Stránka 3 z 4
Napsal: úte 04.05.2010 10:00
od Pyron
Ano, světlo bych viděl. Tchán mi to taky radil, měl takový problém kdysi u forda. Já garážuji a auto ještě zamykám, vzhledem k tomu že mám řadovou garáž bez oken, tak je v té tmě celkem vidět, zda-li něco nesvítí. Uvidíme co "diagnóza" elektrikáře objeví..
Napsal: úte 04.05.2010 23:12
od jurasis
Pyrone, na autorizák se určitě vyser, nic nenajdou a bude to ranec. Tohle je pro někoho, kdo rozumí elektrice a bude systematicky hledat... Stačí multimetr...
Mimochodem, může to trvat, ale dycky to jde najít...

Napsal: stř 05.05.2010 20:41
od martin-taxi
Zkus vytahnout pojistku od dálkového ovládání centrálu. Je v kufru 7,5A.
Takhle mi žrala 530d proud asi půl roku,než jsem na to přišel.... Nechtěla se mi uspat...

Napsal: stř 05.05.2010 22:10
od Pyron
martin-taxi píše:Zkus vytahnout pojistku od dálkového ovládání centrálu. Je v kufru 7,5A.
Takhle mi žrala 530d proud asi půl roku,než jsem na to přišel.... Nechtěla se mi uspat...

Dík za tip, ale nedá mi otázka laika: copak pojistka žere proud?
Napsal: stř 05.05.2010 22:34
od Holly
MNo pojistka ne, ale když ji vyndáš tak přerušíš poškozený obvod a ten ti pak nežere proud

Napsal: čtv 06.05.2010 07:43
od Pyron
Holly píše:MNo pojistka ne, ale když ji vyndáš tak přerušíš poškozený obvod a ten ti pak nežere proud

Jasně, ale když vyndám pojistku, tak v zásadě asi něco přestane fungovat, ne?
Napsal: čtv 06.05.2010 07:47
od pepino5xx
Ano a pokud máš dostatečně dimenzovaný multimetr, tak zjistíš který ten okruh je žrout a víš, kam se máš zaměřit.
Napsal: čtv 06.05.2010 14:16
od Pyron
pepino5xx píše:Ano a pokud máš dostatečně dimenzovaný multimetr, tak zjistíš který ten okruh je žrout a víš, kam se máš zaměřit.
Tak to je práce pro toho pána, kterému jsem to odvezl...
Napsal: stř 12.05.2010 15:55
od Elektro
nějaké info čím to bylo ?

Napsal: stř 12.05.2010 16:13
od Pyron
Elektrikář mi právě řekl, že během těch dnů co auto má, tak na baterce nebyl žádný úbytek (mě to taky třeba měsíc drželo bez problému). Takže do pátku projde jednotlivé okruhy, u kterých byly diagnostikou vyhodnoceny chyby (i staré). Všechny chyby odstraní a auto mi vrátí. V případě, že se mi to bude opakovat, auto mu nechám na dlouhou dobu, kdy bude čekat a hledat... Mno žádná sranda.
Napsal: stř 12.05.2010 16:20
od Elektro
To se hledá opravdu těžko,když měsíc funguje a pak je death.

Určitě pak napiš čím to bylo.Díky
Napsal: pát 14.05.2010 23:47
od landys
Tohle až taková sranda není, už si tím procházím pěkně dlouho!
Baterii mám novou (92 je dostatečná) a běžně po týdnu nenastartuju. Jediný zásah je autoalarm Magicar s dálkovým startem, atd. Nebylo jednoduché ho tam dostat, kvůli bus komunikaci...
Dobíjení skvělé. Odběry se měří těžko, protože auto usíná 10 minut po úplným vypnutí a uzamknutí, takže je to spíš na nějaký lepší registrační přístroj. Možná to neusne dokonale kvůli alarmu... Odpojovat jednotlivé větve a čekat na usnutí je práce na týden, jsou tam dvoje pojistky a moc rlzných okruhů. Při prvním měření to ale nijak katastrofálně nežralo!
Lampičky v kufru apod. nehrozí, to jsou věci, co po cca 10 minutách taky zhasínají. Navíc, nejhorší jsou závady, co se občas projeví a pak zase dlouho žádný výskyt
Co se ježka týče, tak netuším, ventilátor vypadá, že běhá perfektně.
eagle píše:příčin může být několik.. samo včetně staré baterie. Začal bych testem baterie a změřením odběrů.. škoda že nejsi z Prahy..
Napsal: pon 17.05.2010 10:30
od Pyron
Tak dneska jedu pro auto. Za těch deset dní, co auto stojí u elektrikáře v garáži, se neprojevil žádný neopodstatněný odběr a po deseti minutách všechno vypíná - tak jak má. Vymazal mi pár chyb na diagnostice, všechny starší, ale nic souvisejícího s odběry. Nechce ani korunu, že prej závadu nenašel a tedy neodstranil. Až se to projeví opětovně, nechám mu auto na delší dobu a říkal že půjde po kabelech - tapec apod. sračky půjdou pryč. To je fakt k nasrání, já snad nebudu mít bmw bez problému...
Napsal: pát 11.06.2010 17:59
od Achmed
mám přesně to samé u 46 328i, měl jsem původní baterku, tak jsem si říkal, to bude tim, koupil jsem novou a tak na měsíc to dalo pokoj, možná taky tim, že sem míň jezdil, ale teď opět to samé, auto 3x nastartuju a je mrtvý, baterka je tak vyždímaná, že nerozsvítí ani kontrolky...takže autem už týden nejezdím, páč je to o strach někde zůstat viset, v neděli to de k elektrikáři, tak stli objeví čim to je, tak dám vědět

Napsal: pát 11.06.2010 21:55
od JaraX
Pyron píše:Tak dneska jedu pro auto. Za těch deset dní, co auto stojí u elektrikáře v garáži, se neprojevil žádný neopodstatněný odběr a po deseti minutách všechno vypíná - tak jak má. Vymazal mi pár chyb na diagnostice, všechny starší, ale nic souvisejícího s odběry. Nechce ani korunu, že prej závadu nenašel a tedy neodstranil. Až se to projeví opětovně, nechám mu auto na delší dobu a říkal že půjde po kabelech - tapec apod. sračky půjdou pryč. To je fakt k nasrání, já snad nebudu mít bmw bez problému...
to si totiž nesmíš kupovat E39 která je samej problém. nicméně si myslím že odhalit todle by neměl byt problém.
dělaj to ti elektrikáři opravdu dobře? tzn nechají auto uspat?
navíc nevím jakou tam máš baterku, ale pokud se ti třeba 100Ah vybije za noc, tzn za 12 hodin, tak musí žrát daná věc kolem 10A, pokud by to byla jedna žarovka nějakyho osvětlení v kabině, tak to je 1A cca, to je hovno, to by vybíjelo auto několik dní, vypada že to se ti neuspava jednotka, tzn po vybiti bych zkusil ty jednotky ochytat, budou teple, nedokažu si představit co by ti vyžralo baterku třeba za 20min, to by musel byt strašnej proud.
chce to zdiagnostikovat uplně všecky jednotky v autě, jeslti se neobjevuje např chyba "internal error", pak jít do kodovani všech jednotek a zkontrolovat jeslti jsou v normalním režimu a ne v nějakym vyvojovym (production) modu, někdo se do toho mohl rypat diagnostikou a něco zkurvit.
Napsal: pát 11.06.2010 22:11
od Pyron
Elektrikář vymazal všechny chyby na diag. a vozidlo mi předal. Nevzal jsi ani korunu se slovy: "nic jsem nenašel, tedy nic jsem neopravil - zavolejte až bude auto prázdné, dojedu na místo, protože téměř určitě bude stále odběr". Prej to může být nějakým volným kabelem, který občas zůstane někde na kostře a ta to vymlátí. Od té doby mám auto v pořádku, ale déle jak tři dny nikde nestálo. Nejkratší doba, za kterou se mi auto vymlátilo (neměřeno, zkrátka čas od vysednutí po nasednutí) byla něco přes 40 hodin - a šla domrtva (ani centrál nešel). Ale na druhou stranu se mi to jednou projevilo po deseti dnech a v autě šlo vše, jen se neotočil starter.
to Jarax: neser, neni auto na kterém by se něco nesralo - vzpomeň si na své lapálie a cestu k jejich odstranění..
Napsal: pát 11.06.2010 22:16
od JaraX
Pyron píše:Elektrikář vymazal všechny chyby na diag. a vozidlo mi předal. Nevzal jsi ani korunu se slovy: "nic jsem nenašel, tedy nic jsem neopravil - zavolejte až bude auto prázdné, dojedu na místo, protože téměř určitě bude stále odběr". Prej to může být nějakým volným kabelem, který občas zůstane někde na kostře a ta to vymlátí. Od té doby mám auto v pořádku, ale déle jak tři dny nikde nestálo. Nejkratší doba, za kterou se mi auto vymlátilo (neměřeno, zkrátka čas od vysednutí po nasednutí) byla něco přes 40 hodin - a šla domrtva (ani centrál nešel). Ale na druhou stranu se mi to jednou projevilo po deseti dnech a v autě šlo vše, jen se neotočil starter.
to Jarax: neser, neni auto na kterém by se něco nesralo - vzpomeň si na své lapálie a cestu k jejich odstranění..
ja na E38 žadny problemy prakticky neměl, a hlavně jsem neměl nikdy jedinou "závadu" jako takovou, vše jen zkurveniny od přechozích 9ti majitelů.
rozhodně jsem nemusel nikdy řešit takovydle sračky
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=83305
Napsal: ned 13.06.2010 09:59
od jurasis
Jj, Jaraxi, není nad to, soudit všechny E39ky podle jednoho auta, navíc o který se někdo evidentně nestaral...

Pěkně jsi to tady zasral a pořádná rada žádná, navíc jsi ani E39ku neměl...

A na snad jedinou rozumnou větu od tebe o počítání ampér:
Myslím, že tohle bude kámen úrazu:
"Prej to může být nějakým volným kabelem, který občas zůstane někde na kostře a ta to vymlátí"...
Tak nám Jaraxi spočítej, za jak dlouho to vymlátí 100Ah baterku...
Jen tak na okraj pro ostatní: jen vnitřní osvětlení u E39 má odběr 10A (každá žárovka cca 0,5A)... Tak se nedivte, kdo máte starší baterku a budete někde hoďku a půl pulírovat interiér s rádiem na plný kule, že to bude blbě startovat...

Napsal: ned 13.06.2010 10:56
od Pavelkac
to Pyron: Takové problémy ti opravdu nezávidím,snad to brzy najdeš.
Jinak,volný kabel který se občas dotkne kostry je nesmysl,hned ze 2 důvodů:
1- všechny kabely jsou schované za pojistkama a zkrat na kostru znamená spálení pojistky a poté odběr - 0
2- Kdyby náhodou takový drát za pojistkou nebyl a dotkl se kostry,tak ho najdeš velmi rychle-podle kouře.Zkuste si libovolným autokabelem propojit póly na baterce a uvidíte,jak dlouho na něm vydrží izolace-za několik sekund shoří.
Je velmi pravděpodobné toto:
JaraX: " ...vypada že to se ti neuspava jednotka, tzn po vybiti bych zkusil ty jednotky ochytat, budou teple,..."
Já jsem u mého auta zpozoroval,že umí baterku (mám 100Ah) pěkně šťavit,když mám auto na nabíječce a baterka už je nabitá a jde do ní tak 0,5A,tak stačí jen odemknout auto a třeba jen rozsvítit obrysovky a hned na měřáku naskočí odběr 15A a když rozsvítim xenony tak to jde až na konec rozsahu-přes 30A.
Jinak já s baterkou problém nemám,na nabíječku jí občas píchnu v práci,když na autě něco dělám,tak ať se nevybíjí,těch světýlek vnitřního osvětlení je tam až dost.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Napsal: ned 13.06.2010 11:20
od JaraX
jurasis píše:Jj, Jaraxi, není nad to, soudit všechny E39ky podle jednoho auta, navíc o který se někdo evidentně nestaral...

Pěkně jsi to tady zasral a pořádná rada žádná, navíc jsi ani E39ku neměl...

A na snad jedinou rozumnou větu od tebe o počítání ampér:
Myslím, že tohle bude kámen úrazu:
"Prej to může být nějakým volným kabelem, který občas zůstane někde na kostře a ta to vymlátí"...
Tak nám Jaraxi spočítej, za jak dlouho to vymlátí 100Ah baterku...
Jen tak na okraj pro ostatní: jen vnitřní osvětlení u E39 má odběr 10A (každá žárovka cca 0,5A)... Tak se nedivte, kdo máte starší baterku a budete někde hoďku a půl pulírovat interiér s rádiem na plný kule, že to bude blbě startovat...

děte doprdele s těmadle idioitskyma kecama, tak ja se na vas vyseru a vyřešte si to sami teda když vam moje rady vadi.
že se u E39 zanašejí brzdovy valce bordelem není žadny zanedbany auto, to mě řikal přijmaci technik v BMW že tam takle jezdili i pul roku stary auta, takže než otevřeš hubu tak se laskavě zamysli. a nebo je E39 tak nachylny auto že s ním prostě nesmí stávat pod stromama? že jsou na to předraženy dily oproti E38 je taky pravda, že není zdaleka tak pohodlny taky. jako E39 se vyplatilo koupit možna novou kde byl proti E38 rozdil pul mega, ale jetou ktera stojí stejně jak E38 to je celkem pičovina.
a to že se na tom autě neda ani zkontrolovat nebo vyměnit brzdovka bez rozdělavani pylaku mi taky nepřijde moc fajn. nehledě na to že to ma jiny kola než všecky ostatní BMW, takže prostě i s kolama je problem a takovych věcí ti mužu vyjmenovat hromadu.
pokud jde drát přimo na kostru tak se baterka nevybije ale maximálně bouchne, zkus si zkratovat baterku a uvidíš. a pokud vím tak každej drát v tom autě je jištenej pojistkou, minimálně tou hlavní 200A která je v kufru, takže pokud by to zkratlo na kostru, nikdy to nemuže vybit 100Ah baterku dřiv jak za 30min, to je celkem logicky. a že by se vytvořil takovej přechodovej odpor že by tam teklo třeba 29A přes 30 pojistku, to je taky realny jak svina, dělá to nějaká jednotka. kdyby to bylo osvětlení tak snad vidí že to auto sviti. Jelikož jsem už diagnostikoval nějakou tu stovečku aut tak vím co kde byva a myslím že se něco neuspava, s oblibou to dělavaj videomoduly