Napsal: pon 13.02.2012 22:51
Jo, rozdilu jsem si vědom, ale i Diesel když se ohřeje později než benzin, musí po ohřatí teplotu držet. BMW se prodávají i na severu Evropy a extrémně nízké teploty, co jsou u nas 2 týdny oni mají 5 měsíců a automobilka tam testuje celkem intenzivně. Takže jestli auto teplotu nedrží, není to vlastnost dieselu, ale je někde chyba.Don píše:Pavelkac píše:Je to vůbec nutné? Moje auto se ohřeje na provozní teplotu i teď v -18 po cca 8 km (v létě dřív) a pak se už teploměr ani nehne,nemá na to vliv ani kolik topím,ručka teploměru je těsně za prostředkem a ani se nehne ať jedu do kopce ,z kopce ,nemá to žádný vliv.
Nemám žádné dečky,celý chladič je odkrytý. I ve velkém mrazu auto topí krásně.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
nemuzes tak uplne srovnavat benzina s naftakem
Prapodivnej prototyp BMW v zimním testu:
http://www.youtube.com/watch?v=d9GDztzJEvo
a zde už seriovky:
http://www.youtube.com/watch?v=o-Bk5f7tMBQ
http://www.youtube.com/watch?v=EN0fHBjkA4w
http://www.youtube.com/watch?v=oJSF3FVNRgY
Jinak ty poslední 2 videa,to by pro mne bylo zaměstnání snů

_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau