Stránka 3 z 3

Napsal: stř 16.09.2009 21:08
od jerry
commander píše:Případně i 330iA/330dA...


Podobně jsem to řešil já před dvěma lety,nakonec jsem skončil u e91 330iT,ale nakonec se mi to nezdá úplně šťastná volba,je to přesně jak píšeš ty,na rodinný auto malý a moc sportovní a na sportovní auto moc velký...Většinu času jezdím sám,takže to bude chtít nějaký kupé.Takže to asi příští rok vyřeším koupí e46 M3 a k tomu nějakým rodinným autem.
Nicméně jestli se chceš s tím mým projet anebo to nějak proštudovat,není problémbydlím na Bílý Hoře.
Ale není to automat...

Napsal: stř 16.09.2009 21:42
od commander
jerry píše:
commander píše:Případně i 330iA/330dA...


Podobně jsem to řešil já před dvěma lety,nakonec jsem skončil u e91 330iT,ale nakonec se mi to nezdá úplně šťastná volba,je to přesně jak píšeš ty,na rodinný auto malý a moc sportovní a na sportovní auto moc velký...Většinu času jezdím sám,takže to bude chtít nějaký kupé.Takže to asi příští rok vyřeším koupí e46 M3 a k tomu nějakým rodinným autem.
Nicméně jestli se chceš s tím mým projet anebo to nějak proštudovat,není problémbydlím na Bílý Hoře.
Ale není to automat...


To jsem rád že si podpořil mou teorii a trojku tímto nadobro vyřazuju z výběru. Vlastně dopadneme stejně, akorát já bych rád roadster místo coupé. Coupé u mě až jako třetí auto :D Třeba GT3 RS :D.

Novinka:
----
Dostal jsem dost dobrou nabídku na Accorda, ale na 8G! Když vemu v úvahu cenu 600 000 Kč s daní, tak buď můžu vzít fungl novej 2009 Accord 8g, 2.4 automat top vybava (8x airbag, adaptivní tempomat, line assistant, colision assistant, mp3 z USB, navi bla bla bla) s 0 km najeto, nebo 4 roky starou E60 s kilem na krku. Je to SAKRA dilema.

Vidím to takhle:

Plusy E60 530iA
- lepší motor (R6 190 kW/300 Nm vs. R4 148 kW/223 Nm)
- lepší převodovka (6° vs. 5°)
- v M-paketu hezčí
- větší image a prestiž (spolu se závistí)
- větší auto

Plusy Accorda
- nový auto - záruka 5 let, žádný stres kdo s tím jezdil a co s tím dělal
- spolehlivost Hond
- nižší provozní náklady, pojistka, servis

Samozřejmě porovnáváme "neporovnatelný", tím že Honda je střední třída a BMW vyšší střední. Jenže... Nový auto... Narovinu, srdce chce BMW, rozum Hondu. Když si koupím Hondu budu si rvát vlasy že to nejede, když BMW tak se zastřelím až se to vysere. Další úvaha - když vůbec přemýšlím jestli mám na BMW tak je ještě čas.

Co myslíte? Koukal jsem na zahraniční 5-er forum a i tam se překvapivě Accord rozebírá a i zarytí BMWáci přiznávají že je to hodně muziky za málo peněz (relativně k E60).

P.S.: u některých inzerátů na BMW čtu o nějaké extended warranty. Jak to funguje? Je to plná záruka v EU a na jak dlouho?

Napsal: stř 16.09.2009 21:45
od commander
Takhle by to vypadalo (kola jsou neorigo, ale boží)

Obrázek

Napsal: stř 16.09.2009 21:55
od commander
Ještě poslední věc, auto chci mít 2 roky což u mě dělá tak 40-50 tis. km nájezd. Kdyby to bylo k něčemu dobrý do úvah.

Napsal: čtv 17.09.2009 19:08
od commander
takže dneska jsem absolvoval testovací jízdu accordem, jako dobrý, ale že bych si z toho sedl na prdel to ne... Docela to i jede, 180 je fakt klídek, pak už je to tlačení. Má to jinak 9+1 repro a audio mi přišlo taky nemastný neslaný. Jako dobrý autí, ale není to "ono". Našel se známý co má 530dA a říkal že mi to půjčí, prej pak už nebudu chtít nikdy jinak než BMW tak se těším. Prý jediný co ho mrzí je, že nevzal 535dA :)

Napsal: pon 21.09.2009 23:28
od janzat
Tak dej pak vědět zážitky ;-)

Napsal: sob 26.09.2009 21:51
od commander
janzat píše:Tak dej pak vědět zážitky ;-)


Tak dneska jsem měl možnost krátce řídit 530dA a 530iA, obě rok 2005.

Co jsem si zkusil tak vylučuju nadobro dýzl. To že jsem ho vůbec uvažoval byl dobrej úlet. Je to (osobně) mrtvý. Teď to bude znít naprosto stupidně, ale větší pocit zátahu jsem měl v 1,9 TDI ochcávce, a to prosím škodovky a TDI zvlášť fakt nesnáším a radši bych jezdil autobusem než škodovkou.

Co se týče tak 530i, tak ta jede pěkně, hezkej zvuk a tak. Sice jsem se teda z toho taky nějak zvlášť neposadil na zadek, ale už se dá říct že to je dostatečná motorizace a asi by stačila.

Jedno auto bylo na M-paketu s 18", druhý bez a na 17". Mko bylo docela dost tvrdý, ale příjemnější než STčko každopádně. 17" byla hezky plavná, ale v zátáčkách se dost nakláněla, chtělo by to asi ten dynamic drive, který bohužel neměla.

Ovládání hlasitosti rádia je ten nejhnusnější čudlík, co jsem kdy v autě viděl.

M-paket vypadá super.

To je asi vše co jsem stačil pochytit. Celkově bych to shrnul tak, že pokuď jsem byl 50/50 ve věci BMW/Honda, tak teď to mám řekněme 30/70 ve prospěch Hondy... K jasným plusům typu nový, záruka, jsem přídal lepší interiér, větší bezpečnost posádky, menší okoukanost na silnicích a lepší cena/výkon. Na druhé straně BMW je víc prestižnější, já vím. Asi to vidím tak, že vemu Hondici a až budou pořádný prachy tak se koupí BMW/Mergl ale novej. Co vy na to?

Napsal: sob 26.09.2009 22:39
od Koby
naprosto souhlasím :-) velice rozumnej přístup...

k tomu dieslu si myslim, že to měl asi rozbitý, ono to zas tak špatně nejede, i když to samozřejmě neni žádnej zázrak a spíš to jede pocitově...

on čudlík na rádio je dobrej, čudlíky na ovládání klimy, sedaček a zrcátek jsou lepší :D tohle se ti u Hondy nestane :wink:

Napsal: sob 26.09.2009 22:49
od commander
U Hondy jsou zase jiný vychytávky:

třeba kdo uhodne co je tohle?

Obrázek

- tak takhle vypadá centrální display, když svítí slunce.

A bluetooth neukazuje kdo volá, grrrrrrrrrrr.

Napsal: sob 26.09.2009 23:13
od commander
Jo a jinak je teoreticky možný, že to měl rozbitý. Přišlo mi, že když dojíždím na světla, tedy brzdím na 0km/h tak automat cukne/škubne, před zastavením. Ta benzínová tohle nedělala.