Stránka 3 z 3

Napsal: čtv 08.11.2007 11:00
od Suchinnen
Bjůtifl kár vis da best endžín! Ajm a bit envijouz of det. :)

Napsal: čtv 08.11.2007 17:24
od kosh
Měl bych ještě jeden dotázek pokud můžu. Jaké jsou rozdíly mezi režimy sport, normal a sport plus, které jsou za příplatek u M drive ?

Napsal: čtv 08.11.2007 21:17
od Bohhy
kosh píše:Měl bych ještě jeden dotázek pokud můžu. Jaké jsou rozdíly mezi režimy sport, normal a sport plus, které jsou za příplatek u M drive ?


Jasan zodpovim kazdou otazku, pokud budu tusit.
Tak bez zmacklyho stlacitka M je nejspis nastavenej normal nebo sport to ted nevim a kdyz dam M tak ho mam nastaveny na sport plus. A je to hodne znatelnej rozdil ( je to vlastne reakce plynu). Kdyz je normal tak to reguje jakoby opozdene a neni to tak citlivej. Kdyz jakoby pri jizde lehce pridavam a zase ubiram, tak motor vubec nereaguje na muj pohyb. Ale kdyz dam sport plus tak je to jako starej lankovej pedal, reguje to na sebemensi pohyb nohy a to opravdu tvrde, doslova kdyz pridam ostrejc tak to pekne kopne a to okamzite. :)
Uz aby bylo po garancce a oni to odblokovali do plnejch otacek :twisted:
Jo a ted me nastvalo ze tam neni lampicka v kastliku (ta prenosna baterka jako u e34), v manualu o ni pisou a v aute nikde :evil: ,si ji musim obednat, za par let az to bude veteran, tak to bude artikl :D

Napsal: čtv 08.11.2007 22:28
od kosh
Bohhy píše:
kosh píše:Měl bych ještě jeden dotázek pokud můžu. Jaké jsou rozdíly mezi režimy sport, normal a sport plus, které jsou za příplatek u M drive ?


Jasan zodpovim kazdou otazku, pokud budu tusit.
Tak bez zmacklyho stlacitka M je nejspis nastavenej normal nebo sport to ted nevim a kdyz dam M tak ho mam nastaveny na sport plus. A je to hodne znatelnej rozdil ( je to vlastne reakce plynu). Kdyz je normal tak to reguje jakoby opozdene a neni to tak citlivej. Kdyz jakoby pri jizde lehce pridavam a zase ubiram, tak motor vubec nereaguje na muj pohyb. Ale kdyz dam sport plus tak je to jako starej lankovej pedal, reguje to na sebemensi pohyb nohy a to opravdu tvrde, doslova kdyz pridam ostrejc tak to pekne kopne a to okamzite. :)
Uz aby bylo po garancce a oni to odblokovali do plnejch otacek :twisted:
Jo a ted me nastvalo ze tam neni lampicka v kastliku (ta prenosna baterka jako u e34), v manualu o ni pisou a v aute nikde :evil: ,si ji musim obednat, za par let az to bude veteran, tak to bude artikl :D


Dobře a co tedy potom dělá tlačítko power u šalterpáky?

Napsal: čtv 08.11.2007 23:13
od Bohhy
Tim si clovek muze nastavit to same nezavisle na M tlacitku a nemusi pri tom ani chodit do menu. Proste kdyz pojedu a nebudu chtit vsechno co mam nastavene na "M" zapnout a bydu chtit proste jen zapnout tu reakci plynu, tak zmacknu power a mam to nastavne hned na sport plus.
Ono taky kdyz zmacknu "M" tak se hned rosviti u ty salcky, co je na jakou polohu nastaveny, treba protiprokluz se mi nerosviti, protoze ho mame nastavenej ze se vypne jen napul.Jinak vse ostatni se rosviti.

Napsal: pon 12.11.2007 17:13
od kosh
A ještě jedna technická:
Nastavení šířky opěradla funguje tak jak u staré M3 dofukem, nebo tak jako u M5 E60, když se celá boční opěra hýbe pomocí elektromotorků?

Napsal: pon 12.11.2007 19:38
od Bohhy
kosh píše:A ještě jedna technická:
Nastavení šířky opěradla funguje tak jak u staré M3 dofukem, nebo tak jako u M5 E60, když se celá boční opěra hýbe pomocí elektromotorků?


Tak covece stelovani sirky operadla tam nejni, teda spon u ty nasi to nemame, treba to je priplatek. Ale me se v tech sedackach sedi naprosto uzasne a krasne vodej tak jak sou.

Napsal: pon 12.11.2007 21:11
od kosh
Bohhy píše:
kosh píše:A ještě jedna technická:
Nastavení šířky opěradla funguje tak jak u staré M3 dofukem, nebo tak jako u M5 E60, když se celá boční opěra hýbe pomocí elektromotorků?


Tak covece stelovani sirky operadla tam nejni, teda spon u ty nasi to nemame, treba to je priplatek. Ale me se v tech sedackach sedi naprosto uzasne a krasne vodej tak jak sou.


Ok myslel jsem že to tam máte
Díky