Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

4 roury na e39 528i - JAK NA TO ????

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od eric »

Player1 píše:Pěknyy... Já mám sériovej výfuk a je to rozdíl jak prase :D Úplně jinej zvuk, ale rachot je to kurevskej
http://www.youtube.com/watch?v=xZF3NoMxnRg


:lol: Díky.No jak poslouchám to tvý,tak úplně slyším ten potenciál toho auta,jak má na to mít hezkej zvuk,ty 540-tky jsou na to jak dělaný :palec:
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od eric »

http://img531.imageshack.us/my.php?image=bmw1es7.flv

ještě jedno,fakt sorry za ty přiblblý komentáře,bylo to těsně,co jsem to přivezl a měl jsem z toho fakt radost! :oops:
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#43 Příspěvek od 1Roumen »

to bych vážně nekecal kdybych to tam nenašel,koukal jsem na tumiče perování s pružinami a celkové snížení,a tam jsem ten vejfuck našel!Tak si trochu pohraj a najdeš to taky!Ta cena je bez poslání ale poslání vyjde cca 50eu.
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od eric »

[quote="1Roumen"]to bych vážně nekecal kdybych to tam nenašel,koukal jsem na tumiče perování s pružinami a celkové snížení,a tam jsem ten vejfuck našel!Tak si trochu pohraj a najdeš to taky!Ta cena je bez poslání ale poslání vyjde cca 50eu.[/quote

Já našel tuto,což teda není za tebou avizovaných 300 a něco éček,ale trojnásobek a je to právě to řešení,jak je tam kousek níže vidět,že ta roura u rezervy je víc k zemi,než na druhé straně,což se mi nelíbí,nehledě na to,že se mi teda moc nelíbí,jak je to tam vedený do zatáček.Ta cena,co jsi psal bude pravděpodobně za železný výfuk a né za nerez a to já nechtěl,když už,tak jedině z nerezu,ať to už nemusím řešit! :)

http://cgi.ebay.de/BMW-E39-4-Rohr-M-Tec ... 240%3A1318
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od eric »

http://cgi.ebay.de/Rechts-Links-Edelsta ... 240%3A1318

Tuto je lepší,ale bude to prostě koukat :(
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od Demostenes »

eric píše:Tady se chce skoro každej přiblížit vzhledu eM-ka,někdo víc,někdo míň.


Mpacket je OK, je to na to auto delany. Nicmene tuzit nekam dalsi rouru a pak se divit, ze teplem roztekl naraznik.... :lol:
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od eric »

Demostenes píše:
eric píše:Tady se chce skoro každej přiblížit vzhledu eM-ka,někdo víc,někdo míň.


Mpacket je OK, je to na to auto delany. Nicmene tuzit nekam dalsi rouru a pak se divit, ze teplem roztekl naraznik.... :lol:


Von nerostekl,jenom nedrží nahoře v tom jednom zámečku,až to tam přilepím,tak to nepoznáš.Díky tomu,že se to nezacvaklo přesně veprostřed toho plastu to vypadá bůhvíjak zkrouceně,ale to není,ty rouro...
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Huska »

kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od eric »

Huska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).


No to možná jó,ale to smrdí moc velkou prací :lol: Ale každopádně nápad je to dobrej :palec:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od Huska »

eric píše:
Huska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).


No to možná jó,ale to smrdí moc velkou prací :lol: Ale každopádně nápad je to dobrej :palec:


velká práce ? :lol: :lol: :lol: když vidím jak si s autem pěkně hraješ tak to bude brnkačka :-) osobně bych vzal kladívko a vyklepal dovnitř tak aby šla vytáhnout rezerva ... otázkou je jeak je tlustý ten plech, pokud bude moc tlustý tak bude potřeba naříznout a za zavařit. není to žádný velký zásah, ale tomuto řešení by to hodně pomohlo zejména z odizolování tepla. Celý prostor kolem roury bych obložil izolací s hliníkovým plechem (ten co je nad zadním tlumičem... na vrakovišti toho bude spousta)
jinak roury na obou stranách jsou super .. ať už dvě nebo jen jedna koncovka :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
1Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 13.12.2008 01:00
Bydliště: Ostrava

#51 Příspěvek od 1Roumen »

To eric:jo ta cena je fakt hrozná cos našel!Ovšem hledal si EXTRÉM, já našel za 518eu celej nerez + poslání do CZ za 35eu,a věřím kdybych hledal dýl tak najdu levnější!Je mi to jedno jen jsem chtěl říci že jsem viděl řešení i jiné a možná jednoduchší! a o nic jiného mi tady nešlo.Ten kdo ti ten fejfuck dělal byl šikovnej a ty bobánky cos za něj dal si určitě zasloužil!1R
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od eric »

1Roumen píše:To eric:jo ta cena je fakt hrozná cos našel!Ovšem hledal si EXTRÉM, já našel za 518eu celej nerez + poslání do CZ za 35eu,a věřím kdybych hledal dýl tak najdu levnější!Je mi to jedno jen jsem chtěl říci že jsem viděl řešení i jiné a možná jednoduchší! a o nic jiného mi tady nešlo.Ten kdo ti ten fejfuck dělal byl šikovnej a ty bobánky cos za něj dal si určitě zasloužil!1R


Jasný,v pohodě.Mě to dělal týpek,co tady kámošovi dělá na zakázku výfuky pro fakt hustý káry,dělal třeba vejfuk i pro maníka,co má u nás jako jedinej Maseratti MC 12 a při tom je to takovej chromej tatík s kulhající nohou,ale strašně v pohodě týpek,takže jsem to řešil přes něj.Ale tvé řešení je taky dobrý,hlavně tedy pro někoho,kdo nemá nikoho ve svým okolí,co by tuto přestavbu provedl,to je jasný.
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od eric »

Huska píše:
eric píše:
Huska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).


No to možná jó,ale to smrdí moc velkou prací :lol: Ale každopádně nápad je to dobrej :palec:


velká práce ? :lol: :lol: :lol: když vidím jak si s autem pěkně hraješ tak to bude brnkačka :-) osobně bych vzal kladívko a vyklepal dovnitř tak aby šla vytáhnout rezerva ... otázkou je jeak je tlustý ten plech, pokud bude moc tlustý tak bude potřeba naříznout a za zavařit. není to žádný velký zásah, ale tomuto řešení by to hodně pomohlo zejména z odizolování tepla. Celý prostor kolem roury bych obložil izolací s hliníkovým plechem (ten co je nad zadním tlumičem... na vrakovišti toho bude spousta)
jinak roury na obou stranách jsou super .. ať už dvě nebo jen jedna koncovka :-)


No jó no,v podstatě máš pravdu,škoda,že už je po "bitvě",teď už fakt nemám nervy to předělávat,spíš se soustředím na doladění toho plastu :lol:
Michelin
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: čtv 09.11.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od Michelin »

Jinak k tematu prijde mi trapny davat 4lauf na "socialni" 2,8ku. Ono neprijde mi to koser ani natom 4litru, ale ten aspon jede.
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#55 Příspěvek od Helldiver »

Na V8 mi to prijde este v pohode, ten motor ma zvody po oboch stranach motora, typicky sound, proste mi k tomu 4 laufy uplne sadnu, ale na R6 fakt nie...
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#56 Příspěvek od Radek »

e38 R6 ma vyfuky taky na obou stranach....
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#57 Příspěvek od kavanda »

máš to ku... super!

tohle je taky masírka:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYU8C46N ... re=related
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#58 Příspěvek od KamilAC »

eric píše:
Huska píše:
eric píše:[quote="Huska"]kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).


No to možná jó,ale to smrdí moc velkou prací :lol: Ale každopádně nápad je to dobrej :palec:


velká práce ? :lol: :lol: :lol: když vidím jak si s autem pěkně hraješ tak to bude brnkačka :-) osobně bych vzal kladívko a vyklepal dovnitř tak aby šla vytáhnout rezerva ... otázkou je jeak je tlustý ten plech, pokud bude moc tlustý tak bude potřeba naříznout a za zavařit. není to žádný velký zásah, ale tomuto řešení by to hodně pomohlo zejména z odizolování tepla. Celý prostor kolem roury bych obložil izolací s hliníkovým plechem (ten co je nad zadním tlumičem... na vrakovišti toho bude spousta)
jinak roury na obou stranách jsou super .. ať už dvě nebo jen jedna koncovka :-)


No jó no,v podstatě máš pravdu,škoda,že už je po "bitvě",teď už fakt nemám nervy to předělávat,spíš se soustředím na doladění toho plastu :lol:[/quote]

Každopádně kdyby někdo chtěl difuzor přímo z M5, aby nemusel řezat do toho původního, tak ten mi tady ještě zbyl. Neříkám že sem nad laufama taky neuvažoval, ale na uhlák mi to přijde zbytečný. To spíš udělám dvojitou koncovku ala M5, tedy stejnej průměr, černou a nenápadnou, a jen na straně kde to má být. Ty čtyři roury sice pěkně vypadají, ale je to už moc práce vzhledem k tomu že to chci příští rok prodávat...
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#59 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Francis píše:Nejsou čtyři roury málo? Co takhle šest - přímo od každého válce jednu. Nebo dvanáct? Od každého ventilu jednu?


:D .. a jeste nejakou na predek
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od eric »

kavanda píše:máš to ku... super!

tohle je taky masírka:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYU8C46N ... re=related


Každopádně hustý porovnání soundu,každý úplně jiný a každý jinak krásný,ale ty taloši to prostě uměj,jejich auta maj fakt nezaměnitelnej zvuk,to se musí nechat(myslím ty supersporty)!!
Odpovědět