airbone píše:Myslim ze ten chip by mi daval nieco okolo 230k a zvysenie krutaku by malo byt z 410 na 500nM.
na 500nm zapomeň, to je jen reklamní trik (ono těch 230k nejspíš taky)
tds píše:LIVE DATA umí, ale nic o váze ti nic neřekne.akorát ti ukáže jakou hmotnost vzduchu spotřebovává,ale pokud to nemáš s čím srovnat a nemáš hodnoty jaké a kdy to má mít tak je ti to v podstatě k ničemu
nějakej graf neexistuje? třeba v VAG-COM to je to samý, akorát podle grafu otáček x hmotnosti vzduchu se to dá poznat
jinak k tomu kouři - nemusí to bejt jenom nízkym tlakem, ale taky vysokym, už několik měsíců řešim problém s regulací a přetlakováváním, leze to až na 2bar a hulí to teda pořádně.. a ještě k tomu to nejede jak má.. jakmile ten tlak spadne, začne to teprv jet.. pořídil bych si mechanickej budík tlaku, já už tam mam i budík na podltlak v regulaci turba a pořád zkoumam čim co to dělá.. je to sraní
nemyslel som graf kolko vzduchu spotrebuvava - taka velicina ani neexistuje. Existuje nejaka velicina ktora reprezentuje hodnotu ktoru posiela vaha na RJ a ta je podstatna. Aspon tak to bolo u VAG COM. Uvidim ten carsoft co zvladne, no a vo velmi blizkej dobe si chcem postavit laptop SSS/GT1/DIS, takze potom budem urcite mudrejsi...
Nechci nějak odrazovat od čipování, ale pokud je auto osazeno automatickou převodovkou tak je možné že po čipnutí a zvýšení kroutícího momentu po určitém čase odejde hydrodynamický měnič. Ten není dymenzovaný na takový kroutící moment, který po načipování bude k dispozici.
To jen aby se s tím počítalo a pak to někoho nepřekvapilo.
ta převodovka je stavěná na 500Nm jsem tu se někde dočet. Ale co jsem se díval na nabídky tak krouták to zveden na 470 u diesel techniku. Nevim jak jine firmy.
A tak toje zajímavá novinka. Takže chip jedine do manuálu nejspíše. No já stejně asi budu upřednostňovat benzínovou verzi takže tyhle starosti mě nebudou trápit:-)
airbone píše:nemyslel som graf kolko vzduchu spotrebuvava - taka velicina ani neexistuje. Existuje nejaka velicina ktora reprezentuje hodnotu ktoru posiela vaha na RJ a ta je podstatna. Aspon tak to bolo u VAG COM. Uvidim ten carsoft co zvladne, no a vo velmi blizkej dobe si chcem postavit laptop SSS/GT1/DIS, takze potom budem urcite mudrejsi...
nevim jestli si to tady někde psal, ale proč tu váhu neodpojíš a nezkusíš projet bez ní? sice to nepojede tak dobře jako s ní ale pokud bude špatná tak by auto mělo jet v pořádku a ne dělat to co popisuješ
mám 530d(135kw) a taky mi občas zakouřila,hlavně když jsem vzal nějakou jinou naftu než na Shellu a pokud jsem mu pořádně naložil,ale před 3 dněma jsem měnil olej a s tím samozřejmě i všechny filtry,včetně vzduchového který byl černý jak bota a vše je o.k. nevěřil jsem že to tak pomůžel,ale už kouří opravdu nepatrně
Tak beriem spat. Po vymazani chyby a prejdena 200km a spatnej diagnostike je pamat chyb prazdna..... Vyzera to na nejaku staru nezmazanu chybu ked sa odpajala vaha s dovodu nejakeho servisu.... Chcem ju nalogovat, ale neviem ako nato v carsofte, live data tam su, ale vystup ziandy.... Neviete niekto ktore hodnoty treba merat a za akych podmienok?