Napsal: ned 28.12.2008 19:47
Player1 píše:Pěknyy... Já mám sériovej výfuk a je to rozdíl jak praseÚplně jinej zvuk, ale rachot je to kurevskej
http://www.youtube.com/watch?v=xZF3NoMxnRg

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Player1 píše:Pěknyy... Já mám sériovej výfuk a je to rozdíl jak praseÚplně jinej zvuk, ale rachot je to kurevskej
http://www.youtube.com/watch?v=xZF3NoMxnRg
Mpacket je OK, je to na to auto delany. Nicmene tuzit nekam dalsi rouru a pak se divit, ze teplem roztekl naraznik....eric píše:Tady se chce skoro každej přiblížit vzhledu eM-ka,někdo víc,někdo míň.
Von nerostekl,jenom nedrží nahoře v tom jednom zámečku,až to tam přilepím,tak to nepoznáš.Díky tomu,že se to nezacvaklo přesně veprostřed toho plastu to vypadá bůhvíjak zkrouceně,ale to není,ty rouro...Demostenes píše:Mpacket je OK, je to na to auto delany. Nicmene tuzit nekam dalsi rouru a pak se divit, ze teplem roztekl naraznik....eric píše:Tady se chce skoro každej přiblížit vzhledu eM-ka,někdo víc,někdo míň.
No to možná jó,ale to smrdí moc velkou pracíHuska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
velká práce ?eric píše:No to možná jó,ale to smrdí moc velkou pracíHuska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).Ale každopádně nápad je to dobrej :palec:
Jasný,v pohodě.Mě to dělal týpek,co tady kámošovi dělá na zakázku výfuky pro fakt hustý káry,dělal třeba vejfuk i pro maníka,co má u nás jako jedinej Maseratti MC 12 a při tom je to takovej chromej tatík s kulhající nohou,ale strašně v pohodě týpek,takže jsem to řešil přes něj.Ale tvé řešení je taky dobrý,hlavně tedy pro někoho,kdo nemá nikoho ve svým okolí,co by tuto přestavbu provedl,to je jasný.1Roumen píše:To eric:jo ta cena je fakt hrozná cos našel!Ovšem hledal si EXTRÉM, já našel za 518eu celej nerez + poslání do CZ za 35eu,a věřím kdybych hledal dýl tak najdu levnější!Je mi to jedno jen jsem chtěl říci že jsem viděl řešení i jiné a možná jednoduchší! a o nic jiného mi tady nešlo.Ten kdo ti ten fejfuck dělal byl šikovnej a ty bobánky cos za něj dal si určitě zasloužil!1R
No jó no,v podstatě máš pravdu,škoda,že už je po "bitvě",teď už fakt nemám nervy to předělávat,spíš se soustředím na doladění toho plastuHuska píše:velká práce ?eric píše:No to možná jó,ale to smrdí moc velkou pracíHuska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).Ale každopádně nápad je to dobrej :palec:
![]()
![]()
když vidím jak si s autem pěkně hraješ tak to bude brnkačka
osobně bych vzal kladívko a vyklepal dovnitř tak aby šla vytáhnout rezerva ... otázkou je jeak je tlustý ten plech, pokud bude moc tlustý tak bude potřeba naříznout a za zavařit. není to žádný velký zásah, ale tomuto řešení by to hodně pomohlo zejména z odizolování tepla. Celý prostor kolem roury bych obložil izolací s hliníkovým plechem (ten co je nad zadním tlumičem... na vrakovišti toho bude spousta)
jinak roury na obou stranách jsou super .. ať už dvě nebo jen jedna koncovka
Každopádně kdyby někdo chtěl difuzor přímo z M5, aby nemusel řezat do toho původního, tak ten mi tady ještě zbyl. Neříkám že sem nad laufama taky neuvažoval, ale na uhlák mi to přijde zbytečný. To spíš udělám dvojitou koncovku ala M5, tedy stejnej průměr, černou a nenápadnou, a jen na straně kde to má být. Ty čtyři roury sice pěkně vypadají, ale je to už moc práce vzhledem k tomu že to chci příští rok prodávat...eric píše:No jó no,v podstatě máš pravdu,škoda,že už je po "bitvě",teď už fakt nemám nervy to předělávat,spíš se soustředím na doladění toho plastuHuska píše:velká práce ?eric píše: No to možná jó,ale to smrdí moc velkou pracíAle každopádně nápad je to dobrej :palec:
![]()
![]()
když vidím jak si s autem pěkně hraješ tak to bude brnkačka
osobně bych vzal kladívko a vyklepal dovnitř tak aby šla vytáhnout rezerva ... otázkou je jeak je tlustý ten plech, pokud bude moc tlustý tak bude potřeba naříznout a za zavařit. není to žádný velký zásah, ale tomuto řešení by to hodně pomohlo zejména z odizolování tepla. Celý prostor kolem roury bych obložil izolací s hliníkovým plechem (ten co je nad zadním tlumičem... na vrakovišti toho bude spousta)
jinak roury na obou stranách jsou super .. ať už dvě nebo jen jedna koncovka
Francis píše:Nejsou čtyři roury málo? Co takhle šest - přímo od každého válce jednu. Nebo dvanáct? Od každého ventilu jednu?
Každopádně hustý porovnání soundu,každý úplně jiný a každý jinak krásný,ale ty taloši to prostě uměj,jejich auta maj fakt nezaměnitelnej zvuk,to se musí nechat(myslím ty supersporty)!!kavanda píše:máš to ku... super!
tohle je taky masírka:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYU8C46N ... re=related