Stránka 3 z 3
Napsal: sob 01.03.2008 16:29
od psena
Wickerman píše:Muj spoluzamestnanec dotahl E36 318iS a po koupi pri ceste domu kdy to pražil 160 km/h mu prasknul řetěz....Motor potkanej, to je jasny,jinak v tu chvilku co prasknul to byla prý nehorazna rana a motor rval jako kdyz se vam zasekne plyn nekde na 6 tis. ot....Mel stesti ze puvodni majitelka byla seriozni a vratila mu 15.000 kč na opravu motoru...V kazdem pripade je jasne ze ja bych takhle rychle tesne po koupi nikdy nejel.....takze tak...

kdzy jsem koupil M5 tak jsem potreboval byt za hodku a pul z C.Budejic v Brne....porad plnej, na dalnici porad ze 130 na 250.
Motor vydrzel jeste tri dny a bylo po nem

, ale to nebylo diky jizde, ale diky zasahu pana curaka Franka.
Jinak dopucuji jet naplno uz pri zkusebni jizde, auta musi prezit svoje maxima jak otackove, brzdn tak i podvozkove.
Napsal: sob 01.03.2008 16:31
od psena
Wickerman píše:Muj spoluzamestnanec dotahl E36 318iS a po koupi pri ceste domu kdy to pražil 160 km/h mu prasknul řetěz....Motor potkanej, to je jasny,jinak v tu chvilku co prasknul to byla prý nehorazna rana a motor rval jako kdyz se vam zasekne plyn nekde na 6 tis. ot....Mel stesti ze puvodni majitelka byla seriozni a vratila mu 15.000 kč na opravu motoru...V kazdem pripade je jasne ze ja bych takhle rychle tesne po koupi nikdy nejel.....takze tak...

Me kdyz rupl rozvodak na 2,5 tak to jen prasklo (asi rezez o prsa) a ticho...nic vic, zadny rvani.Ani nechapou duvod...ventily se prestanou otvirat zavirat, a behem dvou otacek kliky jsou vsechny ohnuty, pak uz to jede naprosto potichu.
Napsal: sob 01.03.2008 22:21
od martin33
a mě se rozlítla vodící lišta a důvod nejspíš kvalitní olej od pana Krotila!!! a to mám najeto 230km oprava 35k ale vše origo nové.
Napsal: ned 02.03.2008 14:01
od bas2
JaraX píše:není potřeba měnit ale mělo by se to pokaždy když jdou víka dolů zkontrolovat, ted jak jsme kuchali tu V8 M62 tak měla po udajnych 200 000 rozvody na kaši, ale buhvi co s tim dělali, všude byl nanos vazeliny,vyměna oleje se asi moc neřešila.
Budu davat dolu vika, jak mam prosimte zkontrolovat, jestli je retez ok?
Napsal: ned 02.03.2008 19:07
od JaraX
bas2 píše:JaraX píše:není potřeba měnit ale mělo by se to pokaždy když jdou víka dolů zkontrolovat, ted jak jsme kuchali tu V8 M62 tak měla po udajnych 200 000 rozvody na kaši, ale buhvi co s tim dělali, všude byl nanos vazeliny,vyměna oleje se asi moc neřešila.
Budu davat dolu vika, jak mam prosimte zkontrolovat, jestli je retez ok?
nejsem technik ale neměl by byt vytahanej, měl by byt pěkně napnutej, neměl by jít sundat jen tak rukou z ozubenyho kola a neměly by byt prošoupany ty voditka.
Napsal: pon 10.03.2008 22:27
od e36power
180000 najeto chip tzn neco prez 7000otacek max a pohoda IS.
Jen tak pro zajimavost kdo tady má najeto aspon prez 500000?
Napsal: čtv 13.03.2008 17:47
od Snejk
ja mam mega. řetěz puvodni. chrastilo to ale vyměna upinaku by to pořešila. jinak doporučene je to měnit pravě po tom milionu. u e32. což by měla byt životnost motoru. ale ten muj to určitě přežije ještě dýl. i když vule na ventilech už si neseřidim

hh