Stránka 3 z 5

Napsal: pát 13.03.2009 21:49
od myrryn88
nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...


A strili ti do vyfuku??Taky mam podezreni na lambdu a prave me to strili jak bejk...

Napsal: pát 13.03.2009 22:02
od Killca
cidlo teploty chladici kapaliny urcuje, kdy jde motor na sytic a kdy se sytic vypne, smes je bohatsi (vic benzinu, vic zere) a po zahrati se smes vyvazi na optimalni hodnotu pro provoz

martinek píše:blabla

no vypis ti pise o vaze ze od ni neni signal nebo co, by sis moh pucit od rummana vahu a vyzkouset co to bude delat :-) nebo do nekoho s 3litrem

ale je mozny, ze to cukani dela i neco kolem svicek a civek

myrryn88 píše:A strili ti do vyfuku??Taky mam podezreni na lambdu a prave me to strili jak bejk...

ze by to delala lambda?! nemuze to byt spatne nastavenymi ventily ci spatne palicimi svickami?

Napsal: pát 13.03.2009 22:16
od nicoczech
Teda mě to nijak nehází akorád mě to přichcípává těžko se to rozjíždí ani mě to necuká a prostě to jede přichcíplne těžce a žere to jako tank

Napsal: pát 13.03.2009 22:17
od Martin330
Kdes vytáh tu první citaci? :) JJ nechám prověřit, díky.

Napsal: pát 13.03.2009 22:23
od Killca
Martin330 píše:Kdes vytáh tu první citaci? :) JJ nechám prověřit, díky.

edited, zrovna sem premyslel nad fenama :-D

Napsal: pát 13.03.2009 23:43
od nicoczech
Jo ještě jsem zapoměl dodat, že vadná lambda se projevu také tím že po sešlápnutí plynu teče mnohem více paliva než by mělo a při dálkové jízdě žere pravděpodobně stejně jako s lambdou funkční a že při rozjíždění do kopce a tak dále to prostě spolkne příliš...jestli to to řekl někdo předemnou tak se omlouvám

Napsal: sob 14.03.2009 12:16
od myrryn88
myrryn88 píše:A strili ti do vyfuku??Taky mam podezreni na lambdu a prave me to strili jak bejk...

ze by to delala lambda?! nemuze to byt spatne nastavenymi ventily ci spatne palicimi svickami?[/quote]

No to nevim,znamej mi prave rikal ze tohle dela lambda i tady sem se to nekde docetl.No uvidime az ji vymenim.

Napsal: sob 14.03.2009 13:18
od nicoczech
myrryn88 píše:
myrryn88 píše:A strili ti do vyfuku??Taky mam podezreni na lambdu a prave me to strili jak bejk...

ze by to delala lambda?! nemuze to byt spatne nastavenymi ventily ci spatne palicimi svickami?


No to nevim,znamej mi prave rikal ze tohle dela lambda i tady sem se to nekde docetl.No uvidime az ji vymenim.[/quote]

Já si myslím že to bude určitě ona hele vlez pod to a podívej se jak vypadá já jí mám tak schnilou že se z ní loupaj plechy takže myslím že já to mám naprosto jasný

Napsal: sob 14.03.2009 16:00
od radekc
Nevíte teda která z těch dvou to je? Obvod ohřevu lambda sondy (skupina 2 snímač 1)

Napsal: pon 16.03.2009 21:30
od radekc
Měl bych takovej možná hloupej dotaz, ale kde najdu konektory od lambdy na M52? Kam jsou zapojeny?

Napsal: pon 16.03.2009 22:15
od nicoczech
radekc píše:Měl bych takovej možná hloupej dotaz, ale kde najdu konektory od lambdy na M52? Kam jsou zapojeny?


Nevím co myslíš ale já je teda mám v podlaze konektor šroubovací.... a je to cca 50 cm od lambdy samotné

Napsal: pon 16.03.2009 22:21
od radekc
aha tak to sem potřeboval vedět, sem to hledal u motoru zhora, ale nenašel, tak už vím, že se k němu dostanu jen zdola

Napsal: pon 16.03.2009 22:24
od nicoczech
Hele je lambda kousek od svodů no a tak v polovině cesty mezi svodama a lambdou mám v podlaze konektor...

Napsal: pon 16.03.2009 23:32
od castro
radekc píše:Měl bych takovej možná hloupej dotaz, ale kde najdu konektory od lambdy na M52? Kam jsou zapojeny?


taky je najdeš když zeshora motoru sundáš ten malej plastovej kryt. Tam jsou konektory k lambdám u M52.

Napsal: pon 16.03.2009 23:47
od nicoczech
castro píše:
radekc píše:Měl bych takovej možná hloupej dotaz, ale kde najdu konektory od lambdy na M52? Kam jsou zapojeny?


taky je najdeš když zeshora motoru sundáš ten malej plastovej kryt. Tam jsou konektory k lambdám u M52.


ono těch konektorů je víc otázka je kterej hledá....

Napsal: pon 16.03.2009 23:55
od radekc
Tak tomu moc nerozumím, hledám konektor se čtyřma drátama ke každý lambdě, abych je mohl proměřit.
A ten malej plastovej kryt myslíš ten mezi vikem ventylu a sanim?

Napsal: úte 17.03.2009 17:34
od nicoczech
Já teda tomu teď vůbec nerozumim vim že ta otázka není pro mě....ale už se to tu několikrát omílalo a to to že lambdu vadnou neodhalí kolikrát ani diagnostika natož to že jí proměříš....hele to zjistíš nejlépe tim že tam dáš novou nebo si jí od někoho pučíš...

Napsal: úte 17.03.2009 23:16
od radekc
Budu pracovat jen s vyhrivaci casti lambdy, bud tam zmerim odpor (nebo vodivost) a bude se to resit dal, treba procistit konektor nebo se presvedcim ze je spatna lambda, ale nez koupim novou za 3 tis chci se ujistit ze je problem v ni

Napsal: stř 18.03.2009 15:49
od nicoczech
Bude tam vodivost bude tam všecko možný bude se ti zdát dobrá ale informace které snímač odesílá jsou špatné nevím jak to už říct mužu to skusit namalovat

Napsal: stř 18.03.2009 19:49
od castro
lambda vydží okolo těch 170.000km ( BOSCH ), tak jestli máš na tachu tak nějak tak je to docela normální věc že se to mění.