Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Už nikdy BMW - odešly vstřiky, převodka = 120.000,- :-((

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 624

#41 Příspěvek od RSak »

jestli tě to auto tak štve, tak ho prodej a nedělej tu kašpara "MOBILITO"
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#42 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

A vztahuje se ta záruka mobility na vadný vstřiky? Co ti řekli? V BMW potřebujou prodat nový trysky, tak tě vyprovodili s informacema min. 1 rok starejma. Už dávno se měněj i jehly, sedla bohužel ne, ale zase se v BDS nebo např. tady, tuším od Butche z fóra, dají sehnat za podstatně výhodnější cenu, než v BMW. Já bych to, být tebou, řešil jak jsem popsal výše, už je to nějakej pátek, kdy mám podobnou anabázi taky za sebou. V BMW by akorát vyměňovali a ne opravovali.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#43 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#44 Příspěvek od milonovo »

Dani34el píše:Je to v pytli sem se dnes ptal u BMW a ta záruka mobility padá když mi tam někdo "zrepasuje" vstřiky. Řikali, že se vstřiky nerepasujou, aspoň ne v ČE, páč i u značkovýho BMW servisu se Minichov bojí, že v ČR nedodržej přesnej postup repase. Stejně prej ta repase nerepasuje jehlu, ale jen vršek. To pánové ať je to jak chce ale je to trága, sa posraný vstřiky dát třeba 20-30 % ceny auta, to je sviňárna.
Sorry ale pokud sis koupil 530d za 100k,tak sis snad nemohl myslet že to bude jezdit do smrti bez servisu.Problém CR motorů je všeobecně známej a třeba na Fiata stojej ještě víc.Všechny rady už si dostal,tak nevím co chceš řešit.
Jen tak pro zajímavost,kolik vyhazuješ za tu záruku mobility :D
Dani34el
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#45 Příspěvek od Dani34el »

Tak tady na fóru se mi dostane koukám jen nadávek než konstruktivního řešení......že sem neměl jít do dieselu vim ted už taky, jenže kára mě stála skoro 300 litrů a mám vydat dalších skoro 100, mě se doma prachy nelíhnou.Že stojej vstřiky na FIATA nebo co to tu kdo píše eště víc je mi úplně jedno, já si koupil BMW kvalitu v naftě abych šetřil a zajímá mě co tam co stojí TEČKA. Příště pudu do 6ti válce benzinu a předělám na plyn - za ty prachy co mě budou stát vstřiky by to bylo předělaný a ještě by mi zbylo.......návratnost 530d je v nekonečnu :P :twisted: :evil:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#46 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

No vidíš, to máš za necelejch 20 % pořizovací ceny. Připrav se u BMW na podstatně vyšší výdaje, podkud se ti doma peníze nelíhnou, pokud nebudeš kupovat náhradní díly Silverstar.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#47 Příspěvek od milonovo »

Tak ještě jednou,všechny vstřiky stojej 35k-nový-originál BOSCH.Už to tady padlo několikrát a je to ta nejhorší varianta.Když řekneš kolik to auto stálo (klidně přes SZ pokud to nechceš zveřejňovat) obratem Ti řeknu kolik je to procent z ceny auta,páč Ti asi procenta moc nejdou :D A ano,tímhle stylem se asi fakt dočkáš jen nadávek,já sám už jsem jich už před odesláním smazal celkem dost :D
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Klubové ID: 1171
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od martin33 »

milonovo píše:Ty vstřiky na mamuta jsem moc nepochopil i kdyby Ti ulítla 0 tak 30 nestojej :?:
V Mercedesu i s prací komplet 300 tisíc Kč. Kamarád dělá jen MB ale on je mění podstatně mín. Značka-zloději??
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Klubové ID: 1171
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od martin33 »

Dani34el píše:
Butch5 píše:Jo a jestli si myslis, ze problem je v BMW, tak neni...kup si po**** Dacii logan 1,5 dci nebo thalii nebo jiny socka auto s jakymkoliv diesel motortem dnesni doby... Tdi, dci, jtd ...proste cokoliv.... a ty vstriky ti odejdou taky...mozna jeste driv a stoji stejnej ranec :D proste je to commonrail, je to vstrikovaci jednotka, ne jen tryska jako driv.... Chvalis MB? Prodej E39 a kup E classe v Cdi ...budes platit jeste vic.... :D Tak to proste je... Jsou lidi co jezdi v podelanym renoltu clio, maj na kapote misto znaku pitchu a plati za vstriky to co ty :D akorat jich tam maj jen 4 :D
Co mi to tu meleš za konforntační kydy ?? :) :evil: Já tu jen poreferoval, co se mi stalo, že mi u servisovanýho BMW s 200.000 km odešly vstřiky a podává ruku převodovka a je to vše ta desítky tisíc i víc korun. A že sem tohle nečekal u auta s obsahem 3000 ccm s tak málo kilometry a s dieselem, kterej má vydržet. A je to značka ! A že 3 litry nedržej ? Po*raná TATRA 613 3500ccm nám v podniku nalítala za bolševika 500.000 km než šla na GO. A měli sme jich tam několik. Jen se vymlacovaly klapky u těch 2 karbeců, tak se po 100.000 km nebo nevim kdy oba měnili...jeden stál 1.200.-- Kčs. - Já si nestěžuju :P :P :P Prostě se divim..... do MB 124 sme míchali rostlinej olej, topnej olej....válce byly jako nový...... když sou ty common-raily tak citlivý proč tam nedaj lepší filtry ? No jo.......
to není filtrama ale naší blbou naftou ale to Ty asi hold nechceš pochopit...
Dani34el
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#50 Příspěvek od Dani34el »

Tak nafta přece nebude horší jak za bolševika nebo v 90 letech. Soused měl piáno z dovozu za komančů a taxikařil a všichni mercedesáři (tenkrát jiný diesely nebyly) měli naftu od vojáků nebo od kamionistů a furt jezdili.-.....pochybuju že je to jen naftou, podle mě sou blbě navržený filtry nebo nějáká skrytá konstrukční vada u těch BMW common railů, výrobce musí přece počítat že palivo nebude vždy ok. Asi to ještě neni vyzrálá technologie - vždyd jak už někdo psal ten motor by měl přece při objemu 3000 ccm vydržet 500 000 km.
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#51 Příspěvek od milonovo »

To seš vážně tak natvrdlej?Motor v klidu 500k km vydrží,vstřik je věc,která se mění stejně jako třeba olej,filtr,žhavící svíčka nebo tak něco,jen při větším počtu km.Pokud za ně dáš jednou za 200kkm 35k,není to myslím tolik a v konečným součtu se diesel stále vyplatí.Já třeba auta střídám poměrně často,tudíš mě tahle investice trochu rozladila,ale věděl jsem že mě může potkat.Vstřiky se měnily i na MB a starejch TD,jen nestály tolik.A naftou je to proto,protože málo maže,někde jsem dokonce četl doporučení přidávat určitej poměr oleje do dvoutaktu.Ale nevím proč se rozčiluješ,tak to prodej.

Martin33:Hele tomu nevěřím,do mamuta (W140) se dávali jen TD,nejdřív 350TD 150ps? a pak 300TD 177PS a jsou to klasický komůrkový TD.Nehledě na to 300K to nemůže stát snad ani na 420CDI
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#52 Příspěvek od airbone »

Dani34el:

Ja ti vysvetlim jednu vec - konkretne BMW 530d v lepsej vybave mohlo za nova stat povedzme okolo 1.5mil koruniek (ak nie viac). To ze ty si ho kupil vybehane a stare za 300k, co je cena novej fabie.... Tak si si mal kupit fabiu 1.4 a mal by si pokoj. A ak sa chces vozit v nadstandardnom aute, ktore je tristo rokov pred fabiou, tak si to musis aj zaplatit. Motor z BMW 530d neporovnavaj s nejakym starozitnym mercedesom, ktory vydrzal jazdit do nekonecna.... Dnes je techologia niekde inde a ceny na vyvoj takych zazrakov su astronomicke....... Ak nemas na nove vstreky, tak si musis jednoducho uvedomit jednu vec - BMW 530d nie socialne auto, ale luxusna limuzina a k tomu prislucha aj vyska cien pre udrzbu.... To znaci, ze je pre tych, co maju aj peniaze na drahu udrzbu. A nie je to ani ford mondeo, ani renault laguna, ale BMW. Kupit BMW 5 za 300k nie je umenie, umenie je ho zivit a udrziavat! A to si si mal uvedomit uz skor a dobre nad tym porozmyslat. A nemas ani stipkku pravdy v tom, ze vstrekovace su drahe...... To nie.... Vstrekovace nie su drahe, ale my malo zarabame..... Pripominas mi jedneho kamosa, co si kupil od vlady vyradene opancierovane BMW7 iL a vozil sa na nom po dedine. Ked dostal defekt, tak nahodil malicke rezervne koleso a na tom chodil tri mesiace, kedze nemal peniaze na opravu defektu.....
A este jedna vec, to je taky maly priklad z inej veci pohladu - robil som mechanika na helikopterach Mi-24. Tu su ceny nahradnych dielov len pre zaujimavost: (udaje v slovenskych korunach)

Vstrekovacie cerpadlo motora - 1.300.000sk
Vzduchovy starter: - 170.000sk
vstrekovacie dyzy motora: 145.000sk/kus (je ich tam 12ks)
volna turbina: 950.000sk (take male koleso z lopatkami z nejakeho specialneho plechu)
Turbina kompresora: 430.000sk
Komplet motor bez prislusenstva: 10.000.000sk
Rozne elektricke bloky/snimace motora: 25.000-200.000sk

Spotreba paliva na 1 hodinu letu: min 1200l paliva
Cena letovej hodiny vratane technickeho personalu: 85.000sk

Vidis? Udrziavat bojovu helikopteru nie je ziadna sranda a preto ani neexistuje nikto okrem armady, co by ju prevadzkoval.....

To iste, aj ked v uplne mensom meritku, plati aj o BMW 530d - jednoduch ked nemas na vstreky do 530d, nemoze na nom ani jazdit. Predaj a kup si faaabku....
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#53 Příspěvek od Kail »

Tohle je fakt marný,JAK můžeš zase srovnávat starýho chrochtáka bez výkonu z 80tých let a moderní C-R v BMW z roku někdy kolem 2000???Toto mi opravdu nejde do hlavy 8O ...
Nehledě na to že ty vstřiky opravdu nejsou zase tak drahý jak se může na první pohled zdát,vydržej cca 200tis,spočítej si kolik dáš za posranou naftu,abys ujel 200tis km,nebo kolik stojej blbý pneumatiky a kolik na nich najedeš?Je to všecho relativní,ale když spočítáš všechno co do auta investuješ,zjistíš že částka za vstřiky je skoro směšná,je to jen další výdaj v nekonečný řadě výdajů...
Bruno75
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 20.02.2007 01:00
Bydliště: Trencin / Bratislava (SVK)

#54 Příspěvek od Bruno75 »

milonovo píše:......někde jsem dokonce četl doporučení přidávat určitej poměr oleje do dvoutaktu.....
Toto ma zaujalo, poculi ste o tom este niekto nieco? Ja som si vsimol, ze Germani na Spritmoniror.de obcas v komentari napisu, ze pri tankovani pridali do nafty olej do 2-taktov. Najskor som si myslel, ze co to je za blbinu a ci by mi to neznicilo motor, ale ked je to teraz spomenute aj tu...
To by mi malo ako pomoct ochranit vstreky?! :?
Moje Bawko ma zatial iba 4 roky a je malo jazdene (poctivych 65.000 km), ale kedze by som si ho chcel este nejaky ten patek nechat, rad by som sa potencionalnym problemom so vstrekmi vyhol. Co vy na to?

2Airbone: je to sice off-topic, ale to so spotrebou Mi-24 myslis vazne 8O
Ja sa tiez motam trochu okolo lietadiel (rekreacne a zatial bezmotorovo), urcite do toho nevidim tolko ako ty, ale spotreba 1200 l/hod mi pripada trooosku prehnana. Viem, ze sa to neda porovnat, Mi-24 je bojovy stroj, ale tolko snad nezerie ani pri maximalnom nasadeni...

2all others: sorry za off-topic odbocku
Dani34el
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#55 Příspěvek od Dani34el »

Kail píše:Tohle je fakt marný,JAK můžeš zase srovnávat starýho chrochtáka bez výkonu z 80tých let a moderní C-R v BMW z roku někdy kolem 2000???Toto mi opravdu nejde do hlavy 8O ...
Nehledě na to že ty vstřiky opravdu nejsou zase tak drahý jak se může na první pohled zdát,vydržej cca 200tis,spočítej si kolik dáš za posranou naftu,abys ujel 200tis km,nebo kolik stojej blbý pneumatiky a kolik na nich najedeš?Je to všecho relativní,ale když spočítáš všechno co do auta investuješ,zjistíš že částka za vstřiky je skoro směšná,je to jen další výdaj v nekonečný řadě výdajů...
Klidně Ti vysvětlím, JAK mohu srovnávat starýho chrochtáka MB W 124 300 TD s BMW 530 d. Jednoduše proto, že ten MB 300 TD měl realtivně nízký náklady na údržbu a motor vydržel věky.....a jednoduše proto, že technika jde dopředu a já jako spotřebitel mohu oprávněně očekávat, že s životností dílů to nebude horší. A mohu spravedlivě očekávat, že za posraný vstřiky, který maj funkci svíček u ŠKODY 120 ( kde ale stojej 200 Kč ) nebudou v servisu stát i s prací 60.000 Kč. ANO TOLIK TO TAM STOJÍ......Jinak se omlouvám za rozčarování svoje !!! :twisted: :twisted: :twisted:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od RuDoSh »

srovnani funkce svicek na benzin a C-R vstriku je gut ;-)
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#57 Příspěvek od Kail »

RuDoSh píše:srovnani funkce svicek na benzin a C-R vstriku je gut ;-)

Jj,to už chce pořádnou dávku fantazie :)
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#58 Příspěvek od Kail »

Dani34el píše:
Kail píše:Tohle je fakt marný,JAK můžeš zase srovnávat starýho chrochtáka bez výkonu z 80tých let a moderní C-R v BMW z roku někdy kolem 2000???Toto mi opravdu nejde do hlavy 8O ...
Nehledě na to že ty vstřiky opravdu nejsou zase tak drahý jak se může na první pohled zdát,vydržej cca 200tis,spočítej si kolik dáš za posranou naftu,abys ujel 200tis km,nebo kolik stojej blbý pneumatiky a kolik na nich najedeš?Je to všecho relativní,ale když spočítáš všechno co do auta investuješ,zjistíš že částka za vstřiky je skoro směšná,je to jen další výdaj v nekonečný řadě výdajů...
Klidně Ti vysvětlím, JAK mohu srovnávat starýho chrochtáka MB W 124 300 TD s BMW 530 d. Jednoduše proto, že ten MB 300 TD měl realtivně nízký náklady na údržbu a motor vydržel věky.....a jednoduše proto, že technika jde dopředu a já jako spotřebitel mohu oprávněně očekávat, že s životností dílů to nebude horší. A mohu spravedlivě očekávat, že za posraný vstřiky, který maj funkci svíček u ŠKODY 120 ( kde ale stojej 200 Kč ) nebudou v servisu stát i s prací 60.000 Kč. ANO TOLIK TO TAM STOJÍ......Jinak se omlouvám za rozčarování svoje !!! :twisted: :twisted: :twisted:

Probůh rozkoukej se trochu,ty vstřiky se daj sehnat za 30tis,tedy za polovičku co píšeš :o ,s tebou je to horší jak s dídětem,s rozdílem že to dítě má alespoň snahu něco pochopit,tu ty ale neprojevuješ...

KONČÍM,dostal jsi mně,nemám slov,jsem odrovnán :roll:
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#59 Příspěvek od bas2 »

Bruno75 píše:
milonovo píše:......někde jsem dokonce četl doporučení přidávat určitej poměr oleje do dvoutaktu.....
Toto ma zaujalo, poculi ste o tom este niekto nieco? Ja som si vsimol, ze Germani na Spritmoniror.de obcas v komentari napisu, ze pri tankovani pridali do nafty olej do 2-taktov. Najskor som si myslel, ze co to je za blbinu a ci by mi to neznicilo motor, ale ked je to teraz spomenute aj tu...
To by mi malo ako pomoct ochranit vstreky?! :?
Moje Bawko ma zatial iba 4 roky a je malo jazdene (poctivych 65.000 km), ale kedze by som si ho chcel este nejaky ten patek nechat, rad by som sa potencionalnym problemom so vstrekmi vyhol. Co vy na to?


2all others: sorry za off-topic odbocku
Kto ma svojho dyzla rad, mal by nieco do nafty liat. :lol: Olej M2T do dvojtaktov sa neodporuca, predsa len je to shit olej do warburgov a trabantov, na oleje.cz sa otom raz pisalo, odporuca sa nejaky iny olej, kvalitny synteticky, alebo prisadu, neviem ako sa vola ale bol tam nejaky test prisad a jedna to vyhrala, myslim, ze keby majitelia CR od nova do nafty pridavali este najaku "zazracnu vodicku" tak urcite by oddialili vymenu vstrekov. Ked je ihla vo vstreku dostatocne a furt premazavana, a trisky udrziavane v cistote, tak vstreky musia vydrzat urcite viacej KM.
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#60 Příspěvek od bmwfil »

Dani34el píše:
Kail píše:Tohle je fakt marný,JAK můžeš zase srovnávat starýho chrochtáka bez výkonu z 80tých let a moderní C-R v BMW z roku někdy kolem 2000???Toto mi opravdu nejde do hlavy 8O ...
Nehledě na to že ty vstřiky opravdu nejsou zase tak drahý jak se může na první pohled zdát,vydržej cca 200tis,spočítej si kolik dáš za posranou naftu,abys ujel 200tis km,nebo kolik stojej blbý pneumatiky a kolik na nich najedeš?Je to všecho relativní,ale když spočítáš všechno co do auta investuješ,zjistíš že částka za vstřiky je skoro směšná,je to jen další výdaj v nekonečný řadě výdajů...
Klidně Ti vysvětlím, JAK mohu srovnávat starýho chrochtáka MB W 124 300 TD s BMW 530 d. Jednoduše proto, že ten MB 300 TD měl realtivně nízký náklady na údržbu a motor vydržel věky.....a jednoduše proto, že technika jde dopředu a já jako spotřebitel mohu oprávněně očekávat, že s životností dílů to nebude horší. A mohu spravedlivě očekávat, že za posraný vstřiky, který maj funkci svíček u ŠKODY 120 ( kde ale stojej 200 Kč ) nebudou v servisu stát i s prací 60.000 Kč. ANO TOLIK TO TAM STOJÍ......Jinak se omlouvám za rozčarování svoje !!! :twisted: :twisted: :twisted:
Tak to prodej, kup si za těch 300tis 100 Škod 120 a jezdi každej den jinou. Prostě když na provoz BMW nemáš, tak ho předej někomu, kdo ano... Ono jaksi v té relativně pěkné ceně (300tis) předchozí majitel zohlednil ty vstřiky, váhy vzduchu apod., chápeš? Nebo myslíš, že by se někdo zbavoval takovýho auta, kdyby nečul výdaje klepající na dveře?
Odpovědět