Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW e39 530D, překvapení s automatem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#41 Příspěvek od ada540i »

PITAK píše:Zajímavá diskuze.
K tomu tahání. Pokud vím, tak tahat auto se smí omezenou vzdálenost a do určité rychlosti s vypnutým motorem. Nebo se může tahat normálně, ale musí být nastartovanej motor a zařazeno N.


Auto s automatickou převodovkou se smí tahat jen po omezenou vzdálenost a omezenou rychlostí. Nastartovaným motorem tomu moc nepomůžeš. Bavíme se stále o starých převodovkách v e39kách.

Nicméně je tu spousta lidí co vyřazuje z kopce a tahá automat vysokou rychlostí a nic se jim ,,zatím,, nestalo. Takže to neznamená, že převodovka odejde po 20 metrech vlečení nebo jízdy na N, ale pouze se ničí víc než obvyklou jízdou, stejně jako častým přeřazováním. Takže ať si každý se svým autem dělá co chce, převodovka může odejít komukoli. Já osobně bych to nedělal...
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#42 Příspěvek od Pavel_Franta »

no... co na to závěr téhle debaty říct....

muj otec vyřazoval na liazce... nic se mu nestalo... předpokládám že všichni velkohubáci a chytrolíni jsou teď v šoku....

ten předemnou na mém autě najel několik desítek tisíc kilometrů s pravidelným řazením na neutrál... a já jsem to dělal taky tak... ta převodovka má jednou za uherský rok měněný olej jinak ani prd... má nalítáno přes 300.000 Km podle tachometru... což by ted měl každý vyskočit, ale pochopím když to nikdo neudělá, aby mi náhodou nemusel dát za pravdu, že N neznamená Nenávratné poškození.

misankovi děkuji že se do diskuze přidává z pravidla jen aby někomu odporoval, to že sem podle něj debil mě vůbec nepřekvapuje...

To co je napsané v manuálu... hm... co na to říct... zažil jsem favorita, kde jsem návod nečetl a taky to fungovalo... z favorita jsem přesedlal do BMW a neměl jsem a ani nemám moc chuť poznávat tajemství oleje na rukách.. je to marné začínat se v tom vrtat v 25 letech jenom proto že to nejede... jinak mě to totiž moc nezajímá...

manuál jsem si i přes to stáhl už před několika měsíci... chtěl jsem vědět jak otevřít kufr, když mám vymlácenou baterku... byl tak návod který nefungoval (potažmo mě odkazoval na věci, které jsem v autě ani neměl) a po krátké úvaze jsem 270 stránkový paumflet v *.pdf uzavřel stím, že mě to prostě nezajímá.

... víte.. jedna věc mě tady na foru celkem mrzí... a to je zejména to, že mám bud debilní dotazy... a nebo dostávám samé debilní odpovědi, plné otazníků, spekulací, demagogie a ponižování... aby taky ne... zkušení mechanici totiž dřepí po dílnách a ne fejzbukách a bmwklubu...

i po tom všem na co jsem se tu ptal, tak odmítám přijmout povrchní retardismus, jak to hrozně žeru a jak jsem si všechno na autě udělal sám a jak to hned zejtra vyzkouším... proto mi prosím nepište tak překvapěně že jsem nečetl manuál, stejně tak jako Jak můžu udělat něco jako je vyřazení na automatu...

odpověd typu: vživotě by mě nenapadlo vyřadit.... > sry, tak to zkus s mým autem...

Další mi tu vysvětluje jak mi radí odpojit baterku a já ho neposlouchám...
aby taky ne... je to píčovina... je to měsíc co jsem ožralej spal v autě a místo rádia jsem si nechal puštěný i větráky a ráno jsem slyšel akorát jak mi cvakaj relátka... baterku jsem 2 dny nabíjel drbnutou nabíječkou, takže napravení něčeho čemu ty fandíš bych měl mít za sebou... dík teda žes mi chtěl pomoct, ale alespon se nevztekej že spekulativní názory neberu jako rady do života...

škoda že je tu milion povolaných kterým kámoš mechanik jednou měnil kolo a přitom se zmínil o čerpadle a hned mi tu radí jako profíci a prokládaj to poukazováním na mojí retardaci...

... se udavte hamouni, zeptám se jinde :D
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#43 Příspěvek od Misanek »

Klidně zeptej a přeju hodně štěstí :wink:

Nepíšu jenom kvůli tomu abych za každou cenu náěkomu (evidentně hlavně tobě ty ukřivděnče :twisted: ) odporoval, ale ptal ses furt dokola na věci, které už ti tu několik lidí několikrát popsalo a poradilo, tak co pak vlastně čekáš?

S těma adaptativníma hodnotama má patrik pravdu. Nejsem si teda jistý júestli jdou vynulovat odpojením baterky ale 100% jdou vymazat pomocí diagnostiky, která se umí dostat do ecu automatu - sám jsem tuto proceduru podstupoval



Co se kilometrů týče - kde bereš tu jistotu, že tam skříň už někdy dělaná nebyla?

Ale co se vůbec snažím. Vždyť sme tu vlastně všichni jenom blbí teoretici a ti opravodví znalci určitě ještě teď sedí v dílně a repasují převodovky :roll:
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#44 Příspěvek od Pavel_Franta »

přiznám se že bych se teď rád hádal, ale celkem slušně už odpovídáš za mě :D

ukřivděný jsem, vy o tom víte prd a zkušení teď repasují převodovky... :)

jak vím že nebyla dělaná...? ... vycházím z toho, že když jsme si auto přehazovali jak horkou bramboru, tak by se někdo při prodeji dalšímu kámošovi pochlubil, že alespon hrabal na převodovku, která by měla vykazovat známky jako "šrot" popřípadě "převodovka uhnila, protože jsme nečetli příručky a řadili Neutrály"
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#45 Příspěvek od Misanek »

:lol: Tak nic no, tady je asi vážně každá rada drahá :D
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#46 Příspěvek od Pavel_Franta »

požádám tě tedy... neraď mi...

když si přečtu historii tvých odpovědí, tak si sice pekelně ublížím, protože co tvá rada = zjevení pravdy s velkou informační hodnotou...

... ale, přijímám plnou odpovědnost, za to že možná položím vhodnou otázku a národ díky tvému nezapojení zůstane tupý...

díky za to že to budeš respektovat, rád jsem tě poznal...
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Patrik »

tak vyrazuj na N a mas klid podle tebe je to dobre a my sme blbci že máme opačnej názor

no a 60t das tomu kdo drepi ted v dilne a nerek ti to...a kdyby i rek tak tomu neveris a chces slyset ze mas pravdu ty krom toho vis kulovy kdo tu dela co za praci :-)

je to s tebou tezky neco sem s automatem najel a z kopce 3000 otacek ccc ....už šetři na novou skřínku pokud si pri tech otáčkach nešlapal na plyn anebo zbesile nebrzdil.....TAK TO NENI STANDARTNI CHOVANI PREVODOVKY

presne kvuli takovejm jako si ty tady nektri uz jen mlci nebo sem ani nechodi a nectou

co sme ti rekly, poradily si jen zkritizoval a vysmál se tomu....

otázkou tedy už jen je proč se tomu říká (automatická převodovka) víc už nepíšu k tomuhle tématu vygůgluj si to jinde
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#48 Příspěvek od Pavel_Franta »

nevím proč se tomu říká automatická převodovka...

... v případě že by vyřazování nebylo předmětem diskuze a vyřazování by bylo v pořádku, tak by mě zajímalo, jak by převodovka poznala že chci za jízdy neutrál :D

to jestli mě čeká za 90t repas převodovky, který v tý době bude mít skoro 400.000 km, tak mi dejte facku, kdybych si náhodou stěžoval že odešla moc brzo :D ...

Rady si nechce... nevím co tu všichni děláte za práce, ale asi jste všichni malý snejkové, tak se nejdřív dohodněte kdy se uzamyká měnič a pak kartáčujte mě, proč si od takových ES jako jste nechci nechat poradit.

klobouček
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#49 Příspěvek od Pavel_Franta »

apropo... další tu zase psal s tím podřazením z kopce, že naopak je to správně fungující funkce... feature...

... takže o čem se tu asi budeme bavit... nenapadá mě lepší řešení než to dát mechanikovi s diagnostikou a zkušenostmi... relaxovat můžu i na místech, kde každej neví do detailu jak všechno funguje (škoda že to každej ví jinak :D )
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#50 Příspěvek od LukesE39 »

S dovolením se přidám do diskuze:

Za prvé: mám E39, benzína 2.8 Steptronic - mám ho od neděle (!) a mám na něm skoro přesně 1000 km.

Najeto má 320 tis., na převodovce se v posledních 5ti letech měnil jednou olej, repas žádná nebyla.

K tomu, proč to píšu: jelikož těch tisíc kilometrů mám cca z 50% po kopcích, tak přidávám svojí zkušenost - jen pro porovnání!!! Píšu, jak se chová moje auto, můj automat, nepřidávám se do diskuze.

Takže, pokud jedu mírného kopce bez plynu, otáčky jsou cca 1300 a aktuál spotřeba je cca 4 l/100 km. A je jedno jestli jedu 60 nebo 130. Když šlápnu na brzdu - ťuknu, tak převodovka nereaguje, pouze když začnu vyloženě brzdit, tak automat podřazuje a brzdí motorem.

pokud jedu z prudkého kopce, tak je to to samé, jen už to ťuknutí o brzdový pedál mi způsobuje podřazování. Mě to tak vyhovuje, podle mě je to správné a snad i standartní chování automatu.

Toť můj automat :wink:

Jinak s tím vyřazováním na světlech - taky jsem si myslel že je to OK, přece jen motor pak ztichne a celkově to auto se nepere samo se sebou (brzdy VS motor s převodovkou), ale jelikož tomu nerozumím, řídím se manuálem a radami zkušenějších.. :roll: 8)
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#51 Příspěvek od Misanek »

LukesE39 píše:Jinak s tím vyřazováním na světlech - taky jsem si myslel že je to OK, přece jen motor pak ztichne a celkově to auto se nepere samo se sebou (brzdy VS motor s převodovkou), ale jelikož tomu nerozumím, řídím se manuálem a radami zkušenějších.. :roll: 8)
Přesně. Taky mi to ze začátku než jsem si vůbec něco nastudoval, přečetl a vyslechl přišlo mnohem přirozenější a říkal jsem si, že se aspoň nehřeje olej v měniči atd. nicméně naopak jsem se pak dozvěděl, že převodovce neškodí tento dočasný běh motoru na volnoběh při zařazeném D, ale naopak každé (zejména počáteční, tzn. R nebo D) zařazení kvaltu, jelikož v tento okamžik v převodovce vznikají celkem velké tlakové rázy (což je pocitelné jako mírne cuknutí při zařazení) a ty právě automatu škodí
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#52 Příspěvek od LukesE39 »

Taktak... S automatama už jsem něco najezdil, ale ty nebyly moje, tak jsem to nijak neřešil. Ale u mýho, když navíc ze všech stran slyším repas, chci být opatrný... Tak jsem v dobrým úmyslu akorát ku*vil převodovku... Holt se vyplatí vyhradit si dopoledne čtením všeho možnýho... :P
Killingman
Registrovaný
Příspěvky: 488
Registrován: sob 24.07.2010 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od Killingman »

KDYŽ jsme u těch převodovek - co ruční řazení? To tu převodovku taky ku*ví? Nebo ruční podřazování, mám to v manuálním režimu, v dáli svítí červená tak hups na 4, za chvíli na 3, pak na 2 - a dobrzdím motorem jako u manuálu...
Mishak
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 19.10.2010 00:00

#54 Příspěvek od Mishak »

To je dobrej dotaz...já jsem to zkoušel, funguje je to báječně, ale nějak z toho nemám dobrej pocit. Možná je to jenom přehnanej respect z toho automatu:)
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#55 Příspěvek od ada540i »

Převodovce je jedno jestli jestli řadí když chceš ty nebo ona, ,,vadí,, jí ten akt přeřazení (vadí berte s rezervou, prostě se tím opotřebovává jako všechno, když to používáte). Takže pokud pořád nepodřazuješ ve vysokých otáčkách, tak je převodovce jedno, jestli řadíš ty nebo ona.

Pavel_Franta píše:... víte.. jedna věc mě tady na foru celkem mrzí... a to je zejména to, že mám bud debilní dotazy... a nebo dostávám samé debilní odpovědi, plné otazníků, spekulací, demagogie a ponižování... aby taky ne... zkušení mechanici totiž dřepí po dílnách a ne fejzbukách a bmwklubu...


Mě zase mrzí, že se ti od začátku snažim poradit a ty vůbec nereaguješ a v podstatě pořád jedeš tu svojí. Mimochodem tenhle názor tady má evidentně víc lidí. Připadá mi, že si prostě chceš za každou cenu obhájit to co děláš i přesto, že to prostě neni správně. Jak už jsem ti psal, dělej si se svojí převodovkou co chceš, mě je to srdečně jedno...

Doufám, že jsem třeba někomu poradil, když už ne tobě a neztrácel jsem tady čas zbytečně. Opravdu se nedivím lidem, kteří třeba problematice rozumí, ale stejně sem nic nenapíšou, protože to kolikrát nemá vůbec smysl. Obdivuju např. člena starML, který neunávně odpovídá na neustále se opakující otázky a přes veškerou ignoranci tazatelů je stále objektivní. Jenže přesně kvůli takovým jako jsi ty, těchhle lidí ubývá... :roll:

Pavel_Franta píše:... škoda že je tu milion povolaných kterým kámoš mechanik jednou měnil kolo a přitom se zmínil o čerpadle a hned mi tu radí jako profíci a prokládaj to poukazováním na mojí retardaci...

... se udavte hamouni, zeptám se jinde


Máš tady odpovědi na všechno cos chtěl a stejně napíšeš tohle. Tak se zeptej jinde, ale nevím co by ti měli napsat, aby tě to uspokojilo. Asi něco jako ,,jo vyřazování z kopce to je to nejlepší co můžeš převodovce udělat,, tak hodně štěstí...
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#56 Příspěvek od Kail »

Pavel_Franta píše:To co je napsané v manuálu... hm... co na to říct... zažil jsem favorita, kde jsem návod nečetl a taky to fungovalo... z favorita jsem přesedlal do BMW a neměl jsem a ani nemám moc chuť poznávat tajemství oleje na rukách.. je to marné začínat se v tom vrtat v 25 letech jenom proto že to nejede... jinak mě to totiž moc nezajímá...

manuál jsem si i přes to stáhl už před několika měsíci... chtěl jsem vědět jak otevřít kufr, když mám vymlácenou baterku... byl tak návod který nefungoval (potažmo mě odkazoval na věci, které jsem v autě ani neměl) a po krátké úvaze jsem 270 stránkový paumflet v *.pdf uzavřel stím, že mě to prostě nezajímá.

... se udavte hamouni, zeptám se jinde :D


No,dyť to říkám,nečíst manuál je asi velká frajeřina :roll: .

Promiň,ale co chceš víc slyšet,nesmál jsem se ti ani tě neponižuju.Jen že člověk se prostě musí všechno naučit,včetně tebe,včetně mně a včetně těch tvejch machrů co seděj po dílnách.
Když něco nevím tak si přečtu návod,když návod nemám otevřu si centrum.cz - do vyhledávače napíšu "automatická převodovka" a třetí odkaz mi vyhodí tohle : http://www.offroad.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=347
A hned mám alespoň základní vědomosti o jízdě s automatem.Těžký?Možná pro tebe.
Návod jsi si evidentně stáhl špatnej - kdyby jsi se zeptal tady tak ti kluci třeba daj správnej (no teď už se na tebe pravděpodobně vykašlou)

A když ti teda pořád nic nestačí,máš třetí možnost,můžeš se zeptat tady.Tady ti spoustu lidí kteří vědí o co jde řeklo jak máš s převodovkou zacházet,ba i jak z části funguje.
Ty místo aby jsi řekl "dík všem" tak se chováš jako IDIOT,a i přes to že o sobě evidentně víš že jsi lempl a že nic na autě neuděláš sám,přesto se tu hádáš s lidma co to zvládají...
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#57 Příspěvek od Pavel_Franta »

klucí že mi tady pomůžou :D ... klucí všichni v první řadě znaj svoje pravdy a jak vidno tak se tu nikdo kromě mě moc nehádá... já alespoň nemám žádný hluboký názor na vnitřní funkce jako půlka týpků tady co se baví o uzamykání.... vyskočí druhej stim že to neni pravda a každej radši drží pec, protože sám ví prd jak mu vlastně kámoš tenkrát vyprávěl...


pořád nevím o čem tady každej mele jak mi hrozně poradil....?

NIKDO mi tu neporadil... někdo přišel stim, že cím více přeřazení, tím více opotřebení a tím pádem logicky ke kratší životnosti...

a tím pádem zejtra přestanu jako půlka bílků tady, vyjíždět ze zatáčky driftem... a nebudu před buchtama na přechodu dávát závody na světlech protože typ tu psal, že bych měl ubrat plyn při přeřazení... to bych si moc nezazávodil...

ted mě napadá že bych možná ani motor neměl moc hnát do otáček... protože víte jak to je... to se prostě přepíná a podle zdejších zvyklostí je šračka všechno v oboru zbytečného namáhání...

to totiž znamená že to vybouchne a zaleje svět olejem a rakovinou... a hlavně skříň převodová nevydrží milion kilometrů...

soušky... u převodovky jsou všichni chytrý jak prdel, racionální, dumající nad ideálním stavem a možná půlka z vás radostně dokurvuje zbytek prudkýma akceleracema, převodovka řadí pod tlakem jak tyč v 5000 otáčkách a nemluví se o tom.

To že se tu zvedne vlna paštik proti neutrálu jsem čekal... to že se nenajde ani jeden, kterej řekne... " joooo hoši, já se přiznám, že tomu dávám sodu tak, že je to stejně uplne jedno... koupil jsem si BMW, protože mě baví jezdit a na repas převodovky každých 100.000 Km což jsou dva roky, tak na to taky mám... na zbytek kašlu...

je to jako s tělem... každej je chytrej... ale víte jak je to... bachor... pivo... tlačenka... v neděli kachna, cigaretka...

ale na foru je to všechno stejný... všichni přesně věděj co maj dělat... nekouříme, nepijem... těm co pijou nadáváme a dáváme dobré rady...

PS: kail... eeee... si fakt debílek :) ... já že jsem lempl protože si neudělám nic na na autě...

si představ že jsem docela i lempl jako chirurg... dokonce i jako astronaut a neumím ani házet nože na terč v cirkuse....

znamená to že jsem lempl...? jdi si radši přečíst manuál :D ... až si nějaký dočteš tak pokračuj ve čtení mé zprávy....


....


...


....


Takže klucí... po kailově doporučení vám všem moc děkuju... opravdu jste mi zachránili život... to že jste se tu vyprcali zkrze to co se uzamyká na světlech a co ne, tak jsem sice nepochopil... víte proč...? Protože jsem lempl... LEMPL....a IDIOT co místo děkovačky nadává... takže tohle si jako radu škrtněte, protože jsem stejně vůbec nevěděl o čem melete... druhak že se kardan maže... pak zase že nemaže... díky... hooooooodně jsem si z toho odnesl... za další když to zhrneme, tak prostě že čím víc se něco používá tím víc se to opotřebovává... díííííík bože, žes mi ty řízky seslal do cesty... jsem uplně vyřízenej z toho jak jsem bez nich mohl vůbec provozovat nějaký vozidlo tak aby se nerozpadlo po jednom dni...

... kdybych auto nepotřeboval denně, tak bych ho snad radši nechal v garáži, protože čím méně jede, tím méně je ojeté...

no a jsme skoro na konci rad... nikdo se nic nedozveděl... z týpků co četli manuál tak tu leze jako z chlupatý deky, že ze všeho kolem automatu maj vlastně strach, protože půlka má pocit že automat je kouzlo a druhá půlka se bojí že je to nejporuchovější věc na světě, takže kdo mu vlastně co poradil...? to že se neutrálem zvyšuje počet operací, který snižuje životnost převodovky...?

to abych zejtra přestal jezdil město, protože to je sodička...

upřímně bych se rozbrečel, když vidím jak tu pár čtenářů manuálu přehlíží to že mě brzdí motor a jedou si svoje kydy o tom co se podle příruček mladé sviště smí a co ne...
Pavel_Franta
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: čtv 29.03.2012 00:00

#58 Příspěvek od Pavel_Franta »

Pavel_Franta píše:klucí že mi tady pomůžou :D ... klucí všichni v první řadě znaj svoje pravdy a jak vidno tak se tu nikdo kromě mě moc nehádá... já alespoň nemám žádný hluboký názor na vnitřní funkce jako půlka týpků tady co se baví o uzamykání.... vyskočí druhej stim že to neni pravda a každej radši drží pec, protože sám ví prd jak mu vlastně kámoš tenkrát vyprávěl...


pořád nevím o čem tady každej mele jak mi hrozně poradil....?

NIKDO mi tu neporadil... někdo přišel stim, že cím více přeřazení, tím více opotřebení a tím pádem logicky ke kratší životnosti...

a tím pádem zejtra přestanu jako půlka bílků tady, vyjíždět ze zatáčky driftem... a nebudu před buchtama na přechodu dávát závody na světlech protože typ tu psal, že bych měl ubrat plyn při přeřazení... to bych si moc nezazávodil...

ted mě napadá že bych možná ani motor neměl moc hnát do otáček... protože víte jak to je... to se prostě přepíná a podle zdejších zvyklostí je šračka všechno v oboru zbytečného namáhání...

to totiž znamená že to vybouchne a zaleje svět olejem a rakovinou... a hlavně skříň převodová nevydrží milion kilometrů...

soušky... u převodovky jsou všichni chytrý jak prdel, racionální, dumající nad ideálním stavem a možná půlka z vás radostně dokurvuje zbytek prudkýma akceleracema, převodovka řadí pod tlakem jak tyč v 5000 otáčkách a nemluví se o tom.

To že se tu zvedne vlna paštik proti neutrálu jsem čekal... to že se nenajde ani jeden, kterej řekne... " joooo hoši, já se přiznám, že tomu dávám sodu tak, že je to stejně uplne jedno... koupil jsem si BMW, protože mě baví jezdit a na repas převodovky každých 100.000 Km což jsou dva roky, tak na to taky mám... na zbytek kašlu...

je to jako s tělem... každej je chytrej... ale víte jak je to... bachor... pivo... tlačenka... v neděli kachna, cigaretka...

ale na foru je to všechno stejný... všichni přesně věděj co maj dělat... nekouříme, nepijem... těm co pijou nadáváme a dáváme dobré rady...

PS: kail... eeee... si fakt debílek :) ... já že jsem lempl protože si neudělám nic na na autě...

si představ že jsem docela i lempl jako chirurg... dokonce i jako astronaut a neumím ani házet nože na terč v cirkuse....

znamená to že jsem lempl...? jdi si radši přečíst manuál :D ... až si nějaký dočteš tak pokračuj ve čtení mé zprávy....


....


...


....


Takže klucí... po kailově doporučení vám všem moc děkuju... opravdu jste mi zachránili život... to že jste se tu vyprcali zkrze to co se uzamyká na světlech a co ne, tak jsem sice nepochopil... víte proč...? Protože jsem lempl... LEMPL....a IDIOT co místo děkovačky nadává... takže tohle si jako radu škrtněte, protože jsem stejně vůbec nevěděl o čem melete... druhak že se kardan maže... pak zase že nemaže... díky... hooooooodně jsem si z toho odnesl... za další když to zhrneme, tak prostě že čím víc se něco používá tím víc se to opotřebovává... díííííík bože, žes mi ty řízky seslal do cesty... jsem uplně vyřízenej z toho jak jsem bez nich mohl vůbec provozovat nějaký vozidlo tak aby se nerozpadlo po jednom dni...

... kdybych auto nepotřeboval denně, tak bych ho snad radši nechal v garáži, protože čím méně jede, tím méně je ojeté...

no a jsme skoro na konci rad... nikdo se nic nedozveděl... z týpků co četli manuál tak tu leze jako z chlupatý deky, že ze všeho kolem automatu maj vlastně strach, protože půlka má pocit že automat je kouzlo a druhá půlka se bojí že je to nejporuchovější věc na světě, takže kdo mu vlastně co poradil...? to že se neutrálem zvyšuje počet operací, který snižuje životnost převodovky...?

to abych zejtra přestal jezdil město, protože to je sodička...

upřímně bych se rozbrečel, když vidím jak tu pár čtenářů manuálu přehlíží to že mě brzdí motor a jedou si svoje kydy o tom co se podle příruček mladého sviště smí a co ne...



jo jinak ještě doložka pro patrika... fakt sry že jsem neposlouchat tvojí radu ohledně vypojení baterky... vím, znělo to přece tak logicky když si mi to vyprávět, že si mě musel až zmrdat, že jsem baterku ještě neodpojil, proto abych se vyléčil...

co čert nechtěl tak nulový efekt... takže ještě jednou díky za snahu, vážím si toho, ale nemusím poslouchat že jsem debil, jen proto že si hned nejdu odpojit baterku kdykoliv mi někdo dává rady nad zlato...


tady končim... bylo mi to celý k hovnu... stejně to všechno zkončí stejně... kydy, hovna... domněnky...

ve výsledku promrdanej čas a návštěva mechanika, kterýmu je jedno co si myslí vaši kamarádi, kteří vaše auto nikdy nevideli, nic neplatili, nic neměnili, nic neřešili...

vůbec nevím co jsem čekal když jsem se vás ptal...?

to že to nebudu muset platit...? těžko...
to že to nebudu muset spravit...? těžko...
to že tomu budu rozumět a udělám si to sám...? :D to už totálně těžko...
to že mi někdo poradí více než subjektivně...? stačila debata na debilní neutrál na automatu... půlka týpků měla asi mozek doma, protože mi napsali, že je nikdy nenapadlo použít na nic neutrál... :D, otáčky všichni vidí ve váze vzduchu, že je to tak vždycky... NIC... vyřeší to stejně až mechanik, protože nikoho jinýho nenapadá nic lepšího, než to co si i já sám vyvařim z tý dutý makovice...

za to házení 19palcovejch kol na e39, což je ekvivalent k tomu že mám malý penis, ale nemůžu si dát dva vejfuky, protože už je to profláklý, na to je tu expert každej... to každej ví kam zajít aby mu to i do techničáku napsali...

jinak nic... jen kecy a domněnky a stejně je to vždycky jinak než strejda mišák tipoval...
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#59 Příspěvek od rooc »

na N automat prostě nemaže...proč se olej v automatu resp jeho hladina měří při nastartovaném motoru a zařezeném P? Já už tady o automatu diskutoval v jiním vláknu víc než dost a když čtu některé postřehy....tak se z5tně sám sobě nedivím, že při výběru ojetého BMW, byť jsem byl předtím z MB zvyklej na automat, jsem zvolil manuál..., protože jsem věděl moc dobře jak jsem se o to staral (co 30tis ) = 2 výměna oleje v motoru jsem prostě dělal i olej v automatu..., když čtu názory tady franty...., tak by mě jímala hrůza koupit si auto po takovém expertovi..., je fakt, že já jsem se o zacházení s automatem dozvěděl vše podstatné taky až od servisáka ke kterému jsem jezdil...a taky jsem měl stavy na světlech vyřazovat na N..., naštěstí asi jen měsíc...., ale dělej si co chceš, novou převodovku si kup..., ale celkově.....to auto si už nech a nikomu ho neprodávej(prosímtě) popřípadě každé tvé další auto s automatem....
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#60 Příspěvek od rooc »

každopádně, když jsem si to celé pročetl, dobře jsem se pobavil :-) celkem bych tě chtěl vidět jak se tváříš u psaní tvých reakcí. V jednom máš pravdu, auto sis koupil a užívej ho, jak uznáš za vhodné ty...pak t uale nemůžeš čekat rady "nad zlato". Kyry autu dávej..., ale zároveň mu dej i to co má dostat :-) nic víc
Odpovědět