Stránka 3 z 3
Napsal: ned 01.07.2012 14:30
od starynovy
Taky myslím že to musí být nastejno, ono je rozdíl jenom v pouzdru. Tak teď kde to sehnat

já mám 93, kam to spadá?

Napsal: ned 01.07.2012 15:02
od Lucifer
Takže z jednotky leze přesně 5V.
Volnoběh 1.67V
1500ot/1.70V
2000ot/1.77V
3000ot/2.01V
Měřený na studenym motoru. Víc jsem ho trápit nechtěl zítra nainstaluji drát a budu měřit za jízdy hodnoty

Napsal: ned 01.07.2012 18:06
od starynovy
tak to je rozhodne něco v prdeli, buďto tam nemám tlak, nebo je KO to čidlo, zhruba 2,5V se mi na něm objeví když to potlačím do omezovače. Zdá se že to TDSo jede tak napul

kompresor, kompresor..
Ale vzhledem k skutečnosti že tam máte naprázdno o 0,4V více, bych to videl na to čidlo.. Ty si taky měřil to novší?
Napsal: ned 01.07.2012 18:22
od Lucifer
Já mám novější ale tak jako nesázel bych jen na čidlo chtělo by to čidlo zkusit půjčit za funkční nebo ho prohodit do motoru kterej jede jak má. Pokud se něco změní je to čidlem.
Jinak nemáš netěsnost na sání ? Těsní ti intercooler děravá hadice ? Protože já mám trhnutý těsnění mezi sáním a hlavou ještě jsem ho nevyměnil, ale vím o tý dírce proto mi to ukazuje cca -0.8V dole.
Zejtra si nainstaluju drát do interiéru a budu sledovat hodnoty který budou za jízdy.
A ještě jedna věc při stojícím autě ti to turbo nafouká úplný hovno auto musí bejt v zátěži aby něco vůbec nafoukalo.

Takže buď píchnout na diag a sledovat live hodnoty nebo si natáhnout drát dovnitř auta napojit to na voltmetr a někde to ukostřit a jezdit a sledovat napětí při otáčkách a hlavně v zátěži kopce atd to turbo fouká nejvíc

Napsal: ned 01.07.2012 19:00
od starynovy
Jo, jasný bez zátěže to moc nepude, musím sehnat ten kompresor, a nanutit tomu ten Bar, sání jsem měl ted dolú, a tesnení jsou jako nové, hadice ohmatem taky, IC nevim - jak se vybírá? Možná by stala za to dýmová skouška těsnosti, a potlačit subjektivní dojem změřením 0-100, to dá celkem odhad jak to auto jede. Trochu odbočím, když byl na Filete problém s kyslíkovou sondou, tak s nezapojenou to delalo pod 17s, a se zapojenou 20+, takže lecos poznat jde.
Napsal: ned 01.07.2012 19:06
od Lucifer
Tak jasný buď si pučit kompresor a s manometrem to měřit nebo za jízdy a pak si to zkusit přepočítat nebo provést alespoň jedno měření s voltmetrem a manometrem najednou pak už si člověk je schopnej hodnoty dopočítat. Nebo si půjčit to čidlo za funkční od někoho
Napsal: ned 01.07.2012 19:57
od starynovy
problém je že tady mám bavoráka asi jenom já, like a boss

ty nový sráče , ty tu jsou, a dost.. ale co z toho.. tak ten kompresor.
Napsal: ned 01.07.2012 20:04
od Ji-rka
mam ten samej problém,když bych potřeboval od někoho něco pujčit,tak s TDS tu nikoho neznám,moji dva kámoši maj 530d
naštěstí se mi nic nikdy neposralo,máme forum ať české či ruské,takže hledat a ptát se jde.Ale lepší by bylo kolikrát zkusit či porovnávat s druhym autem.
já taky zkusim to čidlo proměřit za jízdy,ale dřív jak o víkendu to asi nebude

Napsal: ned 01.07.2012 20:40
od Lucifer
Tak ještě bych to udělal jinak, hadičku bych vyndal z čidla koupil si kousek tý hadičky + Téčko na tyhle hadičky na ten vývod téčka bych zapojil nějak manometr třeba na měření gum zkusil na místě prošlápnout do omezovače a kolik by mi to ukázalo na manometru v tu samou chvíli bych si pohlídal napětí. To už máme 2 hodnoty z kterejch se dá dopočítat jak bude probíhat křivka (tlak v 4000ot s napětím a tlak na volnoběh s napětím), za jízdy bych si natáhnul do interiéru drát a ten zapojil do voltmetru a přikostřil někde uvnitř, už bych viděl na voltmetru hodnoty zapsal bych si je podle otáček a taknějak odhadnul jestli to auto vůbec dobře tlačí nebo jestli dělá paseku to čidlo

Napsal: ned 01.07.2012 22:00
od starynovy
s tím kosřením v aute bacha, tahej to normálně obojí od čidla, na chassis se tvoří tekoucími proudy úbytky, a indukuje rušění. Kolik ma tlačit turbo naplno? mam tady manometr tak ten bych mohl pridelat do saní, a dát plný knedlík do kopce...
Napsal: ned 01.07.2012 22:12
od Lucifer
Ale úbytek z pod haupny jedním drátem třeba 1.5kou která bude mít cca když budu přehánět 2 metry se vytvoří úbytek ? Kostra je jen jedna. Jinak turbo má v maximu tlačit 1.1 špičkově by místama mohlo natlačit klidně i víc ale to by turbo muselo bejt v top stavu

Napsal: ned 01.07.2012 22:23
od starynovy
hádat se nebudu, ale jsem elektronik

to že je kostra jedna, se jeví tak na schématu, tekoucí proudy v tom chassis dělí tu kostru na spoustu malých obvodu v kterých tečou rozdílne proudy, a úbytky, na tom drátu který pojede z čidla se nevytvoří nic, akurát z té kostry to pobere. ok 1,1, vyzkouším.
Napsal: ned 01.07.2012 22:28
od Lucifer
To já zase elektrikář, ale tak zase jsem o něco chytřejší

Ale i čistě teoreticky bych bral kostru jako jednu je to přeci komplet celý auto. Tak není problém natáhnout si místo jedný žíly dvě a měřit na nich

Alespoň to měření budu mít o to přesnější
Napsal: ned 01.07.2012 22:50
od starynovy
čistě teoreticky ano, za předpokladu že by byla vyrobena z materialu který má nulový odpor, což ocel rozhodne nemá

taky za předpokladu že nebude zapnuté nic energii požírající, desítky-stovky W, tak to pojede i jak řikás, s kostrou v aute.
Pro zajímavost mužes někdy skusit dát voltmetr na svorku k baterii, a druhý hrot priložit na motor třeba. Zastartuj, a uvidíš jaká jedna kostra to je

Napsal: pon 02.07.2012 15:38
od Lucifer
Tak ono by stačilo zkusit změřit odpor kastle a to by bylo hned jasný

Napsal: úte 24.07.2012 08:09
od starynovy
Lucifer> Tak jsem konečne změřil to čidlo. Je v háji, pri 1Baru dává jenom 3.4V, pri 2.2Bar se dostanu tak na 4.3V. TDSo přinejlepším jede tak na 70% výkonu, tudíž scháním toto čidlo funkční. (první podezření na výkon padlo při detinském měření 0-100, kdy to dalo za něco pod 14sec.

)