Stránka 3 z 3

Napsal: pon 13.02.2012 22:51
od Pavelkac
Don píše:
Pavelkac píše:Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

nemuzes tak uplne srovnavat benzina s naftakem ;)
Jo, rozdilu jsem si vědom, ale i Diesel když se ohřeje později než benzin, musí po ohřatí teplotu držet. BMW se prodávají i na severu Evropy a extrémně nízké teploty, co jsou u nas 2 týdny oni mají 5 měsíců a automobilka tam testuje celkem intenzivně. Takže jestli auto teplotu nedrží, není to vlastnost dieselu, ale je někde chyba.

Prapodivnej prototyp BMW v zimním testu:
http://www.youtube.com/watch?v=d9GDztzJEvo
a zde už seriovky:
http://www.youtube.com/watch?v=o-Bk5f7tMBQ
http://www.youtube.com/watch?v=EN0fHBjkA4w
http://www.youtube.com/watch?v=oJSF3FVNRgY
Jinak ty poslední 2 videa,to by pro mne bylo zaměstnání snů :lol:
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

Napsal: čtv 16.02.2012 20:24
od mara
tak dnes jsem si nechal v Ar cars vymenit oba termostaty a vse je zase tak jak ma byt.v aute zase horko :D
taky jsem se dnes poprve zameril na ty carky ukazujici teplotu ktere jsou na otackomeru,nastavil na palubaku digi teplotu a pri 90st chybela jedna carka pod 4500ot takze se tim tak cca budu ridit at nemusim porad neco nastavovat na palubaku...... protoze slapat nezahratymu dieselu se mi fakt nechce!