Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Mensi kola, vetsi zrychleni?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Panaque
Registrovaný
Příspěvky: 2853
Registrován: sob 21.04.2007 00:00
Bydliště: Praha - České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od Panaque »

pozisss píše:
Panaque píše:
pozisss píše:[quote="cejsi"] Jak ty 225 se zakousnou, tak se nepustí a vzhled je prostě super, prostě to k tomu auto patří...


Tak, tak. A proto mám v zadu 245 :D


18/35/265 :oops:


To už sou talčenky jako kráva :oha:[/quote]

Předek 18/40/245 zadek 18/35/265... Salámy ale je pravduou, že utrhnout něco takového už dá dost práce... Na dálnici SUPER :!:

Jinak město = utrpení a věčné nalepení na předním okně a sledovat díry...

Zrychlení se salámy o dost pomalejší, ale ten vzhled :Slina: a ty zatáčky!!!

Teď přez zimu 15/65/205 a vypadá to opravdu jak tramvaj a NESEDÍ TO!!!!
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#42 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ještě k vychvalovaným jízdním vlastnostem v zatáčkách: pokud máte užší přední pneu, výsledkem je většinou nedotáčivé auto... proto měla první M3 e36 všude 7,5x17 alu (váha) a pneu 235/40R17 (ideální grip + menší obvod-oproti 245/40 a 8,5 zadku M3,2 kde je to z duvodu prenosu vykonu na silnici a hodnote 0-100 z duvodu marketingu-prodejnosti)... takze dat dopredu 225 a dozadu 265 na auto s výkonem 140PS je fakt zhovadilost :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Panaque
Registrovaný
Příspěvky: 2853
Registrován: sob 21.04.2007 00:00
Bydliště: Praha - České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Panaque »

Hanz píše:ještě k vychvalovaným jízdním vlastnostem v zatáčkách: pokud máte užší přední pneu, výsledkem je většinou nedotáčivé auto... proto měla první M3 e36 všude 7,5x17 alu (váha) a pneu 235/40R17 (ideální grip + menší obvod-oproti 245/40 a 8,5 zadku M3,2 kde je to z duvodu prenosu vykonu na silnici a hodnote 0-100 z duvodu marketingu-prodejnosti)... takze dat dopredu 225 a dozadu 265 na auto s výkonem 140PS je fakt zhovadilost :wink:


Souhlas, hlavně bych pak chtěl vidět ten rozjezd :lol:

Na druhou stranu chápu pohnutky směrem k vzhledu. Nejezdíme přeci závody a nemusí být vše nastaveno na krev a ideální stav :wink:
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#44 Příspěvek od Maslista »

tak tak...
a nevím jak ostatní, ale já se rád projedu občas bokem, či zagumuju na křižovatce...to jestli na suchu projedu zatáčku o 2km/h pomaleji nebo budu mít o 0,5s horší zrychlení mi je opravdu fuck.. 8)
Odpovědět