Stránka 3 z 3
Napsal: sob 26.09.2009 19:04
od Kami1
samozřejmě podle situace se musí člověk sám na základě svých zkušeností v okamžiku rozhodnout kam s ním
když usoudím že se vyhnout pujde, tak za každou cenu
když nepujde, tak možnost nejmenších následků
hlavně mi šlo o to rozvržení pneu
Napsal: sob 26.09.2009 19:06
od Kami1
PS: Nedotáčivýmu se dá ještě pomoct ručkou -opět je třeba mít zkušenosti
Napsal: sob 26.09.2009 19:08
od CZAirwolf
Kami1: problem je to, ze pocet necekanych smyku je vzdy > 0, plati i pro profesionalni ridice...vzdyt je to videt i na zavodech, kde to proste prilezitostne neuridi, kdyz jim to ustreli. A v beznem provozu je prekazek, o ktere se da bokem nabourat, azaz, zvlast pro bezne ridice.
Napsal: sob 26.09.2009 21:42
od sluger
Spatty píše:jednoznacne lepsi vzorek dozadu. minulou sezonu sem mel lepsi vepredu u auta s nahonem na cumak a to auto bylo naprosto neovladatelny co zatacka to slo auto mimo
Uděláš to naopak a si na tom stejně.V zatáčce pojedeš rovně a brzdit se ti taky bude hezky
Napsal: ned 27.09.2009 14:17
od Kami1
CZAirwolf:
Zavodnici ale stale jezdi na hranici moznosti auta, tak se to da cekat.
A verim ze je spousta ridicu (i zde na foru), ktery v zivote smyk nedostali a nemyslim jenom kloboukare.
Neco jinyho asi bude, kdyz bydlis nekde v horach. To abys jel vubec nejkou rychlosti ho chytnes kazdou chvili.
Za ten rok co mam bmw jsem chytl 2 necekany smyky a zvladl je relativne v pohode v ramci svyho pruhu.
(pred tim jsem dva roky byl bez ridicaku, tak jsem pilne trenoval na gtr2)