záleží co je pro tebe lepší....já jsem to pochopil tak, že když máš zavřené klapky, tak tlačíš pouze jedním kanálem, čehož se využívá v malých otáčkách, abys docílil lepší přípravy směsy vířením a tím teda lepšího výkonu. Když je zaslepíš, tak jsou jakoby stále otevřené a v nízkých otáčkách tedy ztrácíš na krouťáku - jak tu píšou výš, pro někoho zanedbatelná změna, pro někoho ne...Otevřené by měli být, když máš vyšší otáčky, tlačíš oběma kanálama...myslím, že je to dobře popsáno na linku, co jsem uvedl výš...já mám to novější sání, takže nemám strach o ty osky klapek, že by šly do kytek, ale mám prosak kolem uložení těch osek, proto tam chci dát ty záslepky. Naštěstí to není dramatická oprava, takže se to dá zkusit před tím, než se bude (jestli vůbec) kupovat to ještě novější sání...akorát jsem si říkal, jestli nemá cenu řešit turbo, když mi tlačí olej do sání, ale to bude při 160tis asi normál....dát záslepky totiž neřeší příčinu mého problému...tak nějak jsem to pobral, takže když mi někdo osvětlí další věci, budu rád
