Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 523 vs 528

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Chci si trochu uzit zivota, paradne se svezt, nikdo nevi co bude zitra..
To, ze si potrpim na nekolik desitek let stara auta, ktera stoji za to, to je moje srdecni zalezitost, me zivotni poslani.

Nekdo ma auto na prepravu z bodu A do bodu B, ja mam auto na prepravu z bodu A do bodu B, dalsi auto na "byt Oldschoolerem", dalsi auto na svezeni jako kral, posledni auto na svezeni z Nemecka, nechtel jsem jet autobusem :?
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#42 Příspěvek od jakdojinej »

neoplyvam financemi, takze jsem vsechno to co pises musel nacpat do jednoho povozu a hle je tu BMW e39 528i a spokojenost :D

pozn.: az na to nemecko, tam jsem busem musel :?
Miguelmk
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 23.05.2010 00:00

#43 Příspěvek od Miguelmk »

díky všem za názory a postřehy, takže vítězem je 528i :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od JaraX »

jakdojinej píše:neoplyvam financemi, takze jsem vsechno to co pises musel nacpat do jednoho povozu a hle je tu BMW e39 528i a spokojenost :D

pozn.: az na to nemecko, tam jsem busem musel :?


jeslti řešíš provozní naklady, tak nevím proč brát E39 když má vyšši provozní naáklady jak E38, jelikož veškery karosářský díly sou na tu mrdku petkovou hrozně drahy, resp neMkovy neface sou sice levny ale taky pěkně hnusny, kdežto na sedmu jelikož jich není tolik se dá koupit všecko levně, jak interiery, tak dveře, kapota, narazníky apod, ceny brzd a podvozkovych dilu sou stejny, navíc je to kus auta a né takovej plasták, takže se spíš mrkni po pěkné E38, a jak píše Jawak, 5.0i, resp 5,5i je na cestováni opravdu idealni motor, nesmíš ho moc vytáčet a pak i prd žere, jak se vytáči tak žere neuměrně víc ,ale když jezdíš v nízkých otáčkách, jede lip jak ta 2,8ma a žere mín, ale obavam se že v čr V12ky v dobrým stavu už moc nejsou.
já když kupuju auto tak mi jde převážně o poměr cena výkon, resp co mi auto poskytne za danou cenu, bud chci sportovní auto na blbnutí a vzal bych E36 a nebo pohodlné auto s bohatou výbavou a to je zas E38, E39 bych si pořidil leda v touringu jako pracanta,

pokud se rozhoduješ mezi 528i a 523 tak jsem ted jezdil obojím a té dvatrojce se musí hrozně šlapat za krk a pak žere víc, takže 2,8,
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#45 Příspěvek od jakdojinej »

me se petky libej zkratka vic, tak proto, sorry :D a naklady resim v rámci mezí, mel jsem e30, e36 moc maly, pak e34 (jen 520i, moc pomaly), jel jsem i e32 a e38 a na me jsou uz zbytecne velky. mno a jak rikam e39 se mi proste libi a je to takovej hezkej stred v tom vsem :wink:

a na opravy me vsechny tyhle auta staly + - stajne

jedina moje vytka co se designu tyce by smerovala ke standartnimu prednimu narazniku e39, ten je jaksi nic moc, ale ten ja beztak nemam (je tam nandana ta verze s kulatejma mlhovkama ) , tak co...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od JaraX »

jakdojinej píše:me se petky libej zkratka vic, tak proto, sorry :D a naklady resim v rámci mezí, mel jsem e30, e36 moc maly, pak e34 (jen 520i, moc pomaly), jel jsem i e32 a e38 a na me jsou uz zbytecne velky. mno a jak rikam e39 se mi proste libi a je to takovej hezkej stred v tom vsem :wink:

a na opravy me vsechny tyhle auta staly + - stajne

jedina moje vytka co se designu tyce by smerovala ke standartnimu prednimu narazniku e39, ten je jaksi nic moc, ale ten ja beztak nemam (je tam nandana ta verze s kulatejma mlhovkama ) , tak co...


tak E38 vyhrala cenu Best BMW design ever, narozdil od odporne E39 :)
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od ericV8 »

kup si e39 V8 :) motor M62 4,4i, to je pojezdenicko. Mel jsem 525i vezri 2,3 eko, no to byl desnej lenoch, kdyz sjem chtel jet tak jsem tomu musel opravdu hodne davat a pak to vic zralo, nez ted, kdyz mam 4,4i E39 to jen lechtam a proste to jede spotreba kolem 10-11 pri bezne jizde mesto/venek ... pri dalkove se dostanu i na 9 pri rychlsoti 130. Takze fakt jako ta spotreba byla pomalu stejna pri me jizde u 2,3 jak ted ... ale zase kdyz by jsi jel fakt jak lenoch s tou 2,8i tak se dsotanes taky niz ... zalezi jaky volis styl jizdy.
Jednoduse, rezerva na plynu nikdy neskodi, cim vyssi obsah neznamena vyssi spotrebu. Zas kdyz mas vyssi obsah muzes jet na pul plynu nez s nizsim, kterej musis vic tocit a i ten motor dostava vic na prdel ...

ve srovnani s 5,0i e38 a moji e39 4,4i kdy jsem to porovnaval s Bambinem v Praze je ten vykon vicemene na stejne urovni. e38 tahla lip o neco od spodu, ale v konecne fazi to vyslo celkem na stejno e39 je zas lehci. A spotreba u e38 5,0i jen i litr vetsi. Ale zas ten pojezd a zvuk 12 V je proste taky jinde
sedma je sedma, ma to taky sve kouzlo ... rovnez jako i petka je pro nekoho resena designove lepe ... kazdej ma proste jiny vkus a nemuzeme mit porste vsichni stejnej .... i ja chci jednu domu e38 vedle e39 :)

Jinak na e39 je ND uz taky jako smeti za dobrou cenu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od JaraX »

ericV8 píše:kup si e39 V8 :) motor M62 4,4i, to je pojezdenicko. Mel jsem 525i vezri 2,3 eko, no to byl desnej lenoch, kdyz sjem chtel jet tak jsem tomu musel opravdu hodne davat a pak to vic zralo, nez ted, kdyz mam 4,4i E39 to jen lechtam a proste to jede spotreba kolem 10-11 pri bezne jizde mesto/venek ... pri dalkove se dostanu i na 9 pri rychlsoti 130. Takze fakt jako ta spotreba byla pomalu stejna pri me jizde u 2,3 jak ted ... ale zase kdyz by jsi jel fakt jak lenoch s tou 2,8i tak se dsotanes taky niz ... zalezi jaky volis styl jizdy.
Jednoduse, rezerva na plynu nikdy neskodi, cim vyssi obsah neznamena vyssi spotrebu. Zas kdyz mas vyssi obsah muzes jet na pul plynu nez s nizsim, kterej musis vic tocit a i ten motor dostava vic na prdel ...

ve srovnani s 5,0i e38 a moji e39 4,4i kdy jsem to porovnaval s Bambinem v Praze je ten vykon vicemene na stejne urovni. e38 tahla lip o neco od spodu, ale v konecne fazi to vyslo celkem na stejno e39 je zas lehci. A spotreba u e38 5,0i jen i litr vetsi. Ale zas ten pojezd a zvuk 12 V je proste taky jinde
sedma je sedma, ma to taky sve kouzlo ... rovnez jako i petka je pro nekoho resena designove lepe ... kazdej ma proste jiny vkus a nemuzeme mit porste vsichni stejnej .... i ja chci jednu domu e38 vedle e39 :)

Jinak na e39 je ND uz taky jako smeti za dobrou cenu.


ok, tak mi sežen teda obě FL světla za 5k, M přední narazník za trojku, m zadní za dvojku, dveře za 2k, apod
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od ericV8 »

JaraX píše:
ericV8 píše:kup si e39 V8 :) motor M62 4,4i, to je pojezdenicko. Mel jsem 525i vezri 2,3 eko, no to byl desnej lenoch, kdyz sjem chtel jet tak jsem tomu musel opravdu hodne davat a pak to vic zralo, nez ted, kdyz mam 4,4i E39 to jen lechtam a proste to jede spotreba kolem 10-11 pri bezne jizde mesto/venek ... pri dalkove se dostanu i na 9 pri rychlsoti 130. Takze fakt jako ta spotreba byla pomalu stejna pri me jizde u 2,3 jak ted ... ale zase kdyz by jsi jel fakt jak lenoch s tou 2,8i tak se dsotanes taky niz ... zalezi jaky volis styl jizdy.
Jednoduse, rezerva na plynu nikdy neskodi, cim vyssi obsah neznamena vyssi spotrebu. Zas kdyz mas vyssi obsah muzes jet na pul plynu nez s nizsim, kterej musis vic tocit a i ten motor dostava vic na prdel ...

ve srovnani s 5,0i e38 a moji e39 4,4i kdy jsem to porovnaval s Bambinem v Praze je ten vykon vicemene na stejne urovni. e38 tahla lip o neco od spodu, ale v konecne fazi to vyslo celkem na stejno e39 je zas lehci. A spotreba u e38 5,0i jen i litr vetsi. Ale zas ten pojezd a zvuk 12 V je proste taky jinde
sedma je sedma, ma to taky sve kouzlo ... rovnez jako i petka je pro nekoho resena designove lepe ... kazdej ma proste jiny vkus a nemuzeme mit porste vsichni stejnej .... i ja chci jednu domu e38 vedle e39 :)

Jinak na e39 je ND uz taky jako smeti za dobrou cenu.


ok, tak mi sežen teda obě FL světla za 5k, M přední narazník za trojku, m zadní za dvojku, dveře za 2k, apod


zadni Mkovej naraznik jsem origo koupil za 2,5 tis. byl akorat dodrenej, ale stejne sel na novej lak ... Predni to stejne. Svetla jsem videl za 8 k obe ... ale i za 14, vzdycky porste zalezi na koho narazis. Nesmis hned psat Wincenotvi, kterej proste ceny drzi ... ted jsem od nej treba koupil M-paketovy tlumice za 6k ve vybornem stavu .... nektere dily jsem zas sehnal dalko levneji jinde .... Ale tim jsem nechtel rict ze na e38 jsou drazsi ... jen jsem poukazal na to, ze na E39 se daji rovnez sehant dily dobre ...
jakdojinej
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: stř 28.10.2009 01:00
Bydliště: Praha

#50 Příspěvek od jakdojinej »

JaraX píše:tak E38 vyhrala cenu Best BMW design ever, narozdil od odporne E39 :)


se tady asi proste neshodnem, co kus to jinej vkus:)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od JaraX »

Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Ono je rozdíl v tom, kupovat naleštěnou opravenou totálku bez škrábance v ČR a nebo oťukaný, poškrábaný auto z Německa, které sice vypadá jako nic moc, ale to běžný český občan odsuzuje a koupí radši namašlený vrak :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od JaraX »

Jawak píše:Ono je rozdíl v tom, kupovat naleštěnou opravenou totálku bez škrábance v ČR a nebo oťukaný, poškrábaný auto z Německa, které sice vypadá jako nic moc, ale to běžný český občan odsuzuje a koupí radši namašlený vrak :lol:


to máš pravdu, nicmene todle s tím nema nic společnýho, stačí stát pár dni pod stromama a je vymalováno.
Odpovědět