Stránka 3 z 7
Napsal: stř 07.09.2011 08:40
od radokrno
magorcondoria píše:Pokud funguje vodní pumpa,měla by téct za chodu voda tou hadicí No.5 do expanzky.Zkontroluj její průchodnost,několikrát jsem takle tahal kousky plastů z chlazení.Nebo může být "zarostlá" ta trubička v chladiči.
Tu graf jsem kupoval v Kelly ca. před dvěma lety.Mám pocit že ,v It. je snad nejvíc výrobců vodních pump na světě.
jak se to veme když je expanska skoro prázdná tak neteče...
když doleju do plna tak prská???
Napsal: stř 07.09.2011 08:42
od radokrno
každopádně dnes jde ven....
vůbec se netěšim na povolení viskozní spojky...jde to pěkně na pytel,,poprvé jsem ji musel vyndat i s viskospojkou bez vrtule...nemohl jsem ji na řemenu udržet protáčela se řemenice na řemenu.
nějakej fígl....
Napsal: stř 07.09.2011 09:05
od Rejchy
Fígl je,vrazit velký šroubovák mezi šroubky co drží řemenici vodní pumpy.A až to bude zašprajcované tak povolit,ale pozor je tam obrácený závit na visce.
Napsal: stř 07.09.2011 10:16
od radokrno
jo to jsem tak udělal a zlomil jsem šroubovák...ted už to šlo dobře,páč jsem tušil že ji bude eště třeba sundat tak jsem ji nedotahoval jen jsem ji zasek prudší otočkou....jedu pro levnou pumpu na zkoušku...
Napsal: stř 07.09.2011 15:12
od radokrno
tak ,aaaaaaaa nepohlo ani starej chladič nepomoh...
řekl bych že to ani nebudetěsnění ,ale hlava
po startu jak teplým tak studeným to běří jakoby na 5 válců pak se to chytne..
ale tlakuje to hned po startu a přijde mi ,že cítím výfukové plyny s expansky.
no ted babo rad.
prodat nebo opravit.??
1.prasklá hlava-oprava cca 10 000kč
2.prosakuje čerpadlo-8 000 kč za repas
sumasumárum 20 000kč
a pak odejde todle támhle to.... nevim asi půjde někomu na díly.

Napsal: stř 07.09.2011 16:40
od Rejchy
Když to prodáš celé dostaneš prd.Když to budeš rozprodávat po dílech,tak dostaneš dost,ale zase to budeš rozprodávat rok.A co si za těch pár šušňů co za to dostaneš koupíš?

Napsal: stř 07.09.2011 17:55
od radokrno
nic ,budu chodit pěšky a slintat,,já výměnu hlavy nikdy nedělal,a nevim jestli bych to zvládnul....
ale co vim ,že je když už tak nový čerpadlo a rozvody.
nevim ani kde začít ,ale jedno nebo druhý musí být do zimy,ve stodole to jen tak dělat nepůjde a mít auto jen tak v garáži ...

Napsal: stř 07.09.2011 20:39
od radokrno
stejně si myslím že to dopadne tak že se do toho budu muset pustit...
páč za tu cenu to stejně nikdo neveme a mě to bude žrát...
jen bych poprosil jestli je to tady někde zhruba popsaný co a jak.jestli jo tak já jsem nic takový nenašel,takže jestli někdo ví ,jsem s tim.děkuji moc,zítra depozit a pomalu začnem.
Napsal: čtv 08.09.2011 21:33
od radokrno
Zdravim
potřeboval bych jak a čím zaaretuji spodek i hořejšek,ty bmw přípravky nemám.Postačí mi třeba na zaaretování spodku imbus velikosti 4-5?
A ještě jedna maličkost po nastartování mi po přiložení ruky na výfuk lítali na ruku čeerný srajdy.
Napsal: čtv 08.09.2011 22:07
od ThatsMe
Černé srajdy jsou saze neboli pevné částice, které produkuje každý diesel v důsledku nedokonalého spalování (bohatá směs, špatné vstřiky - překrytí paprsků nafty při vstřiku do spal. prostoru atd.), něco se usadí ve výfuku a při startu se to vlivem teplotního skoku uvolní. To je normální.
Kliku zaaretuješ trnem, který má průměry myslím 8mm v setrvačníku a 12mm v bloku, nebo tak nějak. Mně posloužil dlouhý torxový bit, jehož šestihrany skoro odpovídaly těmi průměry, ale kolikátka to byla, to si nevzpomenu, musel bys to vyzkoušet. Pamatuj, že čím líp trn sedne, tím to bude přesnější. A bezpodmínečně se musí rozšiřovat, když tam vrazíš něco, co se ti bude v bloku hongat s vůlí několik mm, jako bys tam neměl nic... Polohu 1. pístu v HU si ověříš značkou na setrváku, kterou najdeš pod gumovou zátkou naspodu zvonu na převodovce.
Aretační přípravek vačky si vyrob z plocháče, do kterého vyfrézuješ či vybrousíš "zářez" o šířce tloušťky té kontrolní plošky na vačkové hřídeli. Ta je mezi prvním ložiskem a 1. válcem, myslím. Další dotaz?

Napsal: čtv 08.09.2011 22:21
od radokrno
Nazdar
kde mi to asi tak zhruba může fičet,až povezu škécu do akvárka abych se na něco zaměřil.?
jak poznám ,že hlava už nebyla jednou broušená?
Jak vybrat správnou tloušku těsnění.?
Na co se při tý příležitosti eště kouknout.a co rovnou preventivně vyměnit.?
Napsal: pát 09.09.2011 00:02
od ThatsMe
Hlava bývá popraskaná mezi ventilama, ale to obvykle neplechu nedělá. A určitě dej nové šrouby. Zbytek nevím...
Napsal: pát 09.09.2011 08:31
od beny-maser
hlava bude prasklá mezi předkomůrkou a ventilem a nejčastěji to bude na 5. a 6. válci(mezi ventily to není potřeba moc řešit), kolikrát to bylo broušený neřeš, šířku těsnění ti pomůžou vybrat v krámě určujou to dírky v těsnění, tuším že jsou většinou tři. Pokud jsi vrt-kolínko tak ani šrouby nemusíš jednoznačně měnit, jen je zkontroluj jestli nejsou zkorodovaný nebo natáhlý. Já jezdím taky na starý.(taky vrt-koleno

)
Hlavně musí být díry pro šrouby dokonale čisté bez trošky vody!!!!(odsát a pak vyfoukat)
Napsal: pát 09.09.2011 10:38
od radokrno
tak a kde sehnat za dobrý peníz dobrý těsnění?
a pokud to bude prasklý tam kde píšete tak co s tim?nic,..?
Napsal: pát 09.09.2011 19:15
od beny-maser
těsnění kup třeba v kelly victor reinz (není to favorit, takže je dost mastný),jinak origo těsnění vyjde na 100€ plus daň, prasklou hlavu nechat zavařit
Napsal: pon 12.09.2011 19:49
od radokrno
tak je dole,hlava bude zřejmě prasklá mezi ventilama na prvním pístu.
zítra jde na zkoušku..tak uvidíme moc šancí na nepopraskání ale nedávám.

Napsal: pon 12.09.2011 20:01
od beny-maser
máš foto?ti to řeknu hned,tak na 90%
Napsal: pon 12.09.2011 20:15
od radokrno
ne nemám ale jestli chceš tak zítra dopoledne,,,
Prosim tě mám sundaný hydraulický zdvihátka,dají se nějak v tom to stavu ověřit správná funkčnost?
dále bych rád věděl zda-li je možná nějaká náhrada za hadičky které jsou u vstřikovačů ,myslím ty co jsou mezi sebou,šli dolu hrozně špatně tudíž výměna nutná.
Dále jedna ta lišta ,na horní straně řetězu je uchycena jedním nebo dvěma štefty,nemohl jsem ji sundat tudíž jsem ji tam nechal,držela mi na spodku a nevím jak ji z toho čepu vyndat,je tam malinko prasklá,ta napínací je pro mne v dobrým stavu.
Napsal: pon 12.09.2011 20:30
od radokrno
a tlouštku těsnění podle čeho?těsnění mělo 3 malinký dírka vedle sebe?
Napsal: pon 12.09.2011 20:55
od beny-maser
tak bod 1. zdvihátka zkontorlovat nejdou nebo hodně těžko,pokud je vrátíš přesně tam kde byly tak nemusíš nic řešit,pokud jsi je zamíchal a nebo budou hlavu vařit tak je musíš vypráznit, kvůli vymezení vůle na ventilu,protože to zdvihátko umí pouze olej přisávat
2. hadičky kup jednoznačně nové cena cca 20kč za metr
3.lištu musíš posoudit sám jak moc jsi ji poškodil
4. těsní je značený těma třema dírkama, kup to stejný