Stránka 3 z 3
Napsal: pát 11.07.2008 10:29
od Fazeey
airbone píše:Myslim ze ten chip by mi daval nieco okolo 230k a zvysenie krutaku by malo byt z 410 na 500nM.
na 500nm zapomeň, to je jen reklamní trik (ono těch 230k nejspíš taky)

tds píše:LIVE DATA umí, ale nic o váze ti nic neřekne.akorát ti ukáže jakou hmotnost vzduchu spotřebovává,ale pokud to nemáš s čím srovnat a nemáš hodnoty jaké a kdy to má mít tak je ti to v podstatě k ničemu
nějakej graf neexistuje? třeba v VAG-COM to je to samý, akorát podle grafu otáček x hmotnosti vzduchu se to dá poznat
jinak k tomu kouři - nemusí to bejt jenom nízkym tlakem, ale taky vysokym, už několik měsíců řešim problém s regulací a přetlakováváním, leze to až na 2bar a hulí to teda pořádně.. a ještě k tomu to nejede jak má.. jakmile ten tlak spadne, začne to teprv jet.. pořídil bych si mechanickej budík tlaku, já už tam mam i budík na podltlak v regulaci turba a pořád zkoumam čim co to dělá.. je to sraní
Napsal: sob 12.07.2008 00:54
od airbone
nemyslel som graf kolko vzduchu spotrebuvava - taka velicina ani neexistuje. Existuje nejaka velicina ktora reprezentuje hodnotu ktoru posiela vaha na RJ a ta je podstatna. Aspon tak to bolo u VAG COM. Uvidim ten carsoft co zvladne, no a vo velmi blizkej dobe si chcem postavit laptop SSS/GT1/DIS, takze potom budem urcite mudrejsi...
Napsal: sob 12.07.2008 08:35
od coWon
neviem co je to za cip, to je po prvom majitelovi inac sranda ze to bol starsi clovek a doktor (:
Napsal: sob 12.07.2008 11:06
od Marten
Nechci nějak odrazovat od čipování, ale pokud je auto osazeno automatickou převodovkou tak je možné že po čipnutí a zvýšení kroutícího momentu po určitém čase odejde hydrodynamický měnič. Ten není dymenzovaný na takový kroutící moment, který po načipování bude k dispozici.
To jen aby se s tím počítalo a pak to někoho nepřekvapilo.

Napsal: sob 12.07.2008 11:52
od dzonnek
ta převodovka je stavěná na 500Nm jsem tu se někde dočet. Ale co jsem se díval na nabídky tak krouták to zveden na 470 u diesel techniku. Nevim jak jine firmy.
Napsal: sob 12.07.2008 12:20
od Marten
Převodovka možná dymenzovaná na 500 Nm. je, ale měnič je jen na 400 Nm..

Napsal: sob 12.07.2008 12:55
od dzonnek
A tak toje zajímavá novinka. Takže chip jedine do manuálu nejspíše. No já stejně asi budu upřednostňovat benzínovou verzi takže tyhle starosti mě nebudou trápit:-)
Napsal: sob 12.07.2008 15:00
od Fazeey
airbone píše:nemyslel som graf kolko vzduchu spotrebuvava - taka velicina ani neexistuje. Existuje nejaka velicina ktora reprezentuje hodnotu ktoru posiela vaha na RJ a ta je podstatna. Aspon tak to bolo u VAG COM. Uvidim ten carsoft co zvladne, no a vo velmi blizkej dobe si chcem postavit laptop SSS/GT1/DIS, takze potom budem urcite mudrejsi...
nevim jestli si to tady někde psal, ale proč tu váhu neodpojíš a nezkusíš projet bez ní? sice to nepojede tak dobře jako s ní ale pokud bude špatná tak by auto mělo jet v pořádku a ne dělat to co popisuješ
Napsal: pát 18.07.2008 08:40
od micko525
mám 530d(135kw) a taky mi občas zakouřila,hlavně když jsem vzal nějakou jinou naftu než na Shellu a pokud jsem mu pořádně naložil,ale před 3 dněma jsem měnil olej a s tím samozřejmě i všechny filtry,včetně vzduchového který byl černý jak bota a vše je o.k. nevěřil jsem že to tak pomůžel,ale už kouří opravdu nepatrně

Napsal: sob 26.07.2008 13:43
od airbone
Tak problem bol predsa vo vahe - Carsoft zahlasil chybu Air Flow Mass Sensor. Este ze tak, lebo uz som mal nocne mory o vstrekoch.
Napsal: pon 28.07.2008 12:25
od airbone
Tak beriem spat. Po vymazani chyby a prejdena 200km a spatnej diagnostike je pamat chyb prazdna..... Vyzera to na nejaku staru nezmazanu chybu ked sa odpajala vaha s dovodu nejakeho servisu.... Chcem ju nalogovat, ale neviem ako nato v carsofte, live data tam su, ale vystup ziandy.... Neviete niekto ktore hodnoty treba merat a za akych podmienok?
Napsal: pon 04.08.2008 23:05
od mhd
Kolik stojí nové vstřiky?