Stránka 3 z 3

Napsal: pon 10.12.2007 09:54
od Panaque
pozisss píše:
Panaque píše:
pozisss píše: Tak, tak. A proto mám v zadu 245 :D
18/35/265 :oops:
To už sou talčenky jako kráva :oha:
Předek 18/40/245 zadek 18/35/265... Salámy ale je pravduou, že utrhnout něco takového už dá dost práce... Na dálnici SUPER :!:

Jinak město = utrpení a věčné nalepení na předním okně a sledovat díry...

Zrychlení se salámy o dost pomalejší, ale ten vzhled :Slina: a ty zatáčky!!!

Teď přez zimu 15/65/205 a vypadá to opravdu jak tramvaj a NESEDÍ TO!!!!

Napsal: pon 10.12.2007 10:07
od Hanz
ještě k vychvalovaným jízdním vlastnostem v zatáčkách: pokud máte užší přední pneu, výsledkem je většinou nedotáčivé auto... proto měla první M3 e36 všude 7,5x17 alu (váha) a pneu 235/40R17 (ideální grip + menší obvod-oproti 245/40 a 8,5 zadku M3,2 kde je to z duvodu prenosu vykonu na silnici a hodnote 0-100 z duvodu marketingu-prodejnosti)... takze dat dopredu 225 a dozadu 265 na auto s výkonem 140PS je fakt zhovadilost :wink:

Napsal: pon 10.12.2007 10:40
od Panaque
Hanz píše:ještě k vychvalovaným jízdním vlastnostem v zatáčkách: pokud máte užší přední pneu, výsledkem je většinou nedotáčivé auto... proto měla první M3 e36 všude 7,5x17 alu (váha) a pneu 235/40R17 (ideální grip + menší obvod-oproti 245/40 a 8,5 zadku M3,2 kde je to z duvodu prenosu vykonu na silnici a hodnote 0-100 z duvodu marketingu-prodejnosti)... takze dat dopredu 225 a dozadu 265 na auto s výkonem 140PS je fakt zhovadilost :wink:
Souhlas, hlavně bych pak chtěl vidět ten rozjezd :lol:

Na druhou stranu chápu pohnutky směrem k vzhledu. Nejezdíme přeci závody a nemusí být vše nastaveno na krev a ideální stav :wink:

Napsal: pon 10.12.2007 12:59
od Maslista
tak tak...
a nevím jak ostatní, ale já se rád projedu občas bokem, či zagumuju na křižovatce...to jestli na suchu projedu zatáčku o 2km/h pomaleji nebo budu mít o 0,5s horší zrychlení mi je opravdu fuck.. 8)