Stránka 3 z 3
Napsal: pát 07.01.2011 13:46
od rzich
No jo no, tak dlouho se jezdi az to dojezdi.Mel jsem to vul vymenit hned jak jsem to koupil mozna by to pomohlo.Asi me zmatlo to ze se to jezdilo porad stejne...Vicemene to rosvitilo ten nouzak zniceho nic.Je teda fakt ze posleni rok s tim jezdil mlady ale nerikal nic- no ale buh vi......
Napsal: pát 07.01.2011 18:42
od rzich
Dalsi poznatek:
Po zasunuti klice a otoceni do polohy 1 je slyset asi 5 vterin chrcivy zvuk(pokud se dobre pamatuju,mam dojem ze se to da prirovnat k upozorneni zapomenutych rosvicenych svetel???Auto stalo asi pul roku netknute od te doby co se rozsvitil nouzovy rezim prevodovky.
Nouzovy rezim prevodovky naskoci pouze pokud nastartuju na P a sviti celou dobu at je tam PTak to mozna uplne v hajzlu nebude.Nebo je tam toho posrano viiic.
Napsal: úte 31.05.2011 21:56
od ruza2
Ahoj.Jestli máš pilinky v oleji,tak ti pravděpodobně odchází měnič.Mě se to stalo už u dvou aut.V měniči odešlo ložisko,a začlo se to mlít o sebe.Repasovanej měnič na e39 11tis.
Jo chci se zeptat,jde vyměnit automat.převodovka ZF za GM,a obráceně.Dík.