efrankie píše:Někde jsem četl, že často zlobí u těchto osmiválců sedmý a osmý válec, že dokonce odchází... a také, že se k nim špatně dostává kvůli výměně svíček. Brzdy snad nebudou dražší o více než pár stovek... Ale dobrá tedy, s tou V8 pro začátek asi opravdu mířím asi moc vysoko. Ale ten zvuk, ten feel.... hrozně mě to láká.
Vubec ne, jedine v pripade, ze koupis slabsi jak 540i budes litovat. Doporucoval bych Ti pred face tzn. 96-99 a vyhnes opravam Vanosu coz neni moc levna zalezitost. Ja sam mam pred face a krome chlazeni jsem moc neresil, coz zadna rana neni visco, chladic, par trubek, termostat. Pokud se Ti vysere automat, tak mas jedno jestli 523 nebo 540, to uz zaboli.
540 ti to vrati, je to parada kdyz proslapnes kick down, ses raketa a to auto ti to vrati v podobe radosti z jizdy. To auto musis mit rad, pak Ti sem tam nejaka koruna nevadi.
Muj pribeh koupil jsme za 75k , prestavba na LPG 32k, 18k opravy.
Me to moc neprijde. Hode stesti
