Stránka 3 z 4

Napsal: pon 22.07.2013 12:20
od JaraX
ukaž mi tu 728i,

Napsal: pon 22.07.2013 12:54
od -miki-
2 Frax:

Určitě máš pravdu, musí to je monstrózně, ale chápu Filozofa. Řeší zda 728 nebo 740. Kdo nemá zkušennost, má obavy, aby ho 740 "nesežrala". Je to je o financích. Dneska kdyby měl opět volbu zda 316 nebo 325, tak jednoznačně 325. :D Ale na to jsem přišel, až postupem času. Obrázek, nechť si udělá každý sám ...

2 JaraX

Přirovnal bych to k sladké nevědomosti ... Nezbývá než mu popřát mnoho šťastných km. :wink:

Napsal: pon 22.07.2013 13:09
od Filozof
Jenomže to je stejná diskuze jako proč kupovat 528i nebo M5 prostě proč nejezdí v klubu jen lidi s M5 a M3 a 760Li a 750i a žádná jiná auta ? ? ?

Protože servisovat vrcholné a silné verze a třeba střední motorizace je úplně někde jinde ...

Já se díval na cenu dílů 7er R6 má ceny stejné nebo malinko vyšší než e34 R6
A pak poslední věc je stav auta.

Kolik krásných 740i je v pěkném stavu lak , karoserie , a servis jako pěkná 728i kterou chci kupovat ? Možná pár kusů někde je ale má je majitel a neprodá je....nebo jsou horší kusy za 60-100tis co vidím ...

Stav auta je taky důležitej pak člověk jen sype do auta aby si zachovalo tvář auta a ne zrezlého pekáče sic s V8.

Krásná 740i v TOP stavu bude za 150-180tis to opravdu nemám.

Napsal: úte 23.07.2013 13:00
od Thang
Co se tyce zvuku, ktery vychazi z vyfuku z 728i, tak nema tak masivni zvuk jak V8, ale troufnu si rict, ze z vyfuku vychazi pekny tichy zvuk, pri vyssich otackach urcite neurazi, a to je serie.... Stejny motor v e46 mel kamos v aute docela nudny zvuk. Ale to jenom tak. (asi vyfukovym potrubim ci cim)

Asi je to tema zbytecny, protoze co tu padnout melo, padlo, at uz od majitelu R6 tak V8 :)

Na druhou stranu, zivot by byl docela nudny, ne? Koupit si hned perfektni motorizaci.. Ani nevite, jak se uz vice nez 2,5 roku tesim na V8... Aspon se mam na co tesit :) Uz jenom ten pocit, jak jsem si koupil 728i byl lepsi nez sex, tak co me ceka po koupi V8??? Takze asi tak :)

Napsal: úte 23.07.2013 14:50
od Filozof
:Thang:


A proč když tak po tom toužíš neuděláš výměnu nebo zástavbu V8 s jednotkou ?
Vždyt skoro vše by mělo bejt stejné držáky na motor, výfuk vše ... jen snad brzdy budou jiné ne ? Máš pak i tu svoji vysněnou V8. A automat to snad taky dá těch 70KW navíc a krouták o 120nm větší.


Já bych viděl 728i na normální ježdění jako super auto a pokud chci trochu spěchat není problém ... a zvuk po 4tis otáčkách má nádhernej opravdu...
stáhnuté okno a radost je veliká... mě bude stačit hodně a spokojenost doufám bude taky velká bude to skok oproti E34 :-)

a pokud bych neřešil prachy tak 740i nebo 750i je jasná volba ale to prostě teď nejde ... čekám rodinu a jsem rád že jdu do vyššího levelu jménem 7er a hlavně nemám chrochtáka kterého bych nesnesl.

A hledám radost a pohodlí za rozumné servisní náklady v e38 je právě ta 2,8i
Už jsem toho přečetl tuny materiálů o všech motorizacích. a hlavně e38.
1760kg mi přijde jako super oproti 1,9-2tunovým V8 a V12kám.
Pak chápu tu spotřebu ve městě ...
Za 20 let budeme vzpomínat co jsme měli za auta ...

když vidím kam se to žene a auto je prošpikované elektronikou co se šíleně se.re tak modely jako F01 a podobně to bude oříšek řešit problémy...a už to nebude ta vzácná stará škola.

Napsal: úte 23.07.2013 17:14
od JaraX
co to tady meleš za kraviny?

dyt je pul auta jinyho,
automat je uplně celej jinej, kardan je jinej, diferak je jinej, polosy sou jiny, brzdy sou jiny, držáky motoru sou taky jiny, a dost velká část elektriky je taky jina.

Napsal: úte 23.07.2013 18:35
od Thang
Diky za odpoved, jinak bych musel v palici hledat, co je tam vsechno jineho :) Jak jsem to navrhl kamosovi, co se mi stara o auto, tak rikal, at hned zapomenu, ze potrebuje vydelavat a ne prestavovat pul auta :)

Toz Filozofe, 22.8 letim, tak sakrys prijed :) Uz jsou i opravene bocni blinkry, ktere mi v minulosti zdemoloval pes :) Muzeme se domluvit na cene :) Uz to aspon nebude po kazdem nastartovani psat standlicht prufen :D

Napsal: úte 23.07.2013 21:49
od Filozof
Ok sorry myslel jsem že to bude podobné.

No pak jedině někde výměna s doplatkem. Ale zase pokud máš pěkné auto schovat a počká na tebe těch pár měsíců ...a zase se budeš aspoň těšit.
Pod cenu bych ho neprodával thangu.

Napsal: úte 23.07.2013 22:53
od JaraX
výměna s doplatkem? jako "já se toho bojím, vezmu si radši něco slabšího?"
sorry filzofe, ale z praxe mych zakazniku vidím že servis 728i stoji uplně to samy co servis 740i, už takova vyměna separatoru na 6 valci je praca na pul dne, přetěsnění vany V8 = 1 hod prace, R6 - 6 hodin prace.

Napsal: stř 24.07.2013 08:45
od Filozof
Jaraxi v pohodě. Pokud by vedle sebe stáli dvě stejná auta 740i a e728i v pěkném stavu tak bych o tom přemýšlel ale koupit 740i do které hned nasypu polovinu auta se mi nechce.
Tady taky pořeším pár drobností ale rozhodně nebudu řešit doufám nějaké velké rozsáhlé opravy. Karoserie pokud bude mít péči vosk a auto bude garážované vydrží doufám dlouho a motor se zdá bejt taky v pořádku a výfuk doufám taky když je z nerezu.

Je mi jasné že jsou to stará auta takže nějaké věci jako čidla a serepetičky budou odcházet a muset časem měnit ale prostě mě to auto vyhovuje. Ke štěstí mi chybí vyměnit 4:3 možná za 16:9 GPS s DVD TV a byl bych maximálně spokojen.
Jo a ještě lednička :lol:

No a 18" alu kola chápu že ničí rychleji podvozek tak když najedu 10-15tis ročně nebudu muset zas tak moc řešit novej podvozek co tam ted je. A uvidím co 16" zimní budou dělat s autem a jízdou.

Stejne pokud budu chtít hodně jezdit budu přemýšlet nad LPG aby mě doma mladá neubila že to žere 2x více jak 525i s LPG.

Nebo holt to bude víkendovka a 7-8měsíců v roce...

MYslel jsem výměnu třeba za 320d nebo jiné auto pokud by THANG udělal LPG bude tady více lidi co chtějí toto auto s levným provozem.
Kdo má oktávku a sedne do e38 bude čumět jak puk co to je za super káru....

NEvýhoda e38 je že se toho lidi bojí ... že to nedají a neufinancují... prostě nadšenců co si koupí v ČR e38 je málo ...pokud nepočítám machýrky co se neumí o auto postarat a mají to jen na honění EGA a nahánění dvacítek.

Pak většina lidí stejně jde a koupí 320d co jezdí za 6litru nafty. a údržbou budou na tom stejně néli hůře jak u e38 v benzínu s LPG.

Ted jsem se zarazil protože NIKASIL měli i 728i tak i 740i předface :?
ALe prej se to řešilo v 90letech a dneska tím auta v EU netrpí tak snad bude klídek a motor nebude mít problémy se sírou v palivu.

Chtěl jsem tím vším jen říci že stav u E38 je hned první věc co mě zajímá a alespon střední výbava ke spokojenosti. Nepotřebuji vše hned. A pokud budu chtít přední sedadla v plné palbě ze 750i není problém pustit 4-6tisic a jet si pro nějaká co se prodávají....

Myslím si že 728i může dělat hodně radosti několik dlouhých let.

A kdybych chtěl trochu výkonu navíc tak sportovní filtr a sání z M50 a chip řídící jednotky plus Iridiové svíčky udělají taky cca 20KW. tedy ještě...
Psali na jednom zahraničním foru kde 528i upravovali decentně.
Že prý 2,8i je udušený motor co má větší potenciál ...cca 220-225koní bez nějakých výrazných úprav auta.

Trochu jsem se rozkecal. :)

PS: Hodně lidí z vás je tady rozmlsaných z 740i a 750i to je pak jiná debata...

Napsal: stř 24.07.2013 11:38
od Thang
Filosofe, ja udelal jednu z velkych chyb, ze jsem nedavno sedel a jel v bentley continental GT, V12 biturbo, 2013, 449kW..... Tedka me docela sere, ze kdyz sednu do sedmy, mi nic nepoda bezpecnostni pas :D , Kazde auto pak bude podauto, nastesti jednou a dost :) Ale i presto majitel jezdi relativne v klidu, ale obcas tomu pritne a o tom to je, obcas si uzit potencial motoru, coz u 728i zacne auto jet od 4000otacek, jakoby se seplo nejake male turbo.... Ale zase kdyz sednu do brachove A3 TDi a presednu zpet k sobe, tak mam hned lepsi pocit. Akorat by me bracha stim 100kW sazometem podelal, a to uz pak nasere :)

Co z toho plyne?:) Kdyz uz ne pro tebe, i kdyz ti castecne rozumim, protoze jsem prechazel z 1.8 Puegot na 2.8, tak jsem mel taky strach z V8 (i kdyz ty mas 2,5), tak pro ostatni, ze kdyz je servis podobny u R6 a V8, tak je proste lepsi vzit V8, bo na plyn to je jedno..

A nehlede na to, ze pokud se budes o auto dobre starat, treba jako ja, v budoucnu budes mit problem s prodejem R6, oproti stejne servisovane V8 :) To je bohuzel fakt a asi 6mesicni zkusenost, ci jak dlouho to mam na inzerci :)

Napsal: stř 24.07.2013 17:52
od Don
Thang píše:...coz u 728i zacne auto jet od 4000otacek, jakoby se seplo nejake male turbo....
Prenastavi se Vanos - to umi trochu nakopnout

Napsal: stř 24.07.2013 18:04
od Thang
To bylo pouze polopaticke prirovnani :) Proto ,,jakoby se seplo'' .

Napsal: sob 27.07.2013 22:21
od WITT
Thang: Fakt te s tim jak pises "sazometem" podelal? Sedma je sice o dost tezsi asi, ale zase 100KW neni moc ..

Napsal: sob 27.07.2013 22:27
od Filozof
Moje sedma jede moc dobře ...dneska jsem předjel kolonu 6ti aut s autobusem a sport režim jede fakt dobře jak jsem nečekal ...


Pak se na mě lepila 2,5tdi A6 a ujel jsem jí ...prostě chvilku se držela ale ztrácela se ... asi jsem zatáčky bral ostřeji jak ona ale za chvilku jsem zvolnil a viděl ji cca 500-600m daleko... Prostě to vzdal asi :D

A prej 2,8 nejede... :P

Napsal: ned 28.07.2013 02:11
od jazet
To víš,že jo 2.8 v sedmě je dělo,kam se hrabe nějakej osmivál :smich2:

Napsal: ned 28.07.2013 07:04
od Filozof
to jsem nepsal. Spíše s porovnáním v běžném provozu ta 2,8 jede slušně ...

V8 samo pojede jinak a mnohem líp. :wink:

Napsal: pon 12.08.2013 21:20
od kmautodily1
Filozof : A jak jsi ve finále spokojenej s tou 728?

Napsal: pon 12.08.2013 22:00
od Filozof
tak první poznatky mám asi takovéto.

Jelikož vlastním 525i a ted i 728i mohu porovnávat.

Pokud někdo neumí řadit a neřadí správně jak by měl automat ho jistě pojede ...

Ale mám problém naučit se s KICKDOWN pracovat ... zatím jsem najel asi 1tis km takže málo abych mohl rozdávat moudrosti... pocit je takovej že auto jede krásně odspodu a na běžnou jízdu super ale pokud jede kolona rychlejch aut po vedlejší 110km/h tak už musím dát sport a podlahu abych je předjel všechny v rozumném čase ...a i tak musím s automatem plánovat ...není to manuál prostě ... ty 2s mi tam dělají občas problém než prošlápnu kickdown a auto vystřelí dopředu...

JE znát váha 7er oproti 5er a v 5er si opravu více věřím a více mohu dávkovat plyn a brzdy ... a to beru že 7ma brzdí líp na 18" 255kách papučích.

Zase na dlouhé trasy je 7er ideální auto ...při 120km/h točí 2200ot. to je nádhera ...a spotřeba kolem 7litru/100km.

po městě to žere dost ... 7er do města není prostě ještě v automatu bere 15litru :) ( pravda že ji testuji a prostě tomu šlápnu, umí určitě úsporněji ... )
Takže za mě 7er super ikdyž výkon by byl fajn ale ihned ne po 2sekundách než si automat podřadí o 2kvalty a dá mu plnej plyn. - musím se naučit stím zacházet ...a dávat si větší odstupy než se to naučím...

18ky kola jsou fakt za trest auto je tvrdé poměrně ...jen o něco málo měkčí jak 5er. Opravdu 16ky jsou tam pro tu pohodičku a klídek, zase to auto vypadá mnohem líp.

Auto mám zatím na víkendy a leštěnku ... v budoucnu asi LPG at mohu lítat po evropě na dovolenky a výlety - :D

co se týče výbavy tak je to zase o level jinde jak v 5er a plno věcí je tam vymyšlených líp. čidla na parkování v předu i vzadu jsou super, xenony taky svítí to luxusně oproti e34 a vypadá majestátně, sedačky jsou pohodlné leč jsou to sportovní sedačky a multifunkční volant s TV a GPS super akorát musím dodělat DVB-T , CDCHANGER hraje pěkně a vyčistil jsem jej tak se zdá nepřeskakuje tolik ale to ukáže delší cesta.

No je tam plno věcí a prvků výbavy co zpříjemňuje člověku život.
zatím spotřeba 10,3L/100km a to opravdu jezdím pul napul svižně a předjíždím a na pohodu....testuji auto...50/50 město/venku.

A hlavně to ticho ... to je úžasný když zavřu okýnka, najednou je svět v BMW a mimo něj :)

Napsal: pon 12.08.2013 22:06
od kmautodily1
Filozof : No to zní docela slušně,jakou máš spotřebu na couračky-město a popojíždky?

MOD fishmaker : necituj zbytecne primo predchozi prispevek