Stránka 3 z 4

Napsal: sob 15.10.2011 00:44
od bibikuba
Taky to ted řeším mám před facelift-tedy origo xenony s bílíma blinkrama..Mám úplně KO kryty-rozpraskaný,mlží se a jsou hnusně vyšisovaný.Určitě vím že by bylo nejlepší koupit po face světla a nandat je tam ale přijde mi to jako vyhozený peníze protože světlum vůbec nic neni..Sehnal jsem teda origo ty samé kryty-tedy s bílím blinkrem a koupil jsem kroužky.Budu to ted instalovat a ještě uvidim jestli tam ty kroužky dám protože je pravda že se na před face světla moc nehodí :( Fotky po instalaci dodám a sám jsem zvědav jak budou kroužky v origo před facelift světlech vypadat.Pokukoval jsem po nějakých fotkách na netu abych to viděl jak to vlastně v těch světlech vypadá ale nic moc jsem nenašel..Dám se teda do instalace a výsledek snad bude za něco stát..Nejsem taky zastáncem tuning krytů či světel proto jsem objednal origo kryty ale kroužky si neodpustím i když tam prostě nepatří :) :)

Napsal: pon 24.10.2011 11:34
od Jendix
Ahoj, řeším podobnou věc, tak se přidám s mým dotazem. Přemýšlím nad tím vyměnit u mé e61 původní žárovky engel eyes za něco podobného:

http://www.autoshop24.cz/xenony/eshop/1 ... load#anch1

nebo toto:

http://www.ebay.de/itm/BMW-LED-Angel-Ey ... 3f0e49fb64

Kdyby s tím měl někdo nějaké zkušenosti, rád uvítám nějaké rady či typy, případně názory jestli to tam vůbec dávat ?

Mám pár následujících otázek a nejasností?:

1. Jaká je původní spotřeba žárovičky - taky 5W
2. Je 5W spotřeba LEDek nebo je tam přidán odpor.
3. Jak složitá je montáž, musí se vyndavat světlo?
4. Vím že to asi není zcela podle pravidela, ale dalo by se s tím pak svítit jako se světly pro denní svícení? Šetřili by se tím trochu xenonová světla

Předem díky za odpověd, Jendix.

Napsal: pon 24.10.2011 11:53
od hurvajs77
5W je by mel byt vykon a ne prikon. Obdobne jako u klasicke zarovky treba 100W. Takze cim vyssi hodnota, tim i vetsi svetelny tok, tzn. sviti vice. Jinak predrazene odpory byt mohou, ale nemusi. Zalezi jestli LED marker je pro CAN-BUS nebo ne. Pokud ne, musel by pred nim jeste odpor, aby pocitac nehlasil, ze je praskla zarovka.

Na puvodni zarovce, bude napsano o jakou wataz jde.

Rozhodne se s LED svitit neda. I nejvykonejsi LED, dosahuji max. 60% svitivosti. Na denni sviceni mas normalni svela, tj. potkavaci. AE jsou vlastne jen parkovacky. Ale zkusit to muzes, uvidis co Ti reknou cajti. Osobne moc nechapu setreni xenoxu. Zase tak draha zalezitost to neni.

Napsal: pon 24.10.2011 12:53
od Jendix
hurvajs77 píše:5W je by mel byt vykon a ne prikon. Obdobne jako u klasicke zarovky treba 100W. Takze cim vyssi hodnota, tim i vetsi svetelny tok, tzn. sviti vice. Jinak predrazene odpory byt mohou, ale nemusi. Zalezi jestli LED marker je pro CAN-BUS nebo ne. Pokud ne, musel by pred nim jeste odpor, aby pocitac nehlasil, ze je praskla zarovka.

Na puvodni zarovce, bude napsano o jakou wataz jde.

Rozhodne se s LED svitit neda. I nejvykonejsi LED, dosahuji max. 60% svitivosti. Na denni sviceni mas normalni svela, tj. potkavaci. AE jsou vlastne jen parkovacky. Ale zkusit to muzes, uvidis co Ti reknou cajti. Osobne moc nechapu setreni xenoxu. Zase tak draha zalezitost to neni.


nešlo mi ani tak o šetření výbojky jako takové, ale spíš o světlo celkově (odrazná plocha, motory natáčení atd. - jsou to věci který prostě ve dne naprosto nevyužiješ, tak proč je prostě nevypnout)
asi je opravdu nejlepší řešení denní svícení přes dálková světla.. ptal jsem se čistě jen ze zájmu.. narazil jsem na ty LEDky na netu.. tak jsem se chtěl poptat.. ;)

jinak přes ty AE se to řeší např. u F10 a je to taky ledkama.. takže to asi nějak půjde.. je to jen otázky výkonu.. ;-) , říkal jsem si že e61 má ty světla co se konstrukce týče podobné..

Napsal: pon 24.10.2011 12:57
od hurvajs77
jj, u Fxx ano, ale nevim co tam presne je. Osobne jsem videl max. 9W. Takze by to mozna stacilo. Nicmene ja mam na E65 prave 6W a na sviceni to neni.

Napsal: pát 28.10.2011 15:19
od mex
Jo a abychom se vrátili k tomu tvému tématu....tak se koukni třeba na http://www.bmwstyle.cz :mad:

Napsal: pát 28.10.2011 17:10
od Fx
Včera jsem řešil LED markery H8 (dávají se do všech faceliftových posledních modelů) konkrétně pro E71 X6 rv 2011, dovolím si malé upozornění... U těch H8 je důležité nasměrovat diody přímo do světlovodů. Když nesměrují přímo do nich, je viditelnost kroužků hodně malá. Po správném seřízení to svítí opravdu dobře (zkoušeli jsme 6W verzi ve dvou provedeních).

Napsal: sob 29.10.2011 14:57
od Brátn
MOD: hoši pamatujte na slušné vychování, nebo budu zlej a to na oba/všechny ostatní zapojené, řeště si žabomyší války po SZ

k tématu:
co se týče předface světel:

halogeny nesvítí. Kdo dodělá HIDy je idiot co si zaslouží dát po čumáku a takový ty kecy, jo já to sundám až pojedu na technickou, tak těm přeju ať s tím jednou nabourají ne jejich vinou, jakmile policajti nebo viník zjistí, že jste měli HIDy a bude trvdit, že jste ho oslnili i kdyby jel za váma, tak máte spoluúčast za technickou nezpůsobilost vozidla k provozu a 7 bodů, takže papíry i na půl roku do čistírny, v nejhorším případě při čelní srážce s vozidlem, kde jste v tom nevině a máte HIDy a v jeho autě někdo umře nebo se těžce zraní, tak spoluúčast znamená, že jdete do čistírny vy ne jen papíry, stačí když bude mít viník průměrně dobrého právníka, takže začněte uvažovat hlavou a nebastlete věc, na které vás jednou můžou dostat

xenony svítí lépe a většinou lépe jak všechny neoriginály, jen musíte mít rozleštěné kryty, popřípadě vyměnit za jiné, rozebrání světel je za 10 minut, instaloval jsem členovi CCFL na parkovišti v obchoďáku a jezdí s nimi dodnes

dodělání AE, když už se pro to někdo rozhodne radím CCFL, LEDky svítí divně a nikdy ne tak celistvě jako CCFL, trafa odchází ano je to klasická věc, ale nové stojí kilo a já jezdil dva roky pravidelně 2x obě trafa do roka což jsem zvládal na reklamačku stále těch původních, takže koupit třeba 2 navíc a po prohození první reklamovat, světla se rozdělají napůl, při té příležitosti ideálně přeleští zvenku kryty, postup je tady psán několikrát i mnou, vlepí čirým silikonem kroužky pod skla, dráty se protáhnou dírou po parkovačce a zase složí, důležitá věc a opakuji to všem světla se vám mlží, protože jsou hermeticky uzavřené a nedýchají, takže překontrolovat vzduchovací kanálky (jeden je za blinkrem druhý myslím pod dálkou), samozřejmě je musíte mít kompletní včetně všech gum, každá má svůj význam jinak vám do nich poteče a ani hermetické zalepení silikonem vám nepomůže

žádné kroužky nenahrazují denní svícení, mě to sice šlo párkrát ukecat, ale to je 1,5 roku zpět a poslední dobou jdou i po těch dodělaných LEDkách na denní svícení, co má dneska každý z benzínky a pokud k tomu nejsou určené, tak je to až za 7 bodů za technickou nezůsobilost

poface:
neoriginály, většinou se nedodávají s xenonem, takže opět stejný problém, halogeny nesvítí a HIDy je bastl viz výše, pokud je někdo dodělá z originálních, tak jak je to potom s posudkem o bezpečnosti atd nevím, přeci jen zase používáte schválenou věc za neschválených podmínek, popravdě na tomhle vás můžou taky dostat

dodělání/předelání kroužků je každého volba, ale u poface to jde vždycky vidět, u předface je to aspoň za sklem a vidíte je jen svítit, navíc u neoriginálů musíte velikost kroužků hledat atd

originály, co k tomu dodat, za kvalitu mluví cena dají se sehnat i za 10 v dobrém stavu, ale pokud někdo chce světla v pořádku s novýma krytama, kolíkama a výbojkama ať čeká cenu 20 i více

výsledek: kdo chce vidět, mít lehké spaní a ušetřit ať koupí ověřené předface xenony, dodělání AE je pak snadné a rychlé

kdo rád experimentuje ať si koupí neoriginály a doufá, že budou v pohodě

kdo na to má a má možnost tak poface

Napsal: sob 29.10.2011 19:36
od Dettektorr
Jen se vmísím, co US denní svícení? Já ho mám od Snejka hotový (díky) a zatím žádný problém, ale na netu jsem se dočetl, že takto osvětlené auto za dne musí mít na skle reflektoru jakési označení, že může svítit těma dálkama jako denním svícením. Víte o tom někdo něco? Já to nechal aktivovat hlavně kvůli tomu, že mě v létě, když mám nalěštěný auto sralo, že při ostřiku skla jsem ostříknul i xenony a zablitá byla celá kapota :twisted:

Teď už v podstatě svítím jenom xenonem, protože ta mlha a šero je na piču, a protože sem brejlatej tak občas nevidím auto přede mnou, který svítí jen denníma a zadek nic. Tak teď svítím furt abych byl vidět i zezadu.

Napsal: sob 29.10.2011 20:41
od bibikuba
Bratn-krásně popsané a vysvětlené :) jen mám takovej dotaz-někde jsem tady viděl tu montáž kroužků do origo předface xenon světel ale nemůžu to najít..Píšeš že ty kroužky se lepí,jestli tomu dobře rozumím až za ty odrazová skla tedy mezi skla a žárovky nebo na skla z venku mezi kryt světla a odrazové sklo??Možná je to hloupej dotaz ale nezkoušel jsem jestli ty kroužky prosvítí to sklo pokud budou tedy vzadu a nebudou vlastně vidět..

Napsal: sob 29.10.2011 22:38
od Brátn
když koupíš ccfl kit pro E39 tak se lepí zavnitř jelikož mezi ten černý plast je nedáš na to jsou velké, takže ano mezi sklo a žárovku a díky tomu nejsou skoro vůbec vidět, když jsou zhasnuté, při rozsvícení to nemá vliv, měl jsem jedno světlo bez těch dálkových sklíček a svítily všechny kroužky stejně

Napsal: sob 29.10.2011 23:02
od bibikuba
no jo,každý sklo je vlastně jiný-nejlepší bude teda svítivost vyzkoušet :) pokud teda bude každej kroužek svítit jinak vyzkouším to bez dálk.skla...Díky za radu :)

Napsal: sob 29.10.2011 23:14
od Brátn
pak jsem měl všechny 4 skla a taky beze změny všechny svítily stejně, neměl jsem dálky, protože mi jedna praskla při vytahování, ne že by nesvítily stějně kroužky

Napsal: sob 29.10.2011 23:30
od bibikuba
jj, vyzkouším :)

Napsal: ned 30.10.2011 21:24
od Brátn
MOD: smazáno OT

Napsal: pon 31.10.2011 16:22
od Selix
Dettektorr píše:Jen se vmísím, co US denní svícení? Já ho mám od Snejka hotový (díky) a zatím žádný problém, ale na netu jsem se dočetl, že takto osvětlené auto za dne musí mít na skle reflektoru jakési označení, že může svítit těma dálkama jako denním svícením. Víte o tom někdo něco?


ze by RL jako na dodatecne montovanych dennich svetlech? taky mam US sviceni a uz me to napadlo, jestli by tam neco takovyho nemelo byt

Napsal: pon 31.10.2011 16:25
od Selix
Dettektorr píše:Jen se vmísím, co US denní svícení? Já ho mám od Snejka hotový (díky) a zatím žádný problém, ale na netu jsem se dočetl, že takto osvětlené auto za dne musí mít na skle reflektoru jakési označení, že může svítit těma dálkama jako denním svícením. Víte o tom někdo něco?


ze by RL jako na dodatecne montovanych dennich svetlech? taky mam US sviceni a uz me to napadlo, jestli by tam neco takovyho nemelo byt

Napsal: úte 01.11.2011 11:33
od Dettektorr
jo jo RL to je to označení. Prý tak musí být označeno světlo určené pro denní svícení.

Napsal: čtv 02.02.2012 20:42
od Bud
cmelak píše:No jasný pokuď chceš měnit angel eyes nekupuj LED ale CCFL, ty LEDkový vypadaj fakt komicky i když by jich tam bylo 50

CCFL svítí po celým obvodu stejně a hodně dobře.

http://aukro.cz/angel-eyes-ccfl-krouzky ... 54519.html






No já tam měl CCFL a svítí to tak mizerně, že jsem to vyhodil. Dokonce se několikrát stalo že jen problikávalo jedno světlo a nenasvítilo se to. Teď tam mám LED a nemůžu si stěžovat. V každém kroužku je 66 diod a tak to svítí rovnoměrně a dá se to použít jako denní svícení. rozhodně to nevypadá komicky, to spíš ty CCFL.

Napsal: pon 13.02.2012 23:02
od jarda
Jako denní svícení se to použít samozřejmě nesmí páč to není homologované (a opravdu to tak silně nesvítí) a s CCFL kroužky nás jezdí desítky a problémy jsou velmi vzácné - zpravidla je mají lidé kteří si ty "startéry" nacpou do světel, kde se jim přehřívají. Já jsem měl jedny i druhé kroužky a řekl bych že jediná výhoda diod je, že se připojí přímo na +12V a že se dokáží rozsvítit plynule. CCFL jsou zase hezčí (rozsvícené i zhasnuté) a svítí cca stejně silně.