Napsal: ned 28.12.2008 19:47
Player1 píše:Pěknyy... Já mám sériovej výfuk a je to rozdíl jak praseÚplně jinej zvuk, ale rachot je to kurevskej
http://www.youtube.com/watch?v=xZF3NoMxnRg

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Player1 píše:Pěknyy... Já mám sériovej výfuk a je to rozdíl jak praseÚplně jinej zvuk, ale rachot je to kurevskej
http://www.youtube.com/watch?v=xZF3NoMxnRg
eric píše:Tady se chce skoro každej přiblížit vzhledu eM-ka,někdo víc,někdo míň.
Demostenes píše:eric píše:Tady se chce skoro každej přiblížit vzhledu eM-ka,někdo víc,někdo míň.
Mpacket je OK, je to na to auto delany. Nicmene tuzit nekam dalsi rouru a pak se divit, ze teplem roztekl naraznik....
Huska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
eric píše:Huska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
No to možná jó,ale to smrdí moc velkou pracíAle každopádně nápad je to dobrej :palec:
1Roumen píše:To eric:jo ta cena je fakt hrozná cos našel!Ovšem hledal si EXTRÉM, já našel za 518eu celej nerez + poslání do CZ za 35eu,a věřím kdybych hledal dýl tak najdu levnější!Je mi to jedno jen jsem chtěl říci že jsem viděl řešení i jiné a možná jednoduchší! a o nic jiného mi tady nešlo.Ten kdo ti ten fejfuck dělal byl šikovnej a ty bobánky cos za něj dal si určitě zasloužil!1R
Huska píše:eric píše:Huska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
No to možná jó,ale to smrdí moc velkou pracíAle každopádně nápad je to dobrej :palec:
velká práce ?![]()
![]()
když vidím jak si s autem pěkně hraješ tak to bude brnkačka
osobně bych vzal kladívko a vyklepal dovnitř tak aby šla vytáhnout rezerva ... otázkou je jeak je tlustý ten plech, pokud bude moc tlustý tak bude potřeba naříznout a za zavařit. není to žádný velký zásah, ale tomuto řešení by to hodně pomohlo zejména z odizolování tepla. Celý prostor kolem roury bych obložil izolací s hliníkovým plechem (ten co je nad zadním tlumičem... na vrakovišti toho bude spousta)
jinak roury na obou stranách jsou super .. ať už dvě nebo jen jedna koncovka
eric píše:Huska píše:eric píše:[quote="Huska"]kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
No to možná jó,ale to smrdí moc velkou pracíAle každopádně nápad je to dobrej :palec:
velká práce ?![]()
![]()
když vidím jak si s autem pěkně hraješ tak to bude brnkačka
osobně bych vzal kladívko a vyklepal dovnitř tak aby šla vytáhnout rezerva ... otázkou je jeak je tlustý ten plech, pokud bude moc tlustý tak bude potřeba naříznout a za zavařit. není to žádný velký zásah, ale tomuto řešení by to hodně pomohlo zejména z odizolování tepla. Celý prostor kolem roury bych obložil izolací s hliníkovým plechem (ten co je nad zadním tlumičem... na vrakovišti toho bude spousta)
jinak roury na obou stranách jsou super .. ať už dvě nebo jen jedna koncovka
Francis píše:Nejsou čtyři roury málo? Co takhle šest - přímo od každého válce jednu. Nebo dvanáct? Od každého ventilu jednu?
kavanda píše:máš to ku... super!
tohle je taky masírka:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYU8C46N ... re=related