Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 525TDS za tepla dlouhe starty
-
Matrix
- Člen Klubu
- Příspěvky: 128
- Registrován: čtv 17.03.2005 01:00
- Bydliště: Heřmanův Městec
- Klubové ID: 1550
vlastnil sem 525 TDS e34 a měl strejnéj problém studený chytlo na otočení i při -25C ale teplí točí točí a tak po 4 až 6 otočení teprve nastartuje
celej problém byl v tom že motor neměl tlaky vzhledem k datumu výroby sem nechtěl investovat ani korunu ,jelikož spotřeba a výkon byl v pohodě tak sem pouze upravyl žhavení aby zaplo při každým zapnutí klíčku na 20vteřin a chytalo to na cuknutí i telplý
celej problém byl v tom že motor neměl tlaky vzhledem k datumu výroby sem nechtěl investovat ani korunu ,jelikož spotřeba a výkon byl v pohodě tak sem pouze upravyl žhavení aby zaplo při každým zapnutí klíčku na 20vteřin a chytalo to na cuknutí i telplý
u mne problem se starty vyřešen..čerpadlo 515,E-34 TDS 1995 tour
problem vyřešen....teplý starty na cvrnk...i studený...
po koupení dvou nefunkčních čerpadel..
první bylo mrtvý na spodek-nejspíš po používání BIONAFTY a odstávce a neuschování ,ponořené v naftě..,,zarostl spodek čerpadla..rozdělovací hlava čerpadla...
druhý bylo mrtvý na horní díl čerpadla...po namontování motor startoval ,ale po sešlápnutí plynu nereagoval..zatuhl zřejmě machanismus...prostě čerpadlo dlouho stálo a nebylo v naftě.
moje původní čerpadlo se přetěsnilo pod víčkem horní části čerpadla a pod horní hlavičkou a je po prosakování...pročistil se komplet mechanismus ,nastavilo se vše na výrobní stav a LUXUS...po konzultaci s panem D..jsme dospěli k názoru ,že kupovat tímto způsobem je hroznej hazard.
čerpadlo netěsnilo,a mechanismus byl olepen bordelem .. mám z toho fakt radost
ted eště dostat peníze za čerpadlo zpět snad se domluvíme s Prahou.
problem vyřešen....teplý starty na cvrnk...i studený...
po koupení dvou nefunkčních čerpadel..
první bylo mrtvý na spodek-nejspíš po používání BIONAFTY a odstávce a neuschování ,ponořené v naftě..,,zarostl spodek čerpadla..rozdělovací hlava čerpadla...
druhý bylo mrtvý na horní díl čerpadla...po namontování motor startoval ,ale po sešlápnutí plynu nereagoval..zatuhl zřejmě machanismus...prostě čerpadlo dlouho stálo a nebylo v naftě.
moje původní čerpadlo se přetěsnilo pod víčkem horní části čerpadla a pod horní hlavičkou a je po prosakování...pročistil se komplet mechanismus ,nastavilo se vše na výrobní stav a LUXUS...po konzultaci s panem D..jsme dospěli k názoru ,že kupovat tímto způsobem je hroznej hazard.
čerpadlo netěsnilo,a mechanismus byl olepen bordelem .. mám z toho fakt radost
ted eště dostat peníze za čerpadlo zpět snad se domluvíme s Prahou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
To jsem si taky myslel že to nic jinýho kromě žhavení neovlivní ale po odpojení čidla mi vyskočily otáčky motoru na volnoběh přes 1000ot. Vyzkoušej to také, třeba to dělalo jen mě.Kail píše:Proč?Myslím že teplotní čidlo pro žhavení nemá s volnoběhem/dávkováním paiva nic společného ne?
Rád se nechám poučit
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
fubutomas píše:Rekne nekdo kde je to cidlo? Diky
číslo 8
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Ja som urobil tiez to iste a chyta to dobre, otacky su 750 neviem preco by mali mat 1000 ot.??????? Akurat sa mi zda ze je vyssia spotreba. Ale cerpadlo dam na repas do Bosch servisu. Nebudem cakat ked ma to niekde nechakizby píše:ahoj mám stejný problém, vyřešil jsem to tím, že jsem odpojil čidlo na teplotu žhavení, to znamená, že auto žhaví i za tepla a chytá perfektně. Oprava zadarmo, 10 minut práce a čerpadlo na repas zatím počká. Kdyžtak písni do SZ

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 28.12.2007 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1398
zdar omlouvám se že jsem dlouho nereagoval. to čidlo je mezi pátým a šestým válcem pokud si to dobře vybavuju, dá se odpojit i když si musíte na 3x zlomit ruku ale jde to. vypadá stejně jako čidlo na teplotu motoru. Jinak na otáčky to nemá žádný vliv, na spotřebu také ne. A pokud se někdo bojí, že to bude mít na nco vliv, dá se udlat vypínání čidla na vypínač nebo přes relátko třeba na čidlo mazání, tak že pokud svítí kontrolka mazání je čidlo odpojené, tím pádem žhaví i za tepla a jakmile se nastartuje, kontrolka zhasne čidlo se zase sepne. Snad jsem Vám pomohl, mě to ale bez problmů maká i s odpojeným čidlem a spotřeba 7,5l i míň.