Napsal: úte 09.10.2007 13:09
jestli tě to auto tak štve, tak ho prodej a nedělej tu kašpara "MOBILITO"
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Sorry ale pokud sis koupil 530d za 100k,tak sis snad nemohl myslet že to bude jezdit do smrti bez servisu.Problém CR motorů je všeobecně známej a třeba na Fiata stojej ještě víc.Všechny rady už si dostal,tak nevím co chceš řešit.Dani34el píše:Je to v pytli sem se dnes ptal u BMW a ta záruka mobility padá když mi tam někdo "zrepasuje" vstřiky. Řikali, že se vstřiky nerepasujou, aspoň ne v ČE, páč i u značkovýho BMW servisu se Minichov bojí, že v ČR nedodržej přesnej postup repase. Stejně prej ta repase nerepasuje jehlu, ale jen vršek. To pánové ať je to jak chce ale je to trága, sa posraný vstřiky dát třeba 20-30 % ceny auta, to je sviňárna.
V Mercedesu i s prací komplet 300 tisíc Kč. Kamarád dělá jen MB ale on je mění podstatně mín. Značka-zloději??milonovo píše:Ty vstřiky na mamuta jsem moc nepochopil i kdyby Ti ulítla 0 tak 30 nestojej
to není filtrama ale naší blbou naftou ale to Ty asi hold nechceš pochopit...Dani34el píše:Co mi to tu meleš za konforntační kydy ??Butch5 píše:Jo a jestli si myslis, ze problem je v BMW, tak neni...kup si po**** Dacii logan 1,5 dci nebo thalii nebo jiny socka auto s jakymkoliv diesel motortem dnesni doby... Tdi, dci, jtd ...proste cokoliv.... a ty vstriky ti odejdou taky...mozna jeste driv a stoji stejnej ranecproste je to commonrail, je to vstrikovaci jednotka, ne jen tryska jako driv.... Chvalis MB? Prodej E39 a kup E classe v Cdi ...budes platit jeste vic....
Tak to proste je... Jsou lidi co jezdi v podelanym renoltu clio, maj na kapote misto znaku pitchu a plati za vstriky to co ty
akorat jich tam maj jen 4
![]()
Já tu jen poreferoval, co se mi stalo, že mi u servisovanýho BMW s 200.000 km odešly vstřiky a podává ruku převodovka a je to vše ta desítky tisíc i víc korun. A že sem tohle nečekal u auta s obsahem 3000 ccm s tak málo kilometry a s dieselem, kterej má vydržet. A je to značka ! A že 3 litry nedržej ? Po*raná TATRA 613 3500ccm nám v podniku nalítala za bolševika 500.000 km než šla na GO. A měli sme jich tam několik. Jen se vymlacovaly klapky u těch 2 karbeců, tak se po 100.000 km nebo nevim kdy oba měnili...jeden stál 1.200.-- Kčs. - Já si nestěžuju
![]()
![]()
Prostě se divim..... do MB 124 sme míchali rostlinej olej, topnej olej....válce byly jako nový...... když sou ty common-raily tak citlivý proč tam nedaj lepší filtry ? No jo.......
Toto ma zaujalo, poculi ste o tom este niekto nieco? Ja som si vsimol, ze Germani na Spritmoniror.de obcas v komentari napisu, ze pri tankovani pridali do nafty olej do 2-taktov. Najskor som si myslel, ze co to je za blbinu a ci by mi to neznicilo motor, ale ked je to teraz spomenute aj tu...milonovo píše:......někde jsem dokonce četl doporučení přidávat určitej poměr oleje do dvoutaktu.....
Klidně Ti vysvětlím, JAK mohu srovnávat starýho chrochtáka MB W 124 300 TD s BMW 530 d. Jednoduše proto, že ten MB 300 TD měl realtivně nízký náklady na údržbu a motor vydržel věky.....a jednoduše proto, že technika jde dopředu a já jako spotřebitel mohu oprávněně očekávat, že s životností dílů to nebude horší. A mohu spravedlivě očekávat, že za posraný vstřiky, který maj funkci svíček u ŠKODY 120 ( kde ale stojej 200 Kč ) nebudou v servisu stát i s prací 60.000 Kč. ANO TOLIK TO TAM STOJÍ......Jinak se omlouvám za rozčarování svoje !!!Kail píše:Tohle je fakt marný,JAK můžeš zase srovnávat starýho chrochtáka bez výkonu z 80tých let a moderní C-R v BMW z roku někdy kolem 2000???Toto mi opravdu nejde do hlavy...
Nehledě na to že ty vstřiky opravdu nejsou zase tak drahý jak se může na první pohled zdát,vydržej cca 200tis,spočítej si kolik dáš za posranou naftu,abys ujel 200tis km,nebo kolik stojej blbý pneumatiky a kolik na nich najedeš?Je to všecho relativní,ale když spočítáš všechno co do auta investuješ,zjistíš že částka za vstřiky je skoro směšná,je to jen další výdaj v nekonečný řadě výdajů...
RuDoSh píše:srovnani funkce svicek na benzin a C-R vstriku je gut
Dani34el píše:Klidně Ti vysvětlím, JAK mohu srovnávat starýho chrochtáka MB W 124 300 TD s BMW 530 d. Jednoduše proto, že ten MB 300 TD měl realtivně nízký náklady na údržbu a motor vydržel věky.....a jednoduše proto, že technika jde dopředu a já jako spotřebitel mohu oprávněně očekávat, že s životností dílů to nebude horší. A mohu spravedlivě očekávat, že za posraný vstřiky, který maj funkci svíček u ŠKODY 120 ( kde ale stojej 200 Kč ) nebudou v servisu stát i s prací 60.000 Kč. ANO TOLIK TO TAM STOJÍ......Jinak se omlouvám za rozčarování svoje !!!Kail píše:Tohle je fakt marný,JAK můžeš zase srovnávat starýho chrochtáka bez výkonu z 80tých let a moderní C-R v BMW z roku někdy kolem 2000???Toto mi opravdu nejde do hlavy...
Nehledě na to že ty vstřiky opravdu nejsou zase tak drahý jak se může na první pohled zdát,vydržej cca 200tis,spočítej si kolik dáš za posranou naftu,abys ujel 200tis km,nebo kolik stojej blbý pneumatiky a kolik na nich najedeš?Je to všecho relativní,ale když spočítáš všechno co do auta investuješ,zjistíš že částka za vstřiky je skoro směšná,je to jen další výdaj v nekonečný řadě výdajů...![]()
![]()
![]()
Kto ma svojho dyzla rad, mal by nieco do nafty liat.Bruno75 píše:Toto ma zaujalo, poculi ste o tom este niekto nieco? Ja som si vsimol, ze Germani na Spritmoniror.de obcas v komentari napisu, ze pri tankovani pridali do nafty olej do 2-taktov. Najskor som si myslel, ze co to je za blbinu a ci by mi to neznicilo motor, ale ked je to teraz spomenute aj tu...milonovo píše:......někde jsem dokonce četl doporučení přidávat určitej poměr oleje do dvoutaktu.....
To by mi malo ako pomoct ochranit vstreky?!![]()
Moje Bawko ma zatial iba 4 roky a je malo jazdene (poctivych 65.000 km), ale kedze by som si ho chcel este nejaky ten patek nechat, rad by som sa potencionalnym problemom so vstrekmi vyhol. Co vy na to?
2all others: sorry za off-topic odbocku
Tak to prodej, kup si za těch 300tis 100 Škod 120 a jezdi každej den jinou. Prostě když na provoz BMW nemáš, tak ho předej někomu, kdo ano... Ono jaksi v té relativně pěkné ceně (300tis) předchozí majitel zohlednil ty vstřiky, váhy vzduchu apod., chápeš? Nebo myslíš, že by se někdo zbavoval takovýho auta, kdyby nečul výdaje klepající na dveře?Dani34el píše:Klidně Ti vysvětlím, JAK mohu srovnávat starýho chrochtáka MB W 124 300 TD s BMW 530 d. Jednoduše proto, že ten MB 300 TD měl realtivně nízký náklady na údržbu a motor vydržel věky.....a jednoduše proto, že technika jde dopředu a já jako spotřebitel mohu oprávněně očekávat, že s životností dílů to nebude horší. A mohu spravedlivě očekávat, že za posraný vstřiky, který maj funkci svíček u ŠKODY 120 ( kde ale stojej 200 Kč ) nebudou v servisu stát i s prací 60.000 Kč. ANO TOLIK TO TAM STOJÍ......Jinak se omlouvám za rozčarování svoje !!!Kail píše:Tohle je fakt marný,JAK můžeš zase srovnávat starýho chrochtáka bez výkonu z 80tých let a moderní C-R v BMW z roku někdy kolem 2000???Toto mi opravdu nejde do hlavy...
Nehledě na to že ty vstřiky opravdu nejsou zase tak drahý jak se může na první pohled zdát,vydržej cca 200tis,spočítej si kolik dáš za posranou naftu,abys ujel 200tis km,nebo kolik stojej blbý pneumatiky a kolik na nich najedeš?Je to všecho relativní,ale když spočítáš všechno co do auta investuješ,zjistíš že částka za vstřiky je skoro směšná,je to jen další výdaj v nekonečný řadě výdajů...![]()
![]()
![]()