

Ty nepoznas na volnobeh seveleni sestivalce???? Ctyrvalec rachta, sestival seveli.....krtek píše:325i bez vanos má opravdu ostřejší vačku, už jen když stojí na ,místě 325i bez vanos a vedle 323i (samozřejmě vanos) tak to slyšíte ve zvuku, 325i i při rozjezdu je prostě na 1. poslech slyšet, že je to silný, ale papá víc...moje 323i když stojim a jsem nastartovanej, tak člověk co to nezná by to podle zvuku tipoval na 1.6 obsah...ale 323i stačí cca 2500ot/min. a potom přijde peklo, které se u 325i koná až daleko, daleko výše. 323i je prostě vlk v rouše beránčíma samozřejmě že spotřeba je úplně jinde oproti 325i. V létě jsem se dostal na 8,3 l/100 a teď přes zimu, střídavě město a dálka cca 9,7 l/100. Jestli můžu radit, tak určitě 323i. Skvělý motor a potom už jen 328i a nebo ///M...tak..
323(M52), 325(M54). Díval jsem se na mobile a 325 v coupe byla jen po faceliftu a rozdíl v ceně 4tis. €.ELiLOBO píše:Mno já mám 320i v e36 coupe (M52), a myslim že je to nejmíň ekonomickej motor vůbec...žere hafec, ale na druhou stranu nad 3500ot. jede nádherně svižně a neztrácí tah.
Každopádně bych na léto koupil e46 s objemem max 2,5 a musí to bejt benzín, respektive jesi tento problém 323i vs. 325i můžete někdo rozvést i na e46?
Tak, tak a to i prosím u dieselu..HAMANN píše:Ty nepoznas na volnobeh seveleni sestivalce???? Ctyrvalec rachta, sestival seveli.....krtek píše:325i bez vanos má opravdu ostřejší vačku, už jen když stojí na ,místě 325i bez vanos a vedle 323i (samozřejmě vanos) tak to slyšíte ve zvuku, 325i i při rozjezdu je prostě na 1. poslech slyšet, že je to silný, ale papá víc...moje 323i když stojim a jsem nastartovanej, tak člověk co to nezná by to podle zvuku tipoval na 1.6 obsah...ale 323i stačí cca 2500ot/min. a potom přijde peklo, které se u 325i koná až daleko, daleko výše. 323i je prostě vlk v rouše beránčíma samozřejmě že spotřeba je úplně jinde oproti 325i. V létě jsem se dostal na 8,3 l/100 a teď přes zimu, střídavě město a dálka cca 9,7 l/100. Jestli můžu radit, tak určitě 323i. Skvělý motor a potom už jen 328i a nebo ///M...tak..
no ja ti nevim zrovna peklem bych to nenazvalkrtek píše:325i bez vanos má opravdu ostřejší vačku, už jen když stojí na ,místě 325i bez vanos a vedle 323i (samozřejmě vanos) tak to slyšíte ve zvuku, 325i i při rozjezdu je prostě na 1. poslech slyšet, že je to silný, ale papá víc...moje 323i když stojim a jsem nastartovanej, tak člověk co to nezná by to podle zvuku tipoval na 1.6 obsah...ale 323i stačí cca 2500ot/min. a potom přijde peklo, které se u 325i koná až daleko, daleko výše. 323i je prostě vlk v rouše beránčíma samozřejmě že spotřeba je úplně jinde oproti 325i. V létě jsem se dostal na 8,3 l/100 a teď přes zimu, střídavě město a dálka cca 9,7 l/100. Jestli můžu radit, tak určitě 323i. Skvělý motor a potom už jen 328i a nebo ///M...tak..
No dobře, já se ale zeptal, čím si docílil navýšení ze 170 PS na 200 PS ... Né jestli tam máš 4 bodový pásy a KW podvozek..... Co je to za chip ? Co stál ?323 píše:To bylo chipovany v Nemecku a kolem seriove 323 se to prohnalo jak nic to mel nejakej blazen mel tam i 4 bodovy pasy elek. a KW podvozek pod prah nesla dat ani bota jak to bylo nizko.
No taky jsem měl 5 BMW a poslední mi taky jezdí 250 km/h ....323 píše:http://monacan.rajce.idnes.cz/Moje_BMW/
aspon par fotek
No jo on kazdej vlastník svyho BMW si mysli ze ten jeho je nejrychlejsi)
Mel jsem uz 5 BMW a vim o cem mluvím)
Ale nádherné kupé, to ano .... Taková formule323 píše:http://monacan.rajce.idnes.cz/Moje_BMW/
aspon par fotek
No jo on kazdej vlastník svyho BMW si mysli ze ten jeho je nejrychlejsi)
Mel jsem uz 5 BMW a vim o cem mluvím)