Originál zaslal Martinéz nahodou, ja jel s tdckem (ma mensi ucinnost nez Tds-vic si vezme)+chipem pres nemecko po dalnici cca 110-140kmh plne nalozen za idealnich podminek (prazdno, vlhko, cca 15'C) za 5,9l na 100...
proc myslis? neni problem auto drzet hodne lehce na plynu v rychlosti cca 130kmh, kdyz okamzita ukazuje 6. kdyz sem pak dobiral plnou bandu, vyslo mi to tak...sou to idealni otacky. napr 150+ uz mi to de rapidne pres deset (kvuli chipu).
Panove jezdim cca 8 mes v 530D a tak asi poměr 80%město a pak zbytek, a at delam co delam tk jsem mezi 9-10l , mama ma ten samej motor v X5 a jezdi tak cca o 1 litr navic, ale znate to zensky
Pokuď máš 7-8t eur, pak seženeš 520i v dobrým stavu s výbavou, s jiným motorem to auto bude o třídu v horším stavu, nebo s chudším příslušenstvím. Záleží na tobě co radši jestli motor nebo trošku tu výbavičku, ono mít pětku bez výbavy je taky na h....
530DAT píše:Co myslite jaka je minimalni slusna vybava 5ky???
Klimatronic, PDC, ABS, DSC, vsechno co de v elektrice, plnej komp, tempomat, zatmivani, AE, roletka, loketka, CD a radnej motor ... a vic me ted nenapada
Myslim, že 520i ti bude za pár měsíců připadat slabá, kup raději 523i ( cena bude myslím podobná jako u 520i ). Já ji mám a nejezdí to špatně, ale taky to neni žádnej zázrak. Řek bych, že je to docela dobrej kompromis mezi výkonem a spotřebou....
A taky pojistkou, na tej si taky lidi hodne zakládaj...
Jojo podle me je 523i uplne ta nejhorsi volba, jedna nacipovane TDSko jede lip a zere min, druhak 528i zere i papirove o 0,1 litru vic a jede podstatne lip.
A co se tyce zakladni vybavy, zastavam nazor, ze bawo bez kuze neni bawo...A rozhodne bych si nikdy bawo bez kuze nekoupil...
taky sem na kuzi vysazenej a sere me ze ji nemam, ale fakt se nedala najit hezka petka v kuzi...ono i najit hezkou kuzi v 8let starym aute neni prdel. nicmene s tim uspesne ziju..
Je fakt, že baworácký benzínový šestivály žerou všechny téměř stejně a už je jenom na na každým, jakej si vybere. A když se člověk nebojí osmiválců, tak pokud vím, 540i žere papírově asi o 3 litry víc než 520i, což neni zas tak strašný a jede podstatně líp .
A 523i bych nepovažoval za úplně nejhorší volbu ( kór, když bych měl tds-o ). Provozní náklady mam nämlich stejný jako s tds-em a jede to podstatně líp ( i papírově - 0-100 - 10,4s vs 8,5s). Teda pokud to samozřejmě neni přečipovaný, ale já jsem nikdy nebyl zastáncem toho, vyhánět výkon čipama a podobnýma ptákovinama. To už bych si radši koupil 530d ( což má mimochodem nižší spotřebu než tds ).
530 D je super, jen jsem moooooc zvedavej na 3.0D pro rok 2004, slysel jsem ze bude mit neco kolem 260 koní??? co o tom vite??? Jo a neosuzoval jste nekdo jak je na tom 4.0D???
530DAT píše:Panove jezdim cca 8 mes v 530D a tak asi poměr 80%město a pak zbytek, a at delam co delam tk jsem mezi 9-10l , mama ma ten samej motor v X5 a jezdi tak cca o 1 litr navic, ale znate to zensky
No v tý X5 bude ještě motor 184PS a je o dost těžší myslím a na šírších gumách a navíc 4x4 tak to je jasný né kámo.... by v tom tvojem jezdila tak za 7-8 myslím,no sám jsem zvědav kolik to bude papat mi mám ten samej motor co ty 193PS a taky v touringu a automatu....