Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 525TDS za tepla dlouhe starty

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Matrix Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 126
Registrován: čtv 17.03.2005 01:00
Bydliště: Heřmanův Městec

#41 Příspěvek od Matrix Člen Klubu »

vlastnil sem 525 TDS e34 a měl strejnéj problém studený chytlo na otočení i při -25C ale teplí točí točí a tak po 4 až 6 otočení teprve nastartuje
celej problém byl v tom že motor neměl tlaky vzhledem k datumu výroby sem nechtěl investovat ani korunu ,jelikož spotřeba a výkon byl v pohodě tak sem pouze upravyl žhavení aby zaplo při každým zapnutí klíčku na 20vteřin a chytalo to na cuknutí i telplý
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#42 Příspěvek od radokrno »

u mne problem se starty vyřešen..čerpadlo 515,E-34 TDS 1995 tour
problem vyřešen....teplý starty na cvrnk...i studený...

po koupení dvou nefunkčních čerpadel..
první bylo mrtvý na spodek-nejspíš po používání BIONAFTY a odstávce a neuschování ,ponořené v naftě..,,zarostl spodek čerpadla..rozdělovací hlava čerpadla...

druhý bylo mrtvý na horní díl čerpadla...po namontování motor startoval ,ale po sešlápnutí plynu nereagoval..zatuhl zřejmě machanismus...prostě čerpadlo dlouho stálo a nebylo v naftě.

moje původní čerpadlo se přetěsnilo pod víčkem horní části čerpadla a pod horní hlavičkou a je po prosakování...pročistil se komplet mechanismus ,nastavilo se vše na výrobní stav a LUXUS...po konzultaci s panem D..jsme dospěli k názoru ,že kupovat tímto způsobem je hroznej hazard.

čerpadlo netěsnilo,a mechanismus byl olepen bordelem .. mám z toho fakt radost

ted eště dostat peníze za čerpadlo zpět snad se domluvíme s Prahou.
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#43 Příspěvek od fubutomas »

Cekam na vyplatu a bezim koupit zhavicky 8) potrebuju jeste promerit jestli mi to dobiji,nebo je baterka K.O. protoze vydrzi sotva tejden :(
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#44 Příspěvek od radokrno »

rovnou jí vyhod..já jio mám na radio v garage..na tds je potřeba fakt štáva...sehnal jsem v akci za 2300 kaček se startovacím proudem 850 A
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#45 Příspěvek od radokrno »

žhavičky ti podle mně moc nepomůžou i když....ale ta baterka ti udělá zázraky uvidíš...
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#46 Příspěvek od fubutomas »

Ja mam na radio v garage zasuvky :D ok,zkusim nejprve tu baterku... prece jenom kdyz to vyndam z nabijecky,tak ty prvni starty jsou celkem v pohode.. pak zacina slabnout a stoji to vic a vic za hovno
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#47 Příspěvek od radokrno »

to já taky...ale nemám kabel do toho radia
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#48 Příspěvek od fubutomas »

tak jsem zmeril kolik je na baterce pri nastartovanem motoru a nameril jsem 12,3V coz je malo... takze bude neco v altiku v cici.. to vysvetluje to,ze ta baterka vydrzi tejden... co tam odchazi nejcasteji a jake jsou tak cena ND?Diky
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#49 Příspěvek od fubutomas »

Tak uz to dobiji,byla tam nejaka spatna kostra od motoru ke kastli :?
Starty jsou lepsi jak to s tim motorem poradne toci,ale stale to neni ono,kdyz to scipnu a napr do 5 vterin startuju,tak to chytne dobre,pokud to stoji treba 10min,tak jak kdy,nekdy dobre,nekdy to toci dlouho :?
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#50 Příspěvek od kizby »

ahoj mám stejný problém, vyřešil jsem to tím, že jsem odpojil čidlo na teplotu žhavení, to znamená, že auto žhaví i za tepla a chytá perfektně. Oprava zadarmo, 10 minut práce a čerpadlo na repas zatím počká. Kdyžtak písni do SZ
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#51 Příspěvek od oldaf »

kizby píše:ahoj mám stejný problém, vyřešil jsem to tím, že jsem odpojil čidlo na teplotu žhavení, to znamená, že auto žhaví i za tepla a chytá perfektně. Oprava zadarmo, 10 minut práce a čerpadlo na repas zatím počká. Kdyžtak písni do SZ
jo a drží ti to na volnoběh 1000 otáček.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#52 Příspěvek od Kail »

Proč?Myslím že teplotní čidlo pro žhavení nemá s volnoběhem/dávkováním paiva nic společného ne?
Rád se nechám poučit :idea:
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#53 Příspěvek od oldaf »

Kail píše:Proč?Myslím že teplotní čidlo pro žhavení nemá s volnoběhem/dávkováním paiva nic společného ne?
Rád se nechám poučit :idea:
To jsem si taky myslel že to nic jinýho kromě žhavení neovlivní ale po odpojení čidla mi vyskočily otáčky motoru na volnoběh přes 1000ot. Vyzkoušej to také, třeba to dělalo jen mě.
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#54 Příspěvek od fubutomas »

Kde presne najdu to cidlo?Obcas se mi jeste stava,kdyz stojim na krizovatce,tak na volnobeh to zacne tak trosku poklepavat v motoru,drbnu o plyn a prestane to... za chvily treba zase,jenom na volnobeh a dela to jen obcas
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#55 Příspěvek od fubutomas »

Rekne nekdo kde je to cidlo? Diky :wink:
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#56 Příspěvek od oldaf »

fubutomas píše:Rekne nekdo kde je to cidlo? Diky :wink:

číslo 8
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Palom
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: úte 27.01.2004 01:00
Bydliště: Zilina

#57 Příspěvek od Palom »

kizby píše:ahoj mám stejný problém, vyřešil jsem to tím, že jsem odpojil čidlo na teplotu žhavení, to znamená, že auto žhaví i za tepla a chytá perfektně. Oprava zadarmo, 10 minut práce a čerpadlo na repas zatím počká. Kdyžtak písni do SZ


Ja som urobil tiez to iste a chyta to dobre, otacky su 750 neviem preco by mali mat 1000 ot.??????? Akurat sa mi zda ze je vyssia spotreba. Ale cerpadlo dam na repas do Bosch servisu. Nebudem cakat ked ma to niekde necha ;-)
Palom
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: úte 27.01.2004 01:00
Bydliště: Zilina

#58 Příspěvek od Palom »

fubutomas píše:Rekne nekdo kde je to cidlo? Diky :wink:


u 525 TDS je medzi 5 a 6 valcom
kizby
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: pát 28.12.2007 01:00
Bydliště: Teplice

#59 Příspěvek od kizby »

zdar omlouvám se že jsem dlouho nereagoval. to čidlo je mezi pátým a šestým válcem pokud si to dobře vybavuju, dá se odpojit i když si musíte na 3x zlomit ruku ale jde to. vypadá stejně jako čidlo na teplotu motoru. Jinak na otáčky to nemá žádný vliv, na spotřebu také ne. A pokud se někdo bojí, že to bude mít na nco vliv, dá se udlat vypínání čidla na vypínač nebo přes relátko třeba na čidlo mazání, tak že pokud svítí kontrolka mazání je čidlo odpojené, tím pádem žhaví i za tepla a jakmile se nastartuje, kontrolka zhasne čidlo se zase sepne. Snad jsem Vám pomohl, mě to ale bez problmů maká i s odpojeným čidlem a spotřeba 7,5l i míň.
fubutomas
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Jihlava

#60 Příspěvek od fubutomas »

7.5 L 8O ja jezdim po meste za 12L :cry:
Odpovědět