do mě hustí jedině osmiválec čtyřlitr... ne že by mě to nelákalo, když koukám, kolik R6 žere, tak tam ten plyn nejspíš stejně půjde... a když už s LPG je rozdíl ve spotřebě zhruba 1-2 litry, tak v tom rozhodování už třílitr jasně prohrává aspoň u mě v hlavě... To jste mi neměli dělat, já chci asi V8:-D
Sám bych taky rád V8. Ale když se někde pocukávám v koloně v Brně a vídím třeba 15L/100km tak si říkám sakra mít V8 jedu minimálně za 20ku....v mrazech je poznat taky hodně, jak si auto papá velkoměsta to je smrt pro velké objemy.
Ten obrovskej skok s nějaké KIA do V8 ehm ... třeba to ustojíš pokud pujdeš na to opatrně a budeš mít vždy respekt před autem.
Osobně bych na V8 dával jen po psychologických testech je to bestie a ne každej má na to ji krotit a jezdit v klidu ala pohodář.
Troufám si tvrdit, že jsem velmi zodpovědný a na svůj věk i dost vyježděný řidič. Určitě to neznamená, jak dostanu pod zadek takovou sílu, že se zbláznim a budu se snažit to rozstřelit o první strom v zatáčce... Pár silnějších aut i motorek jsem měl k dispozici a vždy s respektem i pokorou jsem s tím neměl sebemenší problém... Samozřejmě to bude jiné, pokud to bude moje, ale i tak si troufám tvrdit, že s tím problém nebude...
Spíše ty náklady oproti R6... jak moc se liší? Jak velký rozdíl bude ve spotřebě si dovedu spočítat, ale spíše ty provozní a co se týká náhradních dílů...
Spíše ty náklady oproti R6... jak moc se liší? Jak velký rozdíl bude ve spotřebě si dovedu spočítat, ale spíše ty provozní a co se týká náhradních dílů...
já bejt tebou koupím hezkou 528i, seženeš ji levněji a máš i větší výběr kusů. Zůstanou ti peníze na nejnutnější opravy a na benzín tři měsíce dopředu. Auto ojezdís, pořádně ho poznáš a pokud tě bude víc lákat čtyrlitr, tak budeš sondovat internet po hezkým kousku.
Mluvím z vlastní zkušenosti, sám jsem to takhle udělal, všechyn čtyrlitry, který jsem tady viděl byly v hellu....resp. čtyřlitry okolo kila. Za dvě kila tu jeden hezkej visí..
Mluvím z vlastní zkušenosti, sám jsem to takhle udělal, všechyn čtyrlitry, který jsem tady viděl byly v hellu....resp. čtyřlitry okolo kila. Za dvě kila tu jeden hezkej visí..
Někde jsem četl, že často zlobí u těchto osmiválců sedmý a osmý válec, že dokonce odchází... a také, že se k nim špatně dostává kvůli výměně svíček. Brzdy snad nebudou dražší o více než pár stovek... Ale dobrá tedy, s tou V8 pro začátek asi opravdu mířím asi moc vysoko. Ale ten zvuk, ten feel.... hrozně mě to láká.
To se týkalo e60 545i a e65 745i. A auto si musíš vybrat podle financí a podle toho jestli máš kde ho rozumně servisovat, jinak na něj budeš nadávat.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Vubec ne, jedine v pripade, ze koupis slabsi jak 540i budes litovat. Doporucoval bych Ti pred face tzn. 96-99 a vyhnes opravam Vanosu coz neni moc levna zalezitost. Ja sam mam pred face a krome chlazeni jsem moc neresil, coz zadna rana neni visco, chladic, par trubek, termostat. Pokud se Ti vysere automat, tak mas jedno jestli 523 nebo 540, to uz zaboli.efrankie píše:Někde jsem četl, že často zlobí u těchto osmiválců sedmý a osmý válec, že dokonce odchází... a také, že se k nim špatně dostává kvůli výměně svíček. Brzdy snad nebudou dražší o více než pár stovek... Ale dobrá tedy, s tou V8 pro začátek asi opravdu mířím asi moc vysoko. Ale ten zvuk, ten feel.... hrozně mě to láká.
540 ti to vrati, je to parada kdyz proslapnes kick down, ses raketa a to auto ti to vrati v podobe radosti z jizdy. To auto musis mit rad, pak Ti sem tam nejaka koruna nevadi.
Muj pribeh koupil jsme za 75k , prestavba na LPG 32k, 18k opravy.
Me to moc neprijde. Hode stesti
