ještě k vychvalovaným jízdním vlastnostem v zatáčkách: pokud máte užší přední pneu, výsledkem je většinou nedotáčivé auto... proto měla první M3 e36 všude 7,5x17 alu (váha) a pneu 235/40R17 (ideální grip + menší obvod-oproti 245/40 a 8,5 zadku M3,2 kde je to z duvodu prenosu vykonu na silnici a hodnote 0-100 z duvodu marketingu-prodejnosti)... takze dat dopredu 225 a dozadu 265 na auto s výkonem 140PS je fakt zhovadilost
Hanz píše:ještě k vychvalovaným jízdním vlastnostem v zatáčkách: pokud máte užší přední pneu, výsledkem je většinou nedotáčivé auto... proto měla první M3 e36 všude 7,5x17 alu (váha) a pneu 235/40R17 (ideální grip + menší obvod-oproti 245/40 a 8,5 zadku M3,2 kde je to z duvodu prenosu vykonu na silnici a hodnote 0-100 z duvodu marketingu-prodejnosti)... takze dat dopredu 225 a dozadu 265 na auto s výkonem 140PS je fakt zhovadilost
Souhlas, hlavně bych pak chtěl vidět ten rozjezd
Na druhou stranu chápu pohnutky směrem k vzhledu. Nejezdíme přeci závody a nemusí být vše nastaveno na krev a ideální stav
tak tak...
a nevím jak ostatní, ale já se rád projedu občas bokem, či zagumuju na křižovatce...to jestli na suchu projedu zatáčku o 2km/h pomaleji nebo budu mít o 0,5s horší zrychlení mi je opravdu fuck..