to bych vážně nekecal kdybych to tam nenašel,koukal jsem na tumiče perování s pružinami a celkové snížení,a tam jsem ten vejfuck našel!Tak si trochu pohraj a najdeš to taky!Ta cena je bez poslání ale poslání vyjde cca 50eu.
[quote="1Roumen"]to bych vážně nekecal kdybych to tam nenašel,koukal jsem na tumiče perování s pružinami a celkové snížení,a tam jsem ten vejfuck našel!Tak si trochu pohraj a najdeš to taky!Ta cena je bez poslání ale poslání vyjde cca 50eu.[/quote
Já našel tuto,což teda není za tebou avizovaných 300 a něco éček,ale trojnásobek a je to právě to řešení,jak je tam kousek níže vidět,že ta roura u rezervy je víc k zemi,než na druhé straně,což se mi nelíbí,nehledě na to,že se mi teda moc nelíbí,jak je to tam vedený do zatáček.Ta cena,co jsi psal bude pravděpodobně za železný výfuk a né za nerez a to já nechtěl,když už,tak jedině z nerezu,ať to už nemusím řešit!
eric píše:Tady se chce skoro každej přiblížit vzhledu eM-ka,někdo víc,někdo míň.
Mpacket je OK, je to na to auto delany. Nicmene tuzit nekam dalsi rouru a pak se divit, ze teplem roztekl naraznik....
Von nerostekl,jenom nedrží nahoře v tom jednom zámečku,až to tam přilepím,tak to nepoznáš.Díky tomu,že se to nezacvaklo přesně veprostřed toho plastu to vypadá bůhvíjak zkrouceně,ale to není,ty rouro...
kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
No to možná jó,ale to smrdí moc velkou prací Ale každopádně nápad je to dobrej :palec:
Huska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
No to možná jó,ale to smrdí moc velkou prací Ale každopádně nápad je to dobrej :palec:
velká práce ? když vidím jak si s autem pěkně hraješ tak to bude brnkačka osobně bych vzal kladívko a vyklepal dovnitř tak aby šla vytáhnout rezerva ... otázkou je jeak je tlustý ten plech, pokud bude moc tlustý tak bude potřeba naříznout a za zavařit. není to žádný velký zásah, ale tomuto řešení by to hodně pomohlo zejména z odizolování tepla. Celý prostor kolem roury bych obložil izolací s hliníkovým plechem (ten co je nad zadním tlumičem... na vrakovišti toho bude spousta) jinak roury na obou stranách jsou super .. ať už dvě nebo jen jedna koncovka
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
To eric:jo ta cena je fakt hrozná cos našel!Ovšem hledal si EXTRÉM, já našel za 518eu celej nerez + poslání do CZ za 35eu,a věřím kdybych hledal dýl tak najdu levnější!Je mi to jedno jen jsem chtěl říci že jsem viděl řešení i jiné a možná jednoduchší! a o nic jiného mi tady nešlo.Ten kdo ti ten fejfuck dělal byl šikovnej a ty bobánky cos za něj dal si určitě zasloužil!1R
1Roumen píše:To eric:jo ta cena je fakt hrozná cos našel!Ovšem hledal si EXTRÉM, já našel za 518eu celej nerez + poslání do CZ za 35eu,a věřím kdybych hledal dýl tak najdu levnější!Je mi to jedno jen jsem chtěl říci že jsem viděl řešení i jiné a možná jednoduchší! a o nic jiného mi tady nešlo.Ten kdo ti ten fejfuck dělal byl šikovnej a ty bobánky cos za něj dal si určitě zasloužil!1R
Jasný,v pohodě.Mě to dělal týpek,co tady kámošovi dělá na zakázku výfuky pro fakt hustý káry,dělal třeba vejfuk i pro maníka,co má u nás jako jedinej Maseratti MC 12 a při tom je to takovej chromej tatík s kulhající nohou,ale strašně v pohodě týpek,takže jsem to řešil přes něj.Ale tvé řešení je taky dobrý,hlavně tedy pro někoho,kdo nemá nikoho ve svým okolí,co by tuto přestavbu provedl,to je jasný.
Huska píše:kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
No to možná jó,ale to smrdí moc velkou prací Ale každopádně nápad je to dobrej :palec:
velká práce ? když vidím jak si s autem pěkně hraješ tak to bude brnkačka osobně bych vzal kladívko a vyklepal dovnitř tak aby šla vytáhnout rezerva ... otázkou je jeak je tlustý ten plech, pokud bude moc tlustý tak bude potřeba naříznout a za zavařit. není to žádný velký zásah, ale tomuto řešení by to hodně pomohlo zejména z odizolování tepla. Celý prostor kolem roury bych obložil izolací s hliníkovým plechem (ten co je nad zadním tlumičem... na vrakovišti toho bude spousta) jinak roury na obou stranách jsou super .. ať už dvě nebo jen jedna koncovka
No jó no,v podstatě máš pravdu,škoda,že už je po "bitvě",teď už fakt nemám nervy to předělávat,spíš se soustředím na doladění toho plastu
Na V8 mi to prijde este v pohode, ten motor ma zvody po oboch stranach motora, typicky sound, proste mi k tomu 4 laufy uplne sadnu, ale na R6 fakt nie...
eric píše:[quote="Huska"]kluci a co tak zkusit vyklepat zezadu ten plech na rezervu (případně vyřezat a navařit rovně), aby tam bylo víc místa? .. 2-3cm by určitě šlo získat aniž by to ohrozilo prostor na rezervní kolo (případně dát na rezervu nepatrně nižší pneu, která na dojezd stačí... to získáte min 5cm).
No to možná jó,ale to smrdí moc velkou prací Ale každopádně nápad je to dobrej :palec:
velká práce ? když vidím jak si s autem pěkně hraješ tak to bude brnkačka osobně bych vzal kladívko a vyklepal dovnitř tak aby šla vytáhnout rezerva ... otázkou je jeak je tlustý ten plech, pokud bude moc tlustý tak bude potřeba naříznout a za zavařit. není to žádný velký zásah, ale tomuto řešení by to hodně pomohlo zejména z odizolování tepla. Celý prostor kolem roury bych obložil izolací s hliníkovým plechem (ten co je nad zadním tlumičem... na vrakovišti toho bude spousta) jinak roury na obou stranách jsou super .. ať už dvě nebo jen jedna koncovka
No jó no,v podstatě máš pravdu,škoda,že už je po "bitvě",teď už fakt nemám nervy to předělávat,spíš se soustředím na doladění toho plastu [/quote]
Každopádně kdyby někdo chtěl difuzor přímo z M5, aby nemusel řezat do toho původního, tak ten mi tady ještě zbyl. Neříkám že sem nad laufama taky neuvažoval, ale na uhlák mi to přijde zbytečný. To spíš udělám dvojitou koncovku ala M5, tedy stejnej průměr, černou a nenápadnou, a jen na straně kde to má být. Ty čtyři roury sice pěkně vypadají, ale je to už moc práce vzhledem k tomu že to chci příští rok prodávat...
Každopádně hustý porovnání soundu,každý úplně jiný a každý jinak krásný,ale ty taloši to prostě uměj,jejich auta maj fakt nezaměnitelnej zvuk,to se musí nechat(myslím ty supersporty)!!